Розказую все по порядку. З самого початку.
Виставили рахунок клієнту на суму 9982.00 грн. (в цьому рахунку вартість одного товару була початково 660 грн. Без ПДВ).
Потім клієнт подумав- подумав і вирішив що цей один товар йому не підходить він хоче трошки інший, цей інший коштує 1525.00 грн. Без ПДВ.
Далі клієнти оплатили ще по старому рахунку суму 9982.00 грн.
Потім я помилково виписала ПН на аванс, але на суму вже товару по вищій ціні, тобто 11020.00 грн., зареєструвала.
Вирішили поступити наступним чином: у нас є ФОП, в якого є переплата на велику суму ще в одного ФОПа, і який може задніми числами дати парочку товарних чеків. Наш ФОП умовно купує цей товар і отримує на нього товарний чек, потім продає нам.
Моє завдання було домовитись з клієнтами, що ми закриваємо оплачений ними товар на суму 9982.00 грн., і не міняємо ціну того одного товару на більшу. Я віддаю їм ПН на 11020 грн., коректую цю ПН на -1038 грн., і видаю їм видаткову на суму 9982.00 грн.
Звісно трохи в грошах попадаю, але потім ще їм щось продам на цю різницю.
Вирішила , що це найбільш безболісна процедура і для нас , і для клієнта.
АЛЕ, є ВЕЛИКЕ АЛЕ мені повезло , що в мене є такий підприємець , і в нього є така можливість продати товар.