Як правильно обліковувати придбаний штамп (в накладній вказано - кліше і оснастка для штампу) на загальну суму 107,50 без ПДВ. Враховувати як малоцінні необоротні активи і амортизувати 100% вартості виходячи з наказу про облікову політику? а який термін корисного використання писати? В декларації з податку на прибуток це тоді які будуть витрати?
На 22 счет МШП в эксплуатации. В бух. учете - 100% или 50% износ (как у вас в учетной политике) при передаче в эксплуатацию, но при этом закрепить за МОЛ.
Знайшла статтю, там печатки і штампи беруть взагалі на 117 рахунок і амортизають протягом терміну корисного використання, чи можна списувати 100% їх вартості в момент взяття на облік? і який вказувати термін корисного використання
Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень. Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.