Ми ТОВ маємо котельні, які опалюють приміщення бюджетної установи. Відбулась зміна міністерства, тому з балансу одного міністерства, бюджетна установа перейшла до іншого. В звязку з цим має відбутись перевірка ДФІ. І ми попадаємо під зустрічну перевірку.
Також була зміна директора бюджетної установи в листопаді-грудні 2014 р., ми відправляли акти виконаних послуг на бюджетну установу, а уже чинний директор відмовляється підписати акти, хоча кошти вони сплатили.
Як відбувається зазвичай перевірка КРУ, чого нам очікувати і як себе вберегти. І що робити якщо акти так і не будуть підписанні. І чи має право КРУ приходити до нас і вимагати показати лічильник, котельні, офісне приміщення і первинні документи.