Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Ми ТОВ маємо котельні, які опалюють приміщення бюджетної установи. Відбулась зміна міністерства, тому з балансу одного міністерства, бюджетна установа перейшла до іншого. В звязку з цим має відбутись перевірка ДФІ. І ми попадаємо під зустрічну перевірку.
Також була зміна директора бюджетної установи в листопаді-грудні 2014 р., ми відправляли акти виконаних послуг на бюджетну установу, а уже чинний директор відмовляється підписати акти, хоча кошти вони сплатили.
Як відбувається зазвичай перевірка КРУ, чого нам очікувати і як себе вберегти. І що робити якщо акти так і не будуть підписанні. І чи має право КРУ приходити до нас і вимагати показати лічильник, котельні, офісне приміщення і первинні документи.
У мене була зустрічна перевірка КРУ, правда інспектор була одна і з дуже хорошою репутацією, порядна, попросила первинку переглянути, акти наданих послуг/накладні по даному бюджетнику, перевірила чи є у нас з ними акти звірки взаєморозрахунків, виписки і все, заповнила наш Журнал перевірок і потім Акт виписала. що порушень не має.

Правда уся первинка у нас була в порядку, зі всіма підписами, печатками , проплати були, і по звірці все було по нулях на кінець періоду.
Главне щоб підробок не було: тіпа послуги надані, в кошторисі фонд оплати праці 100 тис в січні, а реально 1,3 тис )
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00038300000000002