Quote
Lin@Зранку захожу в ЕК по різним організаціям без будь яких проблем!!!
Очистіть КЕШ у ваших браузерах. . . можливо це вирішить ваші проблеми. . . вони у вас явно локальні
Не помогает!
ЮЛ - ни ключи П24 ни ДПС
Невідома помилка(65535) хоть тресни

Невідома помилка (65535) в Електронному кабінеті
Іноді трапляється так, що при спробі авторизації в Електронному кабінеті платника виникають такі повідомлення:
Невідома помилка (65535)
Виникла помилка при встановленні налашувань CMP-сервера: (65535)
Давайте спробуємо розібратися, що робити в цій ситуації.
1. Проконсультуйтеся в ДПС
Перше, що можна зробити, це зателефонувати на гарячу лінію ДПС. Телефон для консультацій з питань використання ЕЦП: 0-800-501-007. Можливо в даний момент часу ведуться роботи з електронним кабінетом і можна просто спробувати відновити роботу пізніше.
2. Спробуйте очистити кеш в браузері
Можна спробувати очистити історію браузера.
Для Google Chrome:
Відкрийте Chrome на комп'ютері.
У правому верхньому куті екрана натисніть на значок "Налаштування та управління Google Chrome".
Виберіть Історія ...
Натисніть Очистити історію. ...
У меню виберіть, за який період потрібно видалити дані.
как очистить историю в хром
Радимо видалити історію браузера, а також зображення та інші файли, збережені в кеші
Для FirexFox
Зверху в браузері треба натиснути на кнопку Firefox і відкрити Журнал, де слід вибрати "Видалити недавню історію".
Тут варто вибрати ту частину історії, яку Ви бажаєте видалити. Для точності, можна клацнути по стрілці, що поруч з пунктом "подробиці", і вибрати ті пункти, що будуть видалені.
І на завершення натисніть на кнопку"Видалити зараз".
Після чого вікно закриється і буде виконана процедура видалення файлів, що ви вибрали.
Можна просто спробувати здійснити вхід через інший бразуер. Наприклад, якщо користуєтеся Firefox, то спробуйте зайти через Google Chrome і навпаки.
3. У чому ще може бути проблема?
Так як іноді в помилці зазначено "Виникла помилка при встановленні налаштувань CMP-сервера", а CMP-сервер (як відомо) є сервером управління сертифікатами і він для кожного АЦСК свій. Тобто АЦСК Україна має свій CMP-сервер, а АЦСК Майстеркей - свій. Помилка 65535 може бути пов'язана з доступністю цих серверів (в такому випадку потрібно буде просто почекати). Або ж ви використовуєте НЕ свій АЦСК при вході.
Ще така "Невідома помилка 65535" може виникати, якщо у вас є одночасно діючі ключі ЕЦП. Наприклад, ви отримали нові ключі ЕЦП, але при цьому старі залишаються ще діючими, і ви їх з якоїсь причини не заблокували. В цьому випадку потрібно спочатку скасувати старі ключі та відновити спроби користування Електронним кабінетом.