В Чернобыле создали художественный "Ковчег" В Киеве не планируют переводить все школы на дистанционное обучение На зонде NASA, который «терял» образцы астроида, уладили проблему В Украину идут похолодание и дожди Иммунитет после COVID-19 сохраняется не менее пяти месяцев Синоптики спрогнозировали, когда в Украине снова потеплеет 90-95% инфицированных Covid не нуждаются в госпитализации - практикующий врач Астрономы обнаружили самую маленькую «планету-изгоя» в межзвездном пространстве Дожди почти по всей Украине. Синоптик дала прогноз погоды на выходные Медиков будут привлекать к «ковидным» бригадам на контрактной основе - Ляшко
Головна порталу Дт-Кт
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Электронный кабинет плательщика налогов

Відправлено користувачем buh! 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 99 з 102    Сторінки: ПершаПопередні9293949596979899100101102Наступна
3 група отчет поквартально 5% от дохода за 4 квартал
По книзі доходів відминили лише обов'язкову форму і реєстрацію
її в ДПІ АЛЕ тільки з 01.01.2021 року. Так шо вам необхідно зараз
зареєструвати і вести до кінця року. З 01.01.2021 можете продовжити,
ніхто не забороняє. А також з 01.01.2021 відмінено щоденний підсумок.
Додстатньо місячного.



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Как бы не так, пытаюсь сдать 1ый отчёт в элек-ом кабинете(ЕН за 3ий к-л) , пишет: "Помилка перевірки підпису. документ f0103306 Підписував 1111111111 Порушено вимоги інструкції з підготовки і подання податкових документів..."


Quote
Arestovich
Как бы не так, пытаюсь сдать 1ый отчёт в элек-ом кабинете(ЕН за 3ий к-л) , пишет: "Помилка перевірки підпису. документ f0103306 Підписував 1111111111 Порушено вимоги інструкції з підготовки і подання податкових документів..."

Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 06.01.2020 № 261 "Про внесення змін до Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами" Державна податкова служба спрощує механізм обміну електронними документами. У зв'язку з цим "Заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів" (J/F1392001) вже не потрібно подавати до податкової при зміні електронних підписів чи реєстрації підприємства.
Тепер приєднання до договору відбувається автоматично при поданні першого звіту, підписаного відповідними цифровими ключами підприємства.
Отже, ви можете одразу подавати необхідні вам звіти без Заяви про приєднання (J/F1392001).

Джерело: [www.tax.gov.ua]
Это я читал. НО пишет то что пишет.
Quote
Arestovich
Это я читал. НО пишет то что пишет.

А спробуйте подати Заяву, що воно вам відповість. . .
Там форма заявы такая отсутствует как таковая теперь в перечне заяв(форма F1392001 для фізичних осіб)
У меня сейчас та же проблема, хз как исправить
Да много на форумах об этом пишут. Я зашёл и через Сонату отправил. Уже пришла кв.2. Есть бесплатная программа ZvitOK, попробуйте через нее подать.
и как вам новый интрефейс ЭК
как на меня, то лучше б они ничего не трогали
раньше хоть как-то покомпактнее было все, а сейчас реестр операций смотришь и не понимаешь, как же его подвинуть влево-вправо, потом только поняла, что там своя "двигалка" в самом низу таблицы
Quote
buh!
и как вам новый интрефейс ЭК
как на меня, то лучше б они ничего не трогали
раньше хоть как-то покомпактнее было все, а сейчас реестр операций смотришь и не понимаешь, как же его подвинуть влево-вправо, потом только поняла, что там своя "двигалка" в самом низу таблицы

клавіатурна комбінація "Ctrl -" трохи промаштабує. . .
после обновления интерфейса електронного кабинета не могу зайти в него. Пишет ошибку 65535. У все так?
Quote
nadgeya
после обновления интерфейса електронного кабинета не могу зайти в него. Пишет ошибку 65535. У все так?

тоже самое, не могу зайти
Зранку захожу в ЕК по різним організаціям без будь яких проблем!!!

Очистіть КЕШ у ваших браузерах. . . можливо це вирішить ваші проблеми. . . вони у вас явно локальні
Quote
faeton-2000
Зранку захожу в ЕК по різним організаціям без будь яких проблем!!!

Очистіть КЕШ у ваших браузерах. . . можливо це вирішить ваші проблеми. . . вони у вас явно локальні

Не помогает!
ЮЛ - ни ключи П24 ни ДПС
Невідома помилка(65535) хоть тресни angry smiley
Quote
Lin@

Зранку захожу в ЕК по різним організаціям без будь яких проблем!!!

Очистіть КЕШ у ваших браузерах. . . можливо це вирішить ваші проблеми. . . вони у вас явно локальні

Не помогает!
ЮЛ - ни ключи П24 ни ДПС
Невідома помилка(65535) хоть тресни angry smiley

Невідома помилка (65535) в Електронному кабінеті

Іноді трапляється так, що при спробі авторизації в Електронному кабінеті платника виникають такі повідомлення:

Невідома помилка (65535)
Виникла помилка при встановленні налашувань CMP-сервера: (65535)

Давайте спробуємо розібратися, що робити в цій ситуації.
1. Проконсультуйтеся в ДПС

Перше, що можна зробити, це зателефонувати на гарячу лінію ДПС. Телефон для консультацій з питань використання ЕЦП: 0-800-501-007. Можливо в даний момент часу ведуться роботи з електронним кабінетом і можна просто спробувати відновити роботу пізніше.
2. Спробуйте очистити кеш в браузері

Можна спробувати очистити історію браузера.

Для Google Chrome:

Відкрийте Chrome на комп'ютері.

У правому верхньому куті екрана натисніть на значок "Налаштування та управління Google Chrome".

Виберіть Історія ...

Натисніть Очистити історію. ...

У меню виберіть, за який період потрібно видалити дані.

как очистить историю в хром

Радимо видалити історію браузера, а також зображення та інші файли, збережені в кеші

Для FirexFox

Зверху в браузері треба натиснути на кнопку Firefox і відкрити Журнал, де слід вибрати "Видалити недавню історію".

Тут варто вибрати ту частину історії, яку Ви бажаєте видалити. Для точності, можна клацнути по стрілці, що поруч з пунктом "подробиці", і вибрати ті пункти, що будуть видалені.

І на завершення натисніть на кнопку"Видалити зараз".

Після чого вікно закриється і буде виконана процедура видалення файлів, що ви вибрали.
Можна просто спробувати здійснити вхід через інший бразуер. Наприклад, якщо користуєтеся Firefox, то спробуйте зайти через Google Chrome і навпаки.

3. У чому ще може бути проблема?

Так як іноді в помилці зазначено "Виникла помилка при встановленні налаштувань CMP-сервера", а CMP-сервер (як відомо) є сервером управління сертифікатами і він для кожного АЦСК свій. Тобто АЦСК Україна має свій CMP-сервер, а АЦСК Майстеркей - свій. Помилка 65535 може бути пов'язана з доступністю цих серверів (в такому випадку потрібно буде просто почекати). Або ж ви використовуєте НЕ свій АЦСК при вході.

Ще така "Невідома помилка 65535" може виникати, якщо у вас є одночасно діючі ключі ЕЦП. Наприклад, ви отримали нові ключі ЕЦП, але при цьому старі залишаються ще діючими, і ви їх з якоїсь причини не заблокували. В цьому випадку потрібно спочатку скасувати старі ключі та відновити спроби користування Електронним кабінетом.
Ну канешна, браузер виноват или ключи, ага)) На старой странице без проблем все заходилось, только обновилось и усе, помилка.
Новый вид личного кабинета - просто печалька

Раньше несколько можно было отурывать одновременно, а сейчас так не получается , эх
У меня с ключами за март 2020 не заходит, по другому предприятию с ключами за июль заходит (там немного другой ключ в названии). Это с ключами Привата. Что-то менялось в ключах в этом году? Пипец просто.
Quote
nadgeya
после обновления интерфейса електронного кабинета не могу зайти в него. Пишет ошибку 65535. У все так?
М-да. Как начнут что-то менять на сайте, потом неделю нельзя попасть в кабинет. В техподдержку не дозвониться. А потом скажут что все работало...
Я поняла как для Приватовских ключей входить. Раньше надо было ключ выбирать два раза, второй файл длинный, а сейчас выбираем первый вариант, тот что короче. Который раньше не пропускал старый сайт)))) Вот такая муть.
Да..что то не доделали. Приватовскими ключами совсем не подписывается декларация. В реестре налоговых отображается только 1 страница. Надеюсь за выходной подправят.
Тільки що зайшов під Приватовським ключем без будь яких проблем!!!
Оскільки маю деяке відношення до IT - сфери, то можу надати інфу із кейса служби техпідтримки: "Якщо проблему, описану користувачем не вдається відтворити на тестовому майданчику, то вірогідніше за все проблема носить локальний характер і обумовлена персоніфікованими налаштуваннями ПК користувача". . . Із практики смію стверджувати, що це підтверджується в 95 випадках із 100.
А назагал, ось це відео дуже добре змальовує ситуацію в аналогії. . . )))

[www.youtube.com]
И что там кроме шрифта изменилось?
Шрифт крупнее - это хорошо, но слишком уж мало информации на экране из-за этого. Лучше бы оставили какой есть. И при входе листать свой АЦСК искать очень неудобно стало... А так все приемлемо работает.
Quote
faeton-2000

и как вам новый интрефейс ЭК
как на меня, то лучше б они ничего не трогали
раньше хоть как-то покомпактнее было все, а сейчас реестр операций смотришь и не понимаешь, как же его подвинуть влево-вправо, потом только поняла, что там своя "двигалка" в самом низу таблицы

клавіатурна комбінація "Ctrl -" трохи промаштабує. . .
воно в мене взагалі не поміщається в екран, це жах просто
бігати треба вліво=-вправо, вниз=вверх

період виписки отриманих податкових з датою виписки з 16 по 30.09.2020, так взагалі показую тільки 30.09.20

що це за творіння таке, сплоше непорозуміння, як цим користуватися?
Quote
Popandopalo

после обновления интерфейса електронного кабинета не могу зайти в него. Пишет ошибку 65535. У все так?
М-да. Как начнут что-то менять на сайте, потом неделю нельзя попасть в кабинет. В техподдержку не дозвониться. А потом скажут что все работало...
ні, вони не так кажуть, а :"Та ви що? ви перша на всю Україну, хто скаржиться, у нас все працює"
І ЩО ВИ ЇМ ЗРОБИТЕ???
Quote
faeton-2000

клавіатурна комбінація "Ctrl -" трохи промаштабує. . .
Колего, щиро Вам дякую за це нагадування !
Як вчасно !!!
Я нарешті помістила хоч щось на моніторі !!!
Дай Вам Бог здоров'я!
Тепер хочу поцікавитися: вот я відкрила Видані/Отримані ПН......Ні там, ні там не видно номер ПН ! (Цей номер ПН видно в Реєстрі операцій, але ж було видно всюди! ) І в Отриманих ПН немає одної ПН, хоча я точно знаю, що вона є і зареєстрована.....
У всіх так, чи тільки у мене глюки ?
P.S. Заходила і платними ключами України, і безплатними ключами податкової.
Quote
nikon


клавіатурна комбінація "Ctrl -" трохи промаштабує. . .
Колего, щиро Вам дякую за це нагадування !
Як вчасно !!!
Я нарешті помістила хоч щось на моніторі !!!
Дай Вам Бог здоров'я!
Тепер хочу поцікавитися: вот я відкрила Видані/Отримані ПН......Ні там, ні там не видно номер ПН ! (Цей номер ПН видно в Реєстрі операцій, але ж було видно всюди! ) І в Отриманих ПН немає одної ПН, хоча я точно знаю, що вона є і зареєстрована.....
У всіх так, чи тільки у мене глюки ?
P.S. Заходила і платними ключами України, і безплатними ключами податкової.
представте, я також тих номерів не бачу
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 99 з 102    Сторінки: ПершаПопередні9293949596979899100101102Наступна
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2017 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00050299999999998