Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Списання безнадійної дебіторської та кредиторської заборгованості

Відправлено користувачем oknenorim2 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Доброго дня, вельмишановні форумчани!
Я знаю, більшість вас умнички-розумнички, тому і прошу ваших порад.
Скажу одразу, я не бухгалтер і нічого в тому не тямлю. Стикнулася з такою проблемою, яку виклала на одному з форумів (даю посилання: http://головбухбюджет.укр/forum/135/34236/page-2/#note186825

Ситуація з інвентаризації по безнадійній дебіторський заборгованості.
На одному з форумів, де я розмістила цю тему мені так і відповіли, що бухгалтерія Обллікарні не правильно зробила всі документи по інвентаризації. І тому їх треба переробляти, а як переробляти я не знаю (бо я не бухгалтер).
Ось сама ситуація.
Юр. особи були винні Обллікарні гроші. Одна з цих цих юр. осіб (з якою був укладений договір) була давно признана банкрутом. Але нічого з неї не стягнули, оскільки в тієї юр. особи не було чого стягувати (в банках на рахунках - нуль коштів, майна - немає), а за місцем юридичної реєстрації юр. особа не знаходиться (це якийсь офіс в гуртожитку був і там в одній кімнаті було зареєстровано купу юр. осіб).
А інши юр. особи - це районні лікарні, які здебільшого були реорганізовані в інші лікарні (поміняли на нові назви, правоустановчі документи та печатки)

Далі, ще гірше.