Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Списание материалов

Відправлено користувачем olesya1304 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 1 з 2    Сторінки: 12Наступна
Дорогие коллеги подскажите каким документом правильнее списывать материалы при производстве: требованием -накладной или актом списания?
Каким удобно, тем и списывайте
а еще может быть материальный отчет
[dtkt.com.ua]
смотря как у вас построен документооборот в производстве

======================================================================
Все вышеуказанное строго мое ИМХО!


человек про 1С спрашивает, скорее всего, только вопросы задавать не умеет
есть специальній форму про 1С [club.dtkt.com.ua]
вот тема, как задавать вопросі по 1С в том форуме [club.dtkt.com.ua]


В критической ситуации вы не подниметесь до уровня своих ожиданий, а упадете до уровня своей подготовки (с)
а разве в 1С есть акт списания?

======================================================================
Все вышеуказанное строго мое ИМХО!
Re: Списание материалов
в 1-с7 есть, складские документы-списание ТМЦ
В 1с мне все понятно, есть только треб. накладная, актов списания в 1с8.2 УТП нет как бы, при проверке не возникнут ли вопросы , если у меня требования накладные, а к ним отчеты производства, и есть фактическая калькуляция, я хочу просто перестраховаться перед проверкой
Спасибо разобраласьsmiling smiley
Добрый день!
Возможно вопрос глуп, но все же:
Акт списания содержит "место хранения" уволеного сотрудника, как быть?
В штате остался один дир.и в конце года решил все списать,а при увольнении сотруднков никаких перемещений не делали.
Такой документ будет просто не корректный или не имеет места быть в целом?
спасибо!
место хранения - єто реквизит аналитического счета в 1с. в законодательстве такого понятия нет
в мене теж "тупе" питання- а чи обов"язково роздруковувати ці самі акти на списання чи вимоги-накладні ? в мене такий документообіг , що я вже не маю де ці документи складувати на підприємстві, а в архів ніхто нести не буде,
перевірок за 5,5 років ще ні разу не було smiling smiley
По идее нужно. Или подписывать эцп и хранить
тоді ще питання, розумію некоректне, АЛЕ... якщо на актах списання стоїть не підпис відповідальної особи,а лише кульковою ручкою написане його прізвище, то за це можуть придиратись?
Quote
rainy_days
тоді ще питання, розумію некоректне, АЛЕ... якщо на актах списання стоїть не підпис відповідальної особи,а лише кульковою ручкою написане його прізвище, то за це можуть придиратись?

Если это такая у него подпись - тогда норм., а если это вы вручную его фамилию написали, то нужна все-таки его собственноручная подпись, ИМХО.
так, тільки прізвища понаписувала, не мають часу вони мені ці купи документів підписувати, навіть не знаю що робити...confused smiley
У Вас что там, за 10 лет скопилось? Конечно, при проверке могут на эти доки и не взглянуть, но рассчитывать на это рискованно... Так что все-таки надо найти им время - и все подписать.
Re: Списание материалов
Quote
rainy_days
так, тільки прізвища понаписувала, не мають часу вони мені ці купи документів підписувати, навіть не знаю що робити...confused smiley

я бы занесла те доки дирику и рассказа о последствиях неподписания, он их быстрее заставит....
в мене за 5 років їх назбиралось grinning smiley
Quote
rainy_days
в мене за 5 років їх назбиралось grinning smiley
а кем Вы там работаете ?
я?
бухгалтером працюю, а чому Ви запитуєте ? smiling smiley
Я трішки поясню, справа в тому, що наша організація займається ремонтом і продажем копм. техніки, заправкою картриджів. ремонтом компів, принтерів, машинок для рахунку грошей і т.п. запчастин, особливо на заправку і ремонт картриджів в день списується шалена кількість, -це робить один інженер, який ледь встигає записувати що саме він робив, інший ремонтує компи, тому підписувати "жмені" актів вони не горять.
спросила потому, что удивило, что Вы только сейчас обеспокоились, там наверное уже часть подписантов и поувольнялось....
Quote
TamiA
спросила потому, что удивило, что Вы только сейчас обеспокоились, там наверное уже часть подписантов и поувольнялось....

Та ні, всі є на роботі, мене це питання давно хвилювало, просто спочатку облік вівся таким чином, що разом з актами виконаних робіт ми друкували акт на списання запчастин, які підписували наші клієнти, потім прийняли рішення, що будемо внутрішніми документами списувати запчастини на інженерів, як підзвітних осіб, щоб клієнтам особливо не світити запчастини використані на ремонти.

і в попередньому пості,я збрехала, там не 5 років, а роки 2 напевно, назбиралось, от сиджу і час від часу ріпу чухаю, що я буду при перевірці робити...
то есть Вы потеряли надежду на подписание ?
Quote
TamiA
то есть Вы потеряли надежду на подписание ?

угу...
а на чисто человеческих отношениях, если не хотите административным путем ? попросить, объяснить ?
или Вы не понимаете насколько Вы подставляете предприятие ?
за це штрафують?
а как Вы докажите свою себестоимость ?
Quote
TamiA
а как Вы докажите свою себестоимость ?

я просто не стикалась ніколи з тим щоб акти на списання перевіряли smiling smiley

у мене на попередній роботі в с/г підприємстві, акти з сіл передавали. так, вони належним чином навіть оформлені не були. без необхідних реквізитів, і перевірка не чіплялась, ось тому і цікавлюсь практикою проходження і штрафування даних операцій, чи є в когось такий досвід ?
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 1 з 2    Сторінки: 12Наступна
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00038800000000005