Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Сотрудник принят но деятельность еще не началась- что делать с зарплатой?

Відправлено користувачем Elena111 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Добрый день форумчане!
Подскажите как быть: предприятие не вело деятельность много лет (сдавалась пустышка годовая по Прибыли и все), теперь решило начать работать снова.
Неоходимо было принять на работу заместителя директора- было подано в октябре 2017 "Повідомлення про прийняття на роботу", и также подано 1-ПДВ - на регистрацию плательщика НДС, так как без НДС работать не можем.
Вопрос: как быть с зарплатой устроенного сотрудника за октябрь 2017г....? Как правильно оформить, чтобы не начислять зарплату- так как средств нет пока, что и вносить директору фин.помощь нехочется...Как правильно выйти из ситуации?
Нужно ли подавать отчет ЕСВ за октябрь 2017г.?
Спасибо заранее!
Как правильно выйти из ситуации?

Как правильно:
1. Не надо было торопиться с приемом сотрудника, для которого еще нет работы и зарплаты.
2. Но раз уж п. 1 случился, то:
а) оформить ему отпуск без оплаты на 15 дней (больше за год нельзя)
б) оплачивать простой - 2/3 от оклада.
в) платить ему за неполное рабочее время - 1-2 часа в день или в неделю.

Отчет по ЕСВ за октябрь подавать надо - там будет таблица 5 и должна быть таблица 6 с зарплатой.
Это "как правильно".
Все остальное - "неправильно".

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
Если выбрать вариант "в" - неполное раб.время, например:
1. Делаем приказ на неполный рабочий день (2 часа в неделю) на октябрь 2017г.
2. Оклад 3200,00 /168 раб.часов (21раб.день *8 - за октябрь) = 19,05грн.*8 часов = 152,40грн.
3. Сдаю отчет ЕСВ, начислено 152,40 грн., з ознакою "неповний раб.день"
Так ли я понимаю?
Спасибо за ответ!


да, правильно.
Еще нюанс: это у него основное место работы или совместительство?

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
А не простіше дати наказ про невихід на роботу або перенесення дати прийняття. Цією датою скасовуюче повідомлення про прийняття на роботу.
За загальним правилом скасовуюче повідомлення – для скасування раніше поданих відомостей, наприклад, якщо:
• трудові відносини не настали (помилково подали відомості щодо працівника, якого не приймали на роботу; працівник передумав працювати та не приступив до виконання трудових обов’язків тощо)
І нове повідомлення про прийняття.
Жовтень 167 год.
Quote
maturka
А не простіше дати наказ про невихід на роботу або перенесення дати прийняття. Цією датою скасовуюче повідомлення про прийняття на роботу.
За загальним правилом скасовуюче повідомлення – для скасування раніше поданих відомостей, наприклад, якщо:
• трудові відносини не настали (помилково подали відомості щодо працівника, якого не приймали на роботу; працівник передумав працювати та не приступив до виконання трудових обов’язків тощо)
І нове повідомлення про прийняття.
Жовтень 167 год.

Це по суті буде виправлення ситуації, яку я навела у п. 1, та перенесення дати прийому на роботу.

Але якщо прийняття працівника пов"язане з отриманням певних ліцензій, це не варіант sad smiley

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
у працівника це основне місце роботи, буду подавати скасовуюче та нове потім, коли вже точно буде відомо коли почнемо працювати
Дуже дякую за пораду!
п.с.: якщо подам скасовуюче повідомлення до жовтневого сьогодні - звіт з ЕСВ подавати чи ні....
Ще раз дякую!
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00034100000000004