Панове, хтось заповнював "книги обліку" ручкою "пиши-стирай", для мінімізації помилок? Думаєте, можна? Чи ні? Якщо хтось писав, то порадьте ручку якого виробника використовували?
Враховуйте, що при нагріванні паперу напис такою ручкою моментально зникає. Можливо, ручки не від усіх виробників мають таку особливість. Але все ж ризик втратити купу часу на відновлення записів є.
Quote Iren0110 Враховуйте, що при нагріванні паперу напис такою ручкою моментально зникає. Можливо, ручки не від усіх виробників мають таку особливість. Але все ж ризик втратити купу часу на відновлення записів є.
Ну, я думаю, навряд хтось, на документи буде праску чи кружку
Враховуйте, що при нагріванні паперу напис такою ручкою моментально зникає. Можливо, ручки не від усіх виробників мають таку особливість. Але все ж ризик втратити купу часу на відновлення записів є. Ну, я думаю, навряд хтось, на документи, буде праску чи кружку
Не вижу смысла в этой ручке. Не такие у там штрафы, чтоб с ручкой-стирачкой морочиться, да и ошибки можно корректно исправлять. А лучше все хорошенько проверить и пересчитать, например в экселе, а потом уж книгу заполнять.
Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень. Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.