Житлові будинки Києва починають підключати до тепла Арктический циклон резко снизит температуру в Украине Ще дві області переходять до «червоної» карантинної зони В Украине ударят морозы до минус 7: синоптики рассказали, когда ждать похолодания Україна перейде на зимовий час в останню неділю жовтня Телескоп NASA показав «яблучну» туманність у сузір’ї Лисички Китайський зонд на Марсі відновив зв'язок із Землею Синоптики прогнозируют Новый год без снега и с морозом до -15° Імунолог розповіла, як ревакцинуватися після російського «Спутника» Росії не варто боятися приєднання України до НАТО – Столтенберг
Головна порталу Дт-Кт
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Звільнився головний бухгалтер, що робити з накази про облікову політику.

Відправлено користувачем krasa 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
На підприємстві звільнився головний бухгалтер. Посада буде ліквідована, будуть внесені зміни в штатний розклад. В подальшому можливо буде прийнято на роботу звичайного бухгалтера, але поки що відповідальним за бух.облік буде керівник. Чи потрібно вносити зміни у наказ "Про організацію бухобліку та облікову політику"? В наказі вказано, що ведення бухобліку на підприємстві здійснюється головним бухгалтером, або спеціалістом по веденню бух.обліку.
Как видит эту ситуацию ваш директор?
Без главного бухгалтера, я бы изменения в учетную политику не делала.
Керівник не категоричний в питанні відмови від головного бухгалтера, але час грає проти нас. Якщо не зможемо швидко знайти постійного головного бухгалтера, який буде задовольняти усім вимогам і який буде сам задоволений роботою, то ми задовбаємось подавати 1-ОПП та зміни в банк. Тому хочемо хоча б на де який час підстрахуватися від проблем з податківцями і не вводити посаду гол.бухгалтера.


Вы в правильном русле двигаетесь. Може доречніше зробити наказ , що обв'язки по веденню бухгалтерського обліку покладються на директора. И тогда не надо корректировать учетную политику, директор будет тем специалистом, который будет отвечать за бух учет. Может в скором времени найдете себе главного бухгалтера и все станет на круги своя.
Хотелось бы узнать у коллег, вносят ли они такого рода изменения в учетную политику?
Я тоже считаю, что в данном случае вносить изменения в учетную политику не надо, веди от изменения лица, ответственного за ведение бух учета, принципы и методы бух учета предприятия не меняются. У нас тоже на предприятии нет должности гл буха, но есть фин директор, который отвечает за ведение бух учета и в учетной политике все-равно написано про гл буха или лицо, ответственное за ведение бух учета)
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2017 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00045000000000001