Китай готує до запуску ракету-носій нового покоління Телескоп NASA показав «орбітальний танець» гігантської чорної діри Археологическая сенсация: в Берлине откопали самую старую улицу На Україну йдуть снігопади та хуртовини з Атлантики: синоптик назвав дату На адмінмежі з Кримом військові тренувалися "Градами" протидіяти наступу Податок на нерухомість. Хто та скільки має заплатити за нерухоме майно в Україні у 2022 році Прогноз погоды на 22 января: в Украине будет снег, местами метель, температура до -14 Українцям представлять алгоритми поведінки у разі розширення агресії РФ - Веніславський Командувач Сил тероборони: У планах – не менше п'яти бригадних навчань У 2022 році світ постане перед п'ятьма основними загрозами — ООН
Головна порталу Дт-Кт
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Звільнився головний бухгалтер, що робити з накази про облікову політику.

Відправлено користувачем krasa 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
На підприємстві звільнився головний бухгалтер. Посада буде ліквідована, будуть внесені зміни в штатний розклад. В подальшому можливо буде прийнято на роботу звичайного бухгалтера, але поки що відповідальним за бух.облік буде керівник. Чи потрібно вносити зміни у наказ "Про організацію бухобліку та облікову політику"? В наказі вказано, що ведення бухобліку на підприємстві здійснюється головним бухгалтером, або спеціалістом по веденню бух.обліку.
Как видит эту ситуацию ваш директор?
Без главного бухгалтера, я бы изменения в учетную политику не делала.
Керівник не категоричний в питанні відмови від головного бухгалтера, але час грає проти нас. Якщо не зможемо швидко знайти постійного головного бухгалтера, який буде задовольняти усім вимогам і який буде сам задоволений роботою, то ми задовбаємось подавати 1-ОПП та зміни в банк. Тому хочемо хоча б на де який час підстрахуватися від проблем з податківцями і не вводити посаду гол.бухгалтера.


Вы в правильном русле двигаетесь. Може доречніше зробити наказ , що обв'язки по веденню бухгалтерського обліку покладються на директора. И тогда не надо корректировать учетную политику, директор будет тем специалистом, который будет отвечать за бух учет. Может в скором времени найдете себе главного бухгалтера и все станет на круги своя.
Хотелось бы узнать у коллег, вносят ли они такого рода изменения в учетную политику?
Я тоже считаю, что в данном случае вносить изменения в учетную политику не надо, веди от изменения лица, ответственного за ведение бух учета, принципы и методы бух учета предприятия не меняются. У нас тоже на предприятии нет должности гл буха, но есть фин директор, который отвечает за ведение бух учета и в учетной политике все-равно написано про гл буха или лицо, ответственное за ведение бух учета)
Главный бухгалтер умерла. Пока не взяли нового. Очень нужен образец приказа о возложении на директора обязанностей главбуха. Если есть у кого-то - напишите, пожалуйста.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2017 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.000303