Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Представництва відгукніться!!!!

Відправлено користувачем accountent 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 17 з 18    Сторінки: ПершаПопередні89101112131415161718Наступна
а налоговая вас хоть раз проверяла? а то у нас на носу проверка и аудиторы говорят что должны были подавать и что нам штраф светит за 2018 год
Якщо ви не комерційне представцництво звіт про трасферне ціноутворення не подається.
В соответствии с изменениями, внесенными в Налоговый кодекс Украины, которые вступили в силу 1 января 2021 года, нерезиденты, которые осуществляют свою деятельность на территории Украины через свои постоянные представительства обязаны встать на налоговый учет по местонахождению своего представительства.

Начиная с 1 января 2021 года нерезиденты (иностранные компании, организации), осуществляющие хозяйственную деятельность на территории Украины и/или которые должным образом аккредитовали (зарегистрировали, легализовали) на территории Украины обособленные подразделения, в том числе постоянные представительства, и по состоянию на 1 января 2021 года не состоят на учете в контролирующих органах, обязаны до 31 марта 2021 года подать в контролирующие органы документы для постановки их на учет в порядке, установленном п. 64.5 ст. 64 Кодекса.

Чи подавали документи на постановки на облік свого нерезидента?


Quote
accountent
Чи подавали документи на постановки на облік свого нерезидента?

Ні, не подавали. Плануємо радитися з юристами.
Піднімаю питання реєстрації нерезидентів представництвами. Наші аудитори вважають, що нерезидента необхідно реєструвати незалежно чи представництво постійне чи ні, при тому представництво знімають з обліку....
я прозванивала в налоговую, они утверждают , что регистрация нереза должна быть ,в не зависимости комерческое или некомерческое представительство. у меня не складывается картинка... если после регистр нерезе, представительство снимут с учета, то деятельности на представительстве( финансирование от материнской компании, и расходы( зарплата, оренда, маркетингов исследования ....) тоже не будет все передается на нерез Украины? И что с налогообложением?
Так, в мене теж не складається. Представництво ніби залишається як відобкремлений підрозділ. Але можливості зберегти свій статус некомерційного вже не буде. І в нерезидента будуть податки: ПДВ і прибуток, від продажів тієї продукції, що він продаватиме в Україну.
Є така ІПК : от 16.02.2021 г. N 562/ІПК/99-00-21-02-01-06
[www.profiwins.com.ua]
Можете почитати, багато корисного.

В кінці є таке :
Если представительство нерезидента не соответствует определению "постоянного представительства", приведенному в пп. 14.1.193 п. 14.1 ст. 14 Кодекса и не ведет хозяйственную деятельность, то такой нерезидент не обязан регистрироваться плательщиком налога на прибыль и подавать отчетность по этому налогу вместе с финансовой отчетностью.

Я вважаю, що все залежить не від того, як ви були зареєстровані до 2021р, а що Ви робите по факту. Якщо Ваш нерезидент отримує дохід від діяльності на території України, то його потрібно реєструвати.

Ще є така консультація з Ліги:
[biz.ligazakon.net]
Аудитори говорять, що якщо зареєструвати свого нерезидента, то можливості доказати, що представництво не комерційне не буде. torch73 а ви зареєстрували свого нерезидента? Ви комерційне представництво?
Ні, не реєстрували.
Ми некомерційне представництво і наш нерезидент не надає послуги в Україні і не отримує доходів з території України.
Зараз ще вивчаємо це питання, але надіюсь що нам непотрібно буде реєструвати нерезидента.

І як він має бути зареєстрований, той нерезидент? Як українська компанія - підприємство іноземного інвестора зі 100% іноземного капіталу?
Наш нерезидент теж послуги не надає, але продає товар в Україну. І ми не комерційне представництво. Теж поки не реєструємо, чекаємо роз"яснень. Нам аудитори сказали, що у випадку реєстрації нерезидента ставлять на облі, а представництво знімають з обліку. І поки сама податкова не знає, що це буде і як воно буде працювати.
Я так розумію, що цей закон і розробили для таких представництв, як Ваше.
Якщо Ваш нерезидент продає товар в Україну, то він отримує дохід з території України.
І в цьому випадку Ваше представництво має бути постійним, так як нерезидент може проводити діяльність в Україні виключно через своє представництво ( так було раніше).

У нас інша ситуація: наш нерезидент займається комерційною діяльністю виключно на території США, а тут він має некомерційне представництво, яке надає йому послуги допоміжного характеру та збір інформації, які не пов'язані з його основною діяльністю. Ну, це ми так думаємо, що вони не пов''язані, а як буде думати податкова - невідомо. Збір інформації - це окрема тема. Я був на семінарі Ліги по представництвам, так там говорилось, що судова практика признає послуги по збору інформації тільки для представництв інформаційних агентств...

Ми теж не знаємо, як правильно зробити
В нас були суди з цього приводу і ми виграли. Нерезидент через нас не зоов"язаний продавати. Ми теж створені для того, щоб збирати інфо для нерезидента і надавати послуги допоміжного характеру.
Ще є тема Підтримання поінформованості про материнську компанію (на випадок, якщо збору інформації не достатньо).
Доброго дня! Підскажіть, будь ласка, ми будемо закривати представництво и аудитори сказали за всі роки здати звіти: баланс, фін результат, рух грош коштів та звіт про власний капітал. Як заповнити останній звіт, якщо було тільки фінансування від головної компанії?
Якщо ви були не постійним представництвом і ці звіти не подавали, то вам і не потрібно їх здавати.
Доброго дня! Риторичне питання, чи всі зареєстрували своїх нерезидентів?))
у нас некоммерческое представительство- нереза не регистрировали, но получили письмо с налоговой о необходимости регистрации. У кого из некомерч, как развиваются события?
Тоже самое, получили письмо от налоговой.
[news.dtkt.ua]
Зміни в оподаткуванні та перевірки іноземного бізнесу – що нового?

Сьогодні знайшла статтю, виходить, що якщо зареєструвати нерезидента, зразу ж прийдуть з перевіркою?
Поділіться, будь ласка, досвідом, хто працює в представництвах. Як ви працюєте зараз?
Ми так само некомерційне представництво. Отримали лист з ДМC щодо реєстрації нашого нерезидента. В телефонному режимі сказали реєструватися ще й платником податку на прибуток, хоча ми не здійснюємо діяльності в Україні і не отримуємо доходів з України.

По-ходу реєструвати нерезидента все ж таки прийдеться, в кодексі про це прямо сказано. Як мене проконсультували, якщо просто зареєструвати як платник податків, то дадуть код 9-ти значний ( починається з 88) та довідку № 34-ОПП. В принципі, це все- жодних звітів подавати непотрібно. ( Якщо "некомерційне" )

Інша справа, це реєстрація платником податку на прибуток.... Тут складніше, потрібно подавати Декларацію і рахувати податок на прибуток по принципу "витягнутої руки" з урахуванням трансфертного ціноутворення.....
Такий варіант визначення доходу, який використовували раніше - 0,7 від фінансування представництва, ніби вже не застосовується...

Рахунок нерезиденту відкривати непотрібно. Суму розрахованого податку на прибуток можна буде сплатити з рахунку Представництва, вказавши код нерезидента.

Все складно і не зрозуміло....
Таке питання: якщо наприклад зареєструвати нерезидента платником податку на прибуток, тоді представництво автоматично стає Постійним представництвом, але платником податку на прибуток воно вже неможе бути.... Виходить що буде зареєстровано 2 платника податків, представництво і нерезидент. Представництво буде платити податки на зарплату працівників, а Нерезидент, через рахунок представництва, свій податок на прибуток. Який буде розраховуватись невідомо як...... смахивает на маразм )))
І ще питання: а може бути 2 чи 3 представництва в одного нерезидента?
[tax.gov.ua]

Це інформаційний лист № 20, хто ще не читав.
Тут багато чого про це написано...
А якщо між країнами підписана Конвенція про уникнення подвійного оподаткування і там є податок на прибуток в переліку. Тоді нерезидент, який робить поставки в Україну, надасть Довідку в податкову, що він є резидентом країни з якою підписана дана і конвенція і не буде платити податок на прибуток на поставлений товар, так, як цей податок він платить в своїй країні. Платником ПДВ не будуть ні нерезидент, ні представництво, тому що за товар вхідний ПДВ платить остаточний покупець чи дилер.
Я бачу тут тільки один бонус для податкової, раз представництво платить податки за свого нерезидента, здає звітність і т.д., значить воно постійне представництво, а раз воно має цей статус, значить платить податок на прибуток з отриманого фінансування.
Із статті
З 1 липня розпочались податкові перевірки іноземних компаній, які стали на облік в Україні. У зв’язку з цим Податковий комітет Європейської Бізнес Асоціації провів зустріч, під час якої бізнес разом з фахівцями ГУ Державної податкової служби в Київській області обговорили наслідки запровадження Законом України №466-IX від 16 січня 2020 року податкового обліку в Україні іноземних компаній, які мають або не мають свої постійні представництва в Україні, особливості подання звітності та проведення перевірок таких компаній.

Тобто виходить, якщо зареєструвати нерезидента, зразу ж прийде перевірка. І будуть доказувати, що представництво веде комерційну діяльність?
Представительство некоммерческие, материнская компания/нерезидент поставлен на учет в налоговой.
Подскажите какая отчетность подается за 2021г. Ранее подавали Розрахунок 0,7.
Не подають обидва, якщо не комерційне представництво.
[news.dtkt.ua]
Доброго дня, мене дуже цікавить досвід представництв, які зареєстрували нерезидента.
Поділиться, будь ласка, відповідями:
1. Як проходила реєстрація? Чи були якісь особливості про які не писалося в інформ. листах?
2. Чи закривали представництво?
3. Хто звітує і як: представництво чи нерезидент?
4. Для мене так і не зрозуміло що з фінансуванням з головного офісу, як воно оподатковується?

Заздалегідь дякую
Піднімаю це питання: хто зареєстрував нерезидента і працює під час військового стану, як ви проводите діяльність?
Дякую!
quote=I-v-o]
Доброго дня, мене дуже цікавить досвід представництв, які зареєстрували нерезидента.
Поділиться, будь ласка, відповідями:
1. Як проходила реєстрація? Чи були якісь особливості про які не писалося в інформ. листах?
2. Чи закривали представництво?
3. Хто звітує і як: представництво чи нерезидент?
4. Для мене так і не зрозуміло що з фінансуванням з головного офісу, як воно оподатковується?

Заздалегідь дякую[/quote]
Мабуть вже і не актуальне. Але..
1) Звіт мікроПідприємства;
2) ЄСВ;
3) Податок на прибуток (вже загальна, з ньюансами Представництва).

__________
*** Сделать как надо, ВСЕГДА нет времени. Но, оно почему-то всегда находится, когда таки надо переделать (с)
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 17 з 18    Сторінки: ПершаПопередні89101112131415161718Наступна
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00046199999999996