В Украине хотят увеличить продолжительность отпуска Новыми ведущими «Ранок з Україною» стали Анатолий Анатолич и Мария Мельник Приток мигрантов в Россию достиг рекордного уровня Польза и вред груши Как быть родителям с детьми без киевской прописки: Детсады стали платными РосСМИ: 37 тысяч жителей ОРДЛО обратились за паспортами РФ Суд разрешил Ощадбанку взыскать более $1 миллиарда с РФ за утраченные активы в Крыму Российский суд признал "законным" приговор украинцу Грибу Зеленскому не нужны ни коалиция, ни коалиционное соглашение Новый премьер Британии пообещал выйти из ЕС до ноября
Головна порталу Дт-Кт
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Представництва відгукніться!!!!

Відправлено користувачем accountent 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 4 з 16    Сторінки: Попередні1234567891011НаступнаОстання
Якщо в засновницьких документах ваших і нерезидента не співпадає вид діяльності "маркетинг", можете сміливо пропускати такий Договір.
коллеги, представительства попадают под микропредпринимательство и сдают годовую отчетность (если численность и обороты соответсвуют)? или мы вообще "не из той оперы" и сдаем квартальную?
в общем под понятие субъектов хозяйствования не попадаем, поэтому сдаем все как раньше sad smiley


ми весь час подавали і подаєм поквартально, наростаючим підсумком.
Шановні колеги, починаю роботу з некомерційним представництвом, буду вдячна за відповіді.
Якщо реєстрацію отримали в квітні, в 1-ОПП вказали 2 співробітників: дир-а та глав.буха, але в ГДІП ще нічого не оформили, зп обов"язково за квітень платити? В ТОВ відштовхуюсь від протоколу засновників та витягу з ЄДР.
Зарплату платити, якщо працівники вже працевлаштовані по представництву, коли понесете документи в Інпредкадри, повідомите їх з якого числа прашевлаштовані працівники.
Дякую за відповідь. Тобто, травнем прийняти на роботу не вийде?
В нас представництво було зареєстроване в одному місяці, в іншому прийняті працівники. Можете зробити це різними місяцями, тоді 1-ОПП по прийнятих буху та директору подасте в травні.
Здраствуйте, чи потрібно представництву реєструватися в ПФ? Послуги від ГДІП по нарахуванню зп брати?
Так, обов"язково реєструватись в ПФ, в соцтрасі та нещасних випадках, але здається зараз ці 2 фонди об"єднали. Послуги по нарахуванню з/п брати тільки якщо у вас немає бухгалтера, якщо є, то не обов"язково, головне підписати з ними договір і віддати їм трудові книжки працівників.
Дякую за відповідь,
1.тобто ГДІП просто зберігає трудові книжки і робить в них записи? Накази на відрядження на інше їх не стосується?
2. зп на представництві теж треба платити двічі на місяць?
3. Чи можна аванс платити кожного місяця різного числа,ще не налагоджено фінансування. Вибачте за купу питаннь.smiling smiley
1. Так, тільки зберігають трудові та роблять в них записи. Накази по представництву їх не стосуються.
2. Ми платимо двічі, аванс та з/п.
3. Платимо кожного місяця в різні числа.
Quote
accountent
Так, обов"язково реєструватись в ПФ, в соцтрасі та нещасних випадках, але здається зараз ці 2 фонди об"єднали. Послуги по нарахуванню з/п брати тільки якщо у вас немає бухгалтера, якщо є, то не обов"язково, головне підписати з ними договір і віддати їм трудові книжки працівників.
Треба стати на облік:
в ПФ, ЦЗ, нещасні випадки, соцстрах, ну, і про податкову не забудьте! Ми в них отимали 4-ОПП. Це стали на облік в статистиці і отримали Довідку з видами діяльності.
Дякую за відповіді. З'явилися ще питання. Буду вдячна за увагу.
1. Підкажіть, як скласти кошторис некомерційного представництва? Чи є якась прийнята форма?
2. На який термін складається кошторис?
3. Фінансування має точно збігатися з кошторисом? Залишок на рахункупісля здійснення усіх витрат не є порушенням?
Досвіда такого не маю, нервую.
Quote
knopka777
Дякую за відповіді. З'явилися ще питання. Буду вдячна за увагу.
1. Підкажіть, як скласти кошторис некомерційного представництва? Чи є якась прийнята форма?
2. На який термін складається кошторис?
3. Фінансування має точно збігатися з кошторисом? Залишок на рахункупісля здійснення усіх витрат не є порушенням?
Досвіда такого не маю, нервую.

1.,2. Специальной формы сметы нет. Мы составляем на год и поквартально. В другом представительстве – помесячно. Т.е. как согласуете с вашим нерезидентом. В шапке – Утверждаю дир. Головной фирмы. Название - Смета на содержание представительства «Х» в г. Н-ске на такой-то период. Дальше –таблица.
1 вариант сметы (поквартально): Статья затрат, Сумма в валюте за 1й,2й, 3й мес.квартала, Итого за квартал.
2 вариант (ежемес.): Статья затрат, Сумма, грн., Экв. в валюте на дату сметы, Срок оплаты.
Второй вариант более удобный и точный, т.к. расходы будете совершать в гривне. На первом вар. настаивают в головной фирме, но зато он позволяет заранее заложить суммы с запасом с расчетом на колебания курса и не выпрашивать дополнительные средства. Главное не выйти за пределы сметы (потом нужно отчитываться нерезу о непредвиденных расходах((). Причем, в одном из случаев мы договорились с нерезидентом, что пределом будет не месяц, а квартал.
3. В случае ежемес. сметы можно в ней указать остаток на счете (не явл. нарушением) и выставить счет за минусом этого остатка. Т.о. финансирование должно совпадать со сметой. Если смета ежеквартальная, составляется счет с подробной расшифровкой, и там необязательно будут все статьи сметы.
А представницва здають державному реєстратору відомостей про кінцевого вигодоодержувача (форма № 4) до 25.05.2015???
Я теж приєднуюся до запитання. Ми не здаємо, цікаво послухати інших. Зрештою, представництв навіть нема в ЄДР.
Quote
knopka777
Я теж приєднуюся до запитання. Ми не здаємо, цікаво послухати інших. Зрештою, представництв навіть нема в ЄДР.
Теж не здаємо.
Шановне панство, розбираюся в бух. проведеннях, інформації по представництвам мало, дякую за коментарі.
1.Надходження фінансування хочу признавати в момент зарахування коштів на поточні рахунки після продажу, припустимо 1000 у.е.:
ДТ КТ
311 481 17 250, 00 грн
312 482 250 дол.
Правильно?
2.Нарахування зп:
ДТ КТ
92 661 7000
661 311 7000
481 718 7000 Треба визнавати дохід?
791 92 7000
718 791 7000
Так?
Вартість залишку фінансування у валюті я перераховую на дату балансу?
Quote
Oleg_s
А представницва здають державному реєстратору відомостей про кінцевого вигодоодержувача (форма № 4) до 25.05.2015???
Я промыкался, и безуспешно.

Был у Регистратора (Печерка). Так меня там даже нет. Нет в базе. Нечего вносить.

Был и на Тургеневской.
Да, мы ведем Представительства.
Но не ведем Отчетности.
Справки, Выписки. и Регистстрация это сюда.
И все..
Quote
pev
1.,2. Специальной формы сметы нет. Мы составляем на год и ......

Мне тоже так удобно. Годовая, в виде табл. Налоги, з/п и иные хоз. траты.
И все.
Порадьте, будь ласка, толкову літературу по бух.проведеннях на представництві.
Чи, може, хтось підкаже, коли зараховувати фінансування, з розподільчого рахунку чи з поточного? У виписках я отримую відразу на гривневий та залишок від продажу. Я Ви робите?
Кошторис складається чисто інформаційно, ми складаємо помісячно. При перевірці в нього ніхто не заглядав, але він повинен бути у представництва.
Фінансування зараховую з ПОТОЧНОГО рахунку.
Показую в обліку: прихід валюти 100% і продаж в цей же день - 75%.
Quote
knopka777
Дякую за відповіді. З'явилися ще питання. Буду вдячна за увагу.
1. Підкажіть, як скласти кошторис некомерційного представництва? Чи є якась прийнята форма?
2. На який термін складається кошторис?
3. Фінансування має точно збігатися з кошторисом? Залишок на рахункупісля здійснення усіх витрат не є порушенням?
Досвіда такого не маю, нервую.
1. Фінансування все 100% у валюті на 482, потім продаж 75% .
2. Доходи і Витрати у некомерційного представництва:
Дт 791 Кт 92 - віднесення на фін.результат витрат;
Дт 481 Кт 441 - зарахування у дохід фінансування;
Дт 442 Кт 791 - списання на витрати фін.результату.
Так рекомендували аудитори. Проходили перевірку минулого року - питань у податківців не було.
3. На жаль рекомендувати конкретну літературу по представництвах не можу, зі світу по ниточці - як-то кажуть...spinning smiley sticking its tongue out

Quote
knopka777
Шановне панство, розбираюся в бух. проведеннях, інформації по представництвам мало, дякую за коментарі.
1.Надходження фінансування хочу признавати в момент зарахування коштів на поточні рахунки після продажу, припустимо 1000 у.е.:
ДТ КТ
311 481 17 250, 00 грн
312 482 250 дол.
Правильно?
2.Нарахування зп:
ДТ КТ
92 661 7000
661 311 7000
481 718 7000 Треба визнавати дохід?
791 92 7000
718 791 7000
Так?
Вартість залишку фінансування у валюті я перераховую на дату балансу?
Нас реєструє Мінекономіки, до держреєстратора ми ніякого відношення немаємо, тож ця форма - не наша історія.
Quote
knopka777
Я теж приєднуюся до запитання. Ми не здаємо, цікаво послухати інших. Зрештою, представництв навіть нема в ЄДР.
Дякую за відповіді.

Дт 481 Кт 441 - зарахування у дохід фінансування;
Дт 442 Кт 791 - списання на витрати фін.результату.

Ці проведення в 1с Ви робите ручними операціями?
Так, ручними операціями.
Ще раз дякую, спитати нема в кого, купа питань. Наберуся наглості і запитаю ще.
До відкриття рахунку треба було сплатити рахунок, вибачте за тафтологію. Провела оплату, як авансовий звіт, закрила актом, та гроші поки що не повернула директорові smiling smiley. Витрати вже на 92-му, буду закривати на фін.результат, на 372 висить заборгованість. Чи треба показувати дохід чере 48 рахунок?
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 4 з 16    Сторінки: Попередні1234567891011НаступнаОстання
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2017 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00075500000000001