Quote
nikon
Если в Договоре аренды есть фраза типа
" орендар має право /зобов"язаний здійснювати поточний ремонт орендованого приміщення за власний кошт" - то тогда можно спокойно относить на затраты.
И в ПКУ тоже достаточно чётко прописано :
177.4.4. інші витрати, до складу яких включаються витрати, що пов'язані з веденням господарської діяльності, які не зазначені в підпунктах 177.4.1 - 177.4.3 цього пункту, до яких відносяться витрати на відрядження найманих працівників, на послуги зв'язку, реклами, плати за розрахунково-касове обслуговування, на оплату оренди,
ремонт та експлуатацію майна, що використовується в господарській діяльності, на транспортування готової продукції (товарів), транспортно-експедиційні та інші послуги, пов'язані з транспортуванням продукції (товарів), вартість придбаних послуг, прямо пов'язаних з виробництвом товарів, виконанням робіт, наданням послуг.[/quote]
Так, в договорі це є, я першим ділом перевірила. Але дуже мене насторожує оця цитата з ПКУ
вартість придбаних послуг, прямо пов'язаних з виробництвом товарів, виконанням робіт, наданням послуг.. Я собі ярко так уявила, як податківці знімають ці витрати з мого ФОПа, апелючи це тим, що безпека людей напряму не пов"язана з господарською діяльністю.
Дякую. А от витрати на установку стабілізатора для холодильників (пристрій від перепадів напруги) я не буду включати у витрати, хоча там сума немаленька і я була би рада, якби це можна було б зробити. Тільки тому, що холодильники не є власністю ФОПа, та і договорів оренди на них у нього немає. Я ж права?