Стаття 24 ЗУ "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців:
Документи, що подаються для проведення державної реєстрації юридичної особи
1. заповнена реєстраційна картка на проведення державної реєстрації юридичної особи, до якої може бути подана як додаток
заява щодо обрання юридичною особою спрощеної системи оподаткування та/або реєстраційна заява про добровільну реєстрацію як платника податку на додану вартість за формою, затвердженою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику;
2. примірник оригіналу (ксерокопію, нотаріально засвідчену копію) рішення засновників або уповноваженого ними органу про
створення юридичної особи у випадках, передбачених законом;
3. два примірники установчих документів (у разі подання електронних документів - один примірник);
4. документ, що засвідчує внесення реєстраційного збору за проведення державної реєстрації юридичної особи. У разі подання
електронних документів для проведення державної реєстрації юридичної особи підтвердженням внесення плати за проведення
державної реєстрації юридичної особи є примірник електронного розрахункового документа.
Формуєте і подаєте вказаний пакет документів і Ваше ТОВ зареєстроване.