Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Вопрос по земле!!!!

Відправлено користувачем sk2009 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вопрос по земле!!!!
Подскажите пожалуйста кто знает, если предприятие юрид. лицо купило у физ лица землю , оформлен договор купли - продажи, НУЖЕН ли акт приемки-передачи или нет или достаточно договора , как правильно по законодательству.Если можна ссылку где это написано в законе.
Спасибо.

Потому что земля куплена еще в 2006 году, акта приемки -передачи нет.
Пожалуйста помогите.... вопрос жизни и смерти....
Re: Вопрос по земле!!!!
спасибо, но там ничего нет по даному вопросу, вроде как говорят что акт не обязателен, но никто не знает где это в Законе написано, а где это вообще смотреть в Земельном кодексе???


Re: Вопрос по земле!!!!
Все там расписано и в дог. купли-продаже у Вас чктко прописан момент перехода права собственности. Зачастую Акт является неотемлемой частью договора. Прочитайте внимательно договор!

/Отже, право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав (ст. 125 Кодексу).
Законом України від 5 березня 2009 року № 1066-VI „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо документів, що посвідчують право на земельну ділянку, а також порядку поділу та об’єднання земельних ділянок” (набрав чинності через місяць з дня його опублікування – з 2 травня 2009 року) внесено зміни до Кодексу (ст.ст. 125, 126 Кодексу викладено у новій редакції).

Отже, право власності на земельну ділянку, а також право постійного користування та право оренди земельної ділянки виникають з моменту державної реєстрації цих прав (ст. 125 Кодексу).

Частиною другою статті 126 Кодексу встановлено, що право власності на земельну ділянку, набуту у власність із земель приватної власності без зміни її меж та цільового призначення, посвідчується цивільно-правовою угодою щодо відчуження земельної ділянки, укладеною в порядку, встановленому законом, у разі набуття права власності на земельну ділянку за такою угодою або свідоцтвом про право на спадщину.

Відповідно до статті 132 Кодексу угоди про перехід права власності на земельні ділянки повинні містити, зокрема, момент переходу права власності на земельні ділянки. Додатком до угоди, за якою здійснюється відчуження земельної ділянки приватної власності, є державний акт на право власності на земельну ділянку, що відчужується (або відчужувалась). Угоди про перехід права власності на земельну ділянку підлягають нотаріальному посвідченню та державній реєстрації.

Таким чином, власник земельної ділянки, який набув її у власність із земель приватної власності без зміни її меж та цільового призначення, повинен сплачувати земельний податок до бюджету з дня виникнення права власності на землю, що посвідчується цивільно-правовою угодою щодо відчуження такої земельної ділянки, укладеною в порядку, встановленому законом, якщо інше не визначене в цій угоді (повинна містити момент переходу права власності на земельну ділянку).
Re: Вопрос по земле!!!!
За Земельним кодексом (беру положення, чинні станом з 09.02.2006 по 19.12.2006) в укладеному договору купівлі-продажу ви самі маєте визначитись про порядок передачі, оплати тощо. Угода про перехід права власності - це окремий документ, і в ньому станом на 2006 рік не було положень про момент переходу права власності.
Загалом, до договору продажу земельної ділянки застосовуються загальні положення про договір купівлі-продажу (ст.655-697 ЦКУ). При цьому, ані в ст.129, 132 Земельного кодексу, ані у вказаних статтях ЦКУ немає положень щодо обовязковості оформлення акту прийому-передачі. Хіба що ви в договорі вказали на його обовязковість.....)))))))
Загалом, такі акти потрібні більше для податкового обліку, ніж для юридичного оформлення сторін. Без нього можна взагалі обійтись.
Питання до вас - а з чим повязана необхідність акту? Ви не можете переоформити право власності на ділянку?
Re: Вопрос по земле!!!!
Уважаемые юристы ! Вопрос по теме :
есть договор купли-продажи офисного помещения в пром.зоне за 2005 год, где прописана только площадь и стоимость помещения в здании. Совладельцев несколько фирм . Земля под зданием не оформлялась . Налог не платится. Аренду оформлять горисполком не хочет. Пока проверок с налоговой нет. Могут ли заставить платить . На основании чего , за сколько лет оштрафуют ? . И какой расчет делать ?От площади или от стоимости части здания.
Re: Вопрос по земле!!!!
Загалом, ви би мали платити орендну плату або плату за користування. Але, за відсутності договору оренди та визначення меж земельної ділянки, виходячи з розміру якої ви мали би платити податок, важко сказати навіть суму штрафу за несплату суми оренди. В багатьох випадках, договори оренди оформляються зі сплатою за попередній рік користування. Але, у вас 2005? Податкова буде вимагати, але яку суму? Вона ж її навіть порахувати не зможе.
А чому вам відмовляють в оформленні договору оренди? А коли придбавали частину будівлі, попередній власник оформляв землю? Там мають бути які-небудь документи...)))
Re: Вопрос по земле!!!!
Меняется целевое назначение зем.участков. нужно оплатить за "втрату сільськогосп. виробн."
подскажите, пожалуйста:
1. Что является основанием для оплаты?
2. где взять риквизиты?
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.000276