Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Новая налоговая накладная с 01.03.14

Відправлено користувачем taya2007 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 11 з 25    Сторінки: ПершаПопередні678910111213141516НаступнаОстання
Quote
Blick
Ну, есть бухгалтера, которые включают...
Я уже и запуталась...здесь же написано про 40000000000000 относительно покупателей....
"У разі постачання товарів/послуг покупцю, який не зареєстрований як платник податку, включаючи постачання на експорт, здійснення операцій у рахунок оплати праці фізичним особам, що перебувають у трудових відносинах з платником податку у рядку „Індивідуальний податковий номер покупця” відображається умовний ІПН “400000000000”"
Quote
bonyblu
Quote
Blick
Ну, есть бухгалтера, которые включают...
Я уже и запуталась...здесь же написано про 40000000000000 относительно покупателей....
"У разі постачання товарів/послуг покупцю, який не зареєстрований як платник податку, включаючи постачання на експорт, здійснення операцій у рахунок оплати праці фізичним особам, що перебувають у трудових відносинах з платником податку у рядку „Індивідуальний податковий номер покупця” відображається умовний ІПН “400000000000”"
это уже за март условие, а за февраль действуем как в ферале 0 у покупателей
Так и по поставщикам такое же написано. Просто по покупателям норма действует начиная с реестра за март. В февральском реестре еще пишем как раньше 0. По крайней мере я так поняла, но могу и ошибаться.


Quote
Blick
Так и по поставщикам такое же написано. Просто по покупателям норма действует начиная с реестра за март. В февральском реестре еще пишем как раньше 0. По крайней мере я так поняла, но могу и ошибаться.

спасибо
подскажите правильно ли делаю. у нас оплатили предоплату за работы ремонт 3 мониторов, как я должна это отразить в налоговой:
Правльно: Ремонт монитора гр 5 услуга, гр 6 3 ???так?
Quote
sawyn4ik
подскажите правильно ли делаю. у нас оплатили предоплату за работы ремонт 3 мониторов, как я должна это отразить в налоговой:
Правльно: Ремонт монитора гр 5 услуга, гр 6 3 ???так?
шт 3
Quote
RAT
Quote
sawyn4ik
подскажите правильно ли делаю. у нас оплатили предоплату за работы ремонт 3 мониторов, как я должна это отразить в налоговой:
Правльно: Ремонт монитора гр 5 услуга, гр 6 3 ???так?
шт 3
спасибо
Как заполняются графы 5 и 6 налоговой накладной в случае поставки услуг
16 марта 2014 / 09:00


Руководствуясь нормами НКУ и Порядка заполнения налоговой накладной, утвержденного приказом Миндоходов от 14.01.2014 г. № 10, специалисты Министерства разъяснили: в случае составления налоговой накладной на полное снабжение услуги или на сумму денежных средств, поступивших на текущий счет в качестве предварительной оплаты (аванса) в полном объеме в графе 5 налоговой накладной указывается единица измерения «услуга», а в графе 6 указывается «1».
При составлении налоговой накладной на частичную поставку услуги или на сумму предварительной оплаты части стоимости услуги в графе 5 налоговой накладной указывается слово «услуга», а в графе 6 — соответствующая доля предоставленной (оплаченной) услуги в виде десятичной дроби. Например, в случае поставки части услуги, которая соответствует половине объема, указанного в договоре, или в случае получения суммы предоплаты половины договорной стоимости услуги в графе 6 указывается число «0,5».

По информации Общедоступного информационно-справочного ресурса Миндоходов (подкатегория 101.19)
Коротка:
У разі складення податкової накладної на повне постачання послуги, або на суму коштів, що надійшла на поточний рахунок як попередня оплата (аванс) в повному обсязі, у графі 5 податкової накладної зазначається одиниця виміру «послуга», а в графі 6 зазначається «1».
У разі складення податкової накладної на часткове постачання послуги, або на суму попередньої оплати частини вартості послуги, у графі 5 податкової накладної зазначається слово «послуга», а в графі 6 - відповідна частка наданої (оплаченої) послуги у вигляді десяткового дробу. Наприклад, у разі постачання частини послуги, яка відповідає половині обсягу, вказаного у договорі, або у разі отримання суми попередньої оплати половини договірної вартості послуги, у графі 6 вказується число «0,5».
Повна:
Відповідно до п. 201.2 ст. 201 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) форма та порядок заповнення податкової накладної затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує, державну податкову і митну політику.
Пунктом 201.7 ст. 201 ПКУ визначено, що податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).
Згідно із п. 14 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 14.01.2014 № 10, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 30.01.2014 за № 185/24962, до розділу І податкової накладної вносяться дані у розрізі номенклатури постачання товарів/послуг, а саме:
до графи 3 – номенклатура товарів/послуг продавця;
до графи 5 – одиниця виміру товарів/послуг – грн, шт., кг, м, см, м куб., см куб., л, послуга тощо;
до графи 6 – кількість (об’єм, обсяг) постачання товарів/послуг.
У клітинках податкової накладної, які не підлягають заповненню, нулі, прочерки та інші знаки чи символи не проставляються.
Враховуючи зазначене, у разі складення податкової накладної на повне постачання послуги, або на суму коштів, що надійшла на поточний рахунок як попередня оплата (аванс) в повному обсязі, у графі 5 податкової накладної зазначається одиниця виміру «послуга», а в графі 6 зазначається «1».
У разі складення податкової накладної на часткове постачання послуги, або на суму попередньої оплати частини вартості послуги, у графі 5 податкової накладної зазначається слово «послуга», а в графі 6 - відповідна частка наданої (оплаченої) послуги у вигляді десяткового дробу. Наприклад, у разі постачання частини послуги, яка відповідає половині обсягу, вказаного у договорі, або у разі отримання суми попередньої оплати половини договірної вартості послуги, у графі 6 вказується число «0,5».
Коротка та повна відповіді ідентичні:
Згідно із п. 10 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 14.01.2014 № 10, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 30.01.2014 за № 185/24962, усі примірники податкових накладних, особливості заповнення яких викладені в п. 11 Порядку, складаються в паперовому вигляді та залишаються в особи, що їх склала, і зберігаються відповідно до п. 6 Порядку.
У разі постачання товарів/послуг покупцю, який не зареєстрований як платник податку, включаючи постачання на експорт, здійснення операцій у рахунок оплати праці фізичних осіб, що перебувають у трудових відносинах з платником податку, заповнення податкової накладної здійснюється з урахуванням таких особливостей:
у верхній лівій частині у полі «Усі примірники залишаються у продавця» оригіналу такої податкової накладної робиться відповідна помітка «Х» та зазначається відповідний тип причини: «02» - постачання неплатнику податку, «03» - постачання товарів/послуг у рахунок оплати праці фізичним особам, які перебувають у трудових відносинах із платником податку, «11» - складена за щоденними підсумками операцій;
у рядку «Особа (платник податку) – покупець» вказується «Неплатник податку»;
рядки «Місцезнаходження (податкова адреса) покупця» та «Номер телефону» залишаються незаповненими;
у рядку «Індивідуальний податковий номер покупця» відображається умовний ІПН «400000000000».
Ребята, а как Вы понимаете п.26 Порядка заполнения НН (в нем речь о заполнении графы 8 расчета корректировки):
"п.26. У графі 8 вказується сума різниці між ціною домовленості .. та фактичною ціною .., за якою здійснюється постачання.
???
Не знаю кто как, я в РК при корректировке цены или возврате денег в колонке 8 показывала старую цену с минусом! А с новой ценой выписывала (если это изменение цены ,а не возврат денег) новую НН!!!! Налоговики сами наполягалы на этом!!!!!
А теперь как ?
ИМХО, при возврате денег нужно показывать с минусом не цену, а количество. А при корректировке цены выписывать РК на разницу. Старую цену минусовать полностью и выписывать новую НН на новую цену считаю неправильным. А налоговики настаивали на корректировке с минусом и новой НН в случае смены номенклатуры, а не смены цены. И то законодательно это никак не урегулировано.
Народ, а если услуги платят как хотят( у меня договора на год) и десятичной дроби мне не достаточно для выписки налоговой накладной? Что теперь делать то...
Дєвоньки, а можна прочерк проставляти в номері Договору в ПН?
Quote
Povitrulya
Народ, а если услуги платят как хотят( у меня договора на год) и десятичной дроби мне не достаточно для выписки налоговой накладной? Что теперь делать то...

попросіть програміста поставити після коми більше знаків
Quote
rainy_days
Quote
Povitrulya
Народ, а если услуги платят как хотят( у меня договора на год) и десятичной дроби мне не достаточно для выписки налоговой накладной? Что теперь делать то...

попросіть програміста поставити після коми більше знаків
Это не проблема.
Я просто не поняла из этой консультации сколько можно ставить знаков после запятой..:

"У разі складення податкової накладної на часткове постачання послуги, або на суму попередньої оплати частини вартості послуги, у графі 5 податкової накладної зазначається слово «послуга», а в графі 6 - відповідна частка наданої (оплаченої) послуги у вигляді десяткового дробу. Наприклад, у разі постачання частини послуги, яка відповідає половині обсягу, вказаного у договорі, або у разі отримання суми попередньої оплати половини договірної вартості послуги, у графі 6 вказується число «0,5»."

Наверное, панику рано подняла, десятичная дробь она и 0,000001 десятичная, а про округления ничего не сказано ведь, да?
Quote
rainy_days
Дєвоньки, а можна прочерк проставляти в номері Договору в ПН?

очень надеюсь, что это не посчитают ошибкой, ато не реально уговорить 300 поставщиков убирать эти прочерки и контролировать их в дальнейшем.....
Добрый день!

помогите я столкнулась (впервые) с ситуацией:
1. оплату за товар провело частное лицо=не плательщик НДС
2. номера его ИД кода нет как и адреса
3. оплата прошла через банк на наш р/с


КАК МНЕ ВЫПИСАТЬ НАЛОГОВУЮ????
что поставить в поле инд. подат. номер и в поле адрес ???

Помогите, пожайлуста.

Спасибо
Quote
mazzur
Добрый день!

помогите я столкнулась (впервые) с ситуацией:
1. оплату за товар провело частное лицо=не плательщик НДС
2. номера его ИД кода нет как и адреса
3. оплата прошла через банк на наш р/с


КАК МНЕ ВЫПИСАТЬ НАЛОГОВУЮ????
что поставить в поле инд. подат. номер и в поле адрес ???

Помогите, пожайлуста.

Спасибо

в ИНН ставите 400000000000, в адресе - ничего не пишете
Спасибо огромное

не могли бы вы подсказать почему именно 400000000000, это чем регламентировано или просто практика?
Quote
mazzur
Спасибо огромное

не могли бы вы подсказать почему именно 400000000000, это чем регламентировано или просто практика?

[news.dtkt.ua]
Подскажите, как быть?
В НН кто выписал накладную клиент указал инициалы и фамилию (А.А. Антонов), а выписке
из реестра прописано полностью Антонов Анатолий Анатолиевич.
Какую накладную от них требовать?
ОГРОМНЕЙШЕЕ СПАСИБО!!!!!!!!
smiling smiley
Вопрос по-моему по теме, давай те обсудим. Кто, как поступает?
ап
а что смущает?
ФИО совпадает
инициалы и фамилия есть
Quote
Povitrulya
Quote
rainy_days
Quote
Povitrulya
"У разі складення податкової накладної на часткове постачання послуги, або на суму попередньої оплати частини вартості послуги, у графі 5 податкової накладної зазначається слово «послуга», а в графі 6 - відповідна частка наданої (оплаченої) послуги у вигляді десяткового дробу. Наприклад, у разі постачання частини послуги, яка відповідає половині обсягу, вказаного у договорі, або у разі отримання суми попередньої оплати половини договірної вартості послуги, у графі 6 вказується число «0,5»."

Наверное, панику рано подняла, десятичная дробь она и 0,000001 десятичная, а про округления ничего не сказано ведь, да?

Паниковать пора, поскольку для регистрации налоговой накладной программа 1С 8 формирует налоговую в грфе 6 - 0,00Х, а при больших сумах разница может быть колосальная.
Все-таки как лучше написать по последним eye rolling smiley данным: "договір поставки", дата первого события и пусто или "усний договір поставки, рахунок-фактура", дата и номер счета? И имеет ли смысл просить поставщиков оформлять каким-то конкретным образом?
Quote
Крысик
Да достало уже все ,решила печатать с Медка,а то куча консультаций и все разные в 1С у меня по левому краю выравниваение,а медке иначе...короче очередной бред

Я тоже решила с Медка, только вот теперь думаю изменять ли в 1С как в Медке? ((((
101.19 Який вид договору, дату та номер необхідно зазначати у графі «Вид цивільно-правового договору» податкової накладної

Коротка:
За відсутності документа, що фіксує зміст правочину, вважається, що такий правочин вчинено усно. У разі наявності рахунку - фактури або іншого документа, що підтверджує вчинення усного правочину, в графі «Вид цивільно-правового договору» податкової накладної робиться відповідний запис та вказується документ, на підставі якого здійснено операцію, його дата і номер (наприклад: Усний договір купівлі - продажу, рахунок – фактура від _ №).
Повна:
Підпунктом «и» п.201.1 ст.201 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI (далі – ПКУ) передбачено обов’язкове заповнення рядка «Вид цивільно-правового договору» податкової накладної.
У разі укладання договорів в письмовій формі в податковій накладній за операцією, на яку виписується податкова накладна, проставляються вид цивільно-правового договору згідно з Цивільним кодексом України від 16 січня 2003 року №435-IV із змінами та доповненнями (далі – ЦКУ) (наприклад: договір купівлі – продажу, міни, підряду, надання послуг, перевезення тощо), а також дата складання договору та його номер.
Відповідно до ст.207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафіксований в одному або кількох документах, у листах, телеграмах, якими обмінялися сторони.
Згідно з ст.9 Закону України від 16 липня 1999 року №996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» із змінами та доповненнями первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов’язкові реквізити:
назву документа (форми);
дату і місце складання;
назву підприємства, від імені якого складено документ;
зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;
посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення;
особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
Рахунок – фактура за своїм призначенням не відповідає ознакам первинного документа (оскільки ним не фіксується будь-яка господарська операція, розпорядження або дозвіл на проведення господарської операції), а носить лише інформаційний характер.
Тобто, форма рахунку – фактури не містить можливості визначення змісту правочину (купівлі – продажу, надання послуг, перевезення тощо) та не визначає вид договірних зобов’язань.
Отже, за відсутності документа, що фіксує зміст правочину, вважається, що такий правочин вчинено усно. У разі наявності рахунку - фактури або іншого документа, що підтверджує вчинення усного правочину, в графі «Вид цивільно-правового договору» податкової накладної робиться відповідний запис та вказується документ, на підставі якого здійснено операцію, його дата і номер (наприклад: Усний договір купівлі - продажу, рахунок – фактура від _ №).



Робоча ситуація дня: Як заповнити податкову накладну, якщо договір укладено в усній формі

Додано 28.02.2014
Підприємство здійснює постачання товарів, послуг за усною домовленістю. Яку дату (дату виписки рахунка-фактури чи дату отримання коштів) зазначати у рядку «Вид цивільно-правового договору» податкової накладної, що виписується на суму попередньої оплати?
Частиною 1 статті 205 Цивільного кодексу України (ЦК) встановлено, що правочин може вчинятися усно або в письмовій формі. Форму правочину сторони мають право обирати самостійно.
Усно можуть вчинятися правочини, які повністю виконуються сторонами у момент їх вчинення.
Юридичній особі, що сплатила за товари та послуги на підставі усного правочину з другою стороною, видається документ, що підтверджує підставу сплати та суму одержаних грошових коштів (ст. 206 ЦК).
Згідно з пунктом 4 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом МДЗ від 14.01.2014 № 10 (далі — Порядок № 10), у графі «Вид цивільно-правового договору» податкової накладної зазначається вид цивільно-правового договору згідно з видом договірних зобов’язань, визначених ЦК. Дата укладання договору заповнюється в порядку, передбаченому абзацом другим пункту 3 Порядку № 10.
Отже, при постачанні товарів за усною домовленістю у податковій накладній, що виписується на суму попередньої оплати, у рядку «Вид цивільно-правового договору» у полі, призначеному для внесення дати договору, зазначається дата отримання коштів.
первая и вторая консультация - абсурд
как счет от 01.03.14 может считаться устным, если оплатили его, к примеру, сегодня? сделка не выполняется одномоменто, и устность, так скажем, уже не применима. устные договоры - это наличка. не читайте ЕБЗ. и авторы журналов тоже высказывают только свое, не всегда правильное, мнение
Имеет ли ЕБНЗ юридическую силу как обоснование правоты при проверке? Ну не соответствует законодательству их трактовка про устный договор, зато она в базе есть.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 11 з 25    Сторінки: ПершаПопередні678910111213141516НаступнаОстання
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.001094