Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Минфин сформировал рабочие группы для обсуждения налоговой реформы

Відправлено користувачем leovit 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
25 квітня Міністр фінансів України Олександр Шлапак провів робочу зустріч з представниками парламентських фракцій, центральних органів виконавчої влади, банківського сектору, об’єднань платників податків, аудиторських компаній тощо. Метою зустрічі стало обговорення концептуальних напрямів реформування податкового законодавства.

У вступному слові Міністр фінансів підкреслив необхідність спільної роботи усіх гілок влади та платників податків над розробкою системних змін до Податкового кодексу України, обов’язкового проведення оцінки впливу таких змін не лише на наповнення бюджету, але й на бізнес-середовище.

Під час обговорення учасники наради звернули увагу на необхідність дотримання принципів прогнозованості та передбачуваності податкових змін, подальшої адаптації національного законодавства до законодавства ЄС, наближення податкового та бухгалтерського обліку, боротьби з «податковими ямами», перегляду податкових пільг, реформування трансфертного ціноутворення.

Крім того, було наголошено на необхідності збереження спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності суб’єктів малого підприємництва, удосконалення існуючих принципів надання контролюючими органами податкових консультацій, а також проведення реформ у суміжних сферах, таких як система стягнення внесків до державних цільових фондів, місцеве самоврядування, валютне регулювання та контроль.

Прийнято рішення про створення 9 робочих підгруп, а саме:

1. «Адміністрування податків і зборів».

2. «Податок на прибуток підприємств».

3. «Податок на доходи фізичних осіб».

4. «Податок на додану вартість».

5. «Акцизний податок».

6. «Рентні платежі».

7. «Місцеві податки і збори».

8. «Спеціальні режими оподаткування».

9. «Оподаткування аграрного сектору».

Говорячи про подальшу роботу, Олександр Шлапак наголосив, що жодна з податкових ініціатив Мінфіну не буде винесена на розгляд Уряду без її попереднього обговорення в рамках вищезазначених робочих груп.

Запрошуємо платників податків долучитись до підготовки та обговорення пропозицій щодо удосконалення Податкового кодексу України.

Ваші пропозиції просимо надсилати за електронною адресою klarisa@minfin.gov.ua.

Контактні особи: Кругляк Лариса Анатоліївна, тел. 206-59-00; Чаюн Алла Василівна, 201-56-83.

Я ДУМАЮ РЕБЯТА НАДО ПОДКЛЮЧАТЬСЯ ГОВОРИТЬ И ВОЗМУЩАТЬСЯ НАЧАТЬ "ТУДА", А ТО ПОПЛАКАТЬСЯ И ПОБОЛТАТЬ НА ФОРУМАХ МНОГО ЛЮДЕЙ, ЧЕСТНО ГОВОРЯ Я СОМНЕВАЮСЬ В "ПРИСЛУШИВАНИИ" НАШЕГО МНЕНИЯ.... НО МАЛЕНЬКАЯ НАДЕЖДА ВСЕТАКИ ЕСТЬ
Хорошая идея. Хотя я не могу пока себе представить, каким образом они будут обрабатывать все эти предложения от каждого бухгалтера.Мне кажется правильнее было бы таким редакциям как ДтКт, Все о бух.учете и т.п. обсудить со своими подписчиками проблемные вопросы, сгруппировать все это и отправить туда.
да, вполне согласен, было бы неплохо если подключаться редакции, с соответствующими темами или опросами!
а , мы от имени редакции или редакция от имени нас
Массовость всегда власть пугала! ))


Спасибо, ценная информация! Написал предложение, отправил по указанному адресу.

Выкладываю и здесь:

Пропозиція до вдосконалення податкового законодавства щодо правового регулювання порядку надання податкових консультацій (роз’яснень)

Відповідно до повідомлення, розміщеного на сайті Міністерства фінансів України, серед напрямів удосконалення податкового законодавства розглядається питання вдосконалення існуючих принципів надання контролюючими органами податкових консультацій.
У зв’язку з цим, вбачаю за необхідне внести такі пропозиції:
Відповідно до п. 52.2. Податкового кодексу України, податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію.
Водночас до 2011 р., згідно з п. 4.4.2 Закону № 2181 „Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами”, платник податків мав право безоплатно отримати будь-яке податкове роз'яснення, у тому числі надане іншому платнику податків з питання, що розглядається (із дотриманням правил комерційної або банківської таємниці), у строки, передбачені для надання відповіді на звернення громадян до органів державної влади, встановлені законом.
Як видно з наведеного, з прийняттям Податкового кодексу, платники податків втратили право безоплатного одержання роз’яснень, наданих іншим платникам.
Такі зміни, вочевидь, призвели до зниження рівня податкових роз’яснень (консультацій), а також підвищення при їх наданні корупційної складової (адже індивідуальна ситуація – вимагає „індивідуального” підходу).
Окрім того, вбачається, що наведені вище трансформації законодавства при прийнятті Податкового кодексу, що призвели до позбавлення платників податків згаданого права, суперечать статті 22 Конституції України, відповідно до якої, при прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод.
Таким чином, вважаю за доцільне в процесі реформування податкового законодавства відновити право платників податків на безоплатне отримання податкових роз’яснень (консультацій), в т.ч. аналогічних наданим іншим платникам, та передбачити в законодавстві право використовувати такі податкові роз’яснення (консультації), надані іншим платникам, як докази для обґрунтування рішень платника податків у процесі оподаткування.
Відзначу також, що термін „податкова консультація”, особливо у словосполученні „узагальнююча податкова консультація” ще й сьогодні, після 3,5 років з часу прийняття Податкового кодексу, все ще не сприймається як український. З огляду на таке, вбачається за необхідне розглянути питання повернення в податковому законодавстві до вживання в цьому значенні традиційного українського терміну „роз’яснення”.

Кравчук О.О., аудитор, к.ю.н., доцент, м.Київ
Quote
Кравчук
Як видно з наведеного, з прийняттям Податкового кодексу, платники податків втратили право безоплатного одержання роз’яснень, наданих іншим платникам.
Не поняла confused smiley. Роз'яснення дають регулярно (в т.ч. і на емейл), а також публікуються витяги з листів.

Quote
Кравчук
... та передбачити в законодавстві право використовувати такі податкові роз’яснення (консультації), надані іншим платникам, як докази для обґрунтування рішень платника податків у процесі оподаткування.
Я за це також. Але тут я би перефразувала, якщо коротко то: "надати юридичну силу таким роз'ясненням (консультаціям) в т.ч. наданих по-телефону"
у многих ли налогоплательщиков декларации сдаются (платятьтся налоги) учитывая налоговую нагрузку? у нас в налоговой именно так, если меньше процент то будут постоянно дергать, Будет ли у нас в стране эффективно работать налог с оборота вместо того же НДС???!!!
Quote
leovit
у многих ли налогоплательщиков декларации сдаются (платятьтся налоги) учитывая налоговую нагрузку? у нас в налоговой именно так, если меньше процент то будут постоянно дергать, Будет ли у нас в стране эффективно работать налог с оборота вместо того же НДС???!!!
Не стоит надеяться что у нас не будет коррупции. Будет всегда. Вопрос только в том насколько сильно. При одной власти не очень, при другой сильно. Никто не захочет показывать реальные цифры, т.к. правительство не будет уменьшать налоги
Нехай би звільнили бухгалтерів від гніту непомірних абсурдних штрафів .Людям властиво помилятися, але мабуть бухгалтерів за людей не дуже вважають .
Ось іще одна пропозиція, також заслав у Мінфін

Пропозиція щодо спрощення умов ведення бізнесу шляхом відміни податкових накладних

Передбачений податковим законодавством механізм справляння ПДВ передбачає на сьогодні ряд інструментів поточного фінансового контролю, в числі яких найбільше запитань виявляє податкова накладна, яка на сьогодні виглядає абсолютно рудиментарною, застарілою і такою, що не несе жодних фіскальних функцій. А тому в процесі реформування податкового законодавства вбачається за необхідне докладно розглянути питання відміни паперової податкової накладної, з огляду на таке:
Пункт 201.1. Податкового кодексу передбачає, що платник ПДВ-продавець зобов'язаний надати покупцю на його вимогу підписану уповноваженою платником особою та скріплену печаткою (за наявності) податкову накладну, складену за вибором покупця в один з таких способів: а) у паперовому вигляді; б) в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та умови реєстрації податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних (у такому разі складання податкової накладної у паперовому вигляді не є обов'язковим).
Як відомо, оскільки вибір покупця щодо одержання податкової накладної в електронному вигляді має відповідати технічним можливостям не лише його, але, перш за все, і продавця – електронні податкові накладні широкого поширення не здобули.
Згідно з п. 201.10. Податкового кодексу, податкова накладна є підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту. Надання права на податковий кредит – це нібито єдина роль податкової накладної, відповідна до законодавства. Проте на практиці справи виглядають зовсім по-іншому. Так, відповідно до того ж пункту кодексу, порушення порядку заповнення податкової накладної не дає права покупцю на включення сум ПДВ до податкового кредиту. З огляду на таке, основний алгоритм роботи бухгалтерських служб покупців-платників ПДВ в цій сфері на сьогодні виглядає приблизно таким чином: одержання документів на товар, перевірка наявності податкової накладної, звіряння даних документів на товар із даними податкової накладної, і обов’язкова умова – перевірка правильності заповнення податкової накладної. Окрім цього, покупці змушені перевіряти статус платника ПДВ-продавця на предмет наявності в нього права виписування податкової накладної, а також, в передбачених законом випадках, - реєстрацію цих накладних у державному реєстрі.
Поряд із цим, вбачається, що право на податковий кредит, відповідно до засад оподаткування ПДВ, повинно виникати не залежно від факту отримання податкової накладної, а на підставі закону – при наявності підстав для віднесення відповідних сум вхідного ПДВ до податкового кредиту.
Однак, як видно з наведеного, в роботі з податковою накладною, крім перевірки самої підстави для одержання права на податковий кредит, є ще принаймні 5 важливих етапів, що мають проводити бухгалтерські служби покупців для забезпечення функціонування самого інструменту – податкової накладної.
Наявність відповідних етапів пояснюється практикою перевірок. При перевірці (під час послідуючого фінансового контролю) посадові особи податкових органів, на законних засадах перевіряючи додержання вимог щодо складання податкових накладних, лише за формальними ознаками відповідно до актів перевірок позбавляють покупців права на податковий кредит за податковими накладними, складеними з дійсними порушеннями, або з порушеннями лише на думку перевіряючих. Економічна логіка оподаткування ПДВ при цьому порушується, а отже порушуються права платників на користування належним їм майном (податковий кредит можна з усією впевненістю розцінювати як майнове право суб’єкта господарювання). Суди в багатьох випадках визнають дії податкових органів неправомірними (адже порушення порядку заповнення податкової накладної – є лише формальним порушенням, яке можна легко усунути), але далеко не кожен платник податків скористається правом звернення до суду.
На сьогодні, окрім податкової накладної є ще два аналогічні інструменти поточного фінансового контролю: 1) реєстри отриманих та виданих податкових накладних; 2) розшифровки податкових зобов’язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів; 3) єдиний реєстр податкових накладних.
З урахуванням самого інструменту податкової накладної, аналогічних інструментів поточного фінансового контролю за сплатою ПДВ – чотири. І кожен із них виконує абсолютно однакову функцію – направлений на надання податковим органам в різний спосіб інформації щодо податкових зобов’язань продавців і податкового кредиту покупців.
На нашу думку, серед усіх цих інструментів фінансового контролю має бути залишений лише один.
Однак на сьогодні держава в особі податкових органів одержує через інші названі інструменти фінансового контролю повну та достатню інформацію про суми вхідного ПДВ, включені платником ПДВ-покупцем до складу податкового кредиту.
Податкова ж накладна на сьогодні виконує єдину роль – дати можливість контролюючому органу при проведенні послідуючого фінансового контролю знайти помилки (нереєстрацію в реєстрі податкових накладних, а також технічні, друкарські, логічні помилки тощо), і зняти право на податковий кредит за формальною ознакою. Жодної іншої фіскальної ролі податкова накладна реально не виконує. В пам’яті всіх бухгалтерів України ще свіжими залишаються згадки про так звану „Пам’ятку про адміністративні процедури виписування, видачі і отримання податкових накладних” (лист Державної податкової адміністрації України від 6 квітня 2011 р. № 9497/7/16-1517), яка передбачала, що поштовий індекс в адресі платника повинен бути в кінці.
Формалізм в дії такого інструменту фінансового контролю як податкова накладна проявляється також у наявності різноманітних номерів і кодів (наприклад індивідуальний податковий номер), доцільність наявності яких при існуванні унікальних кодів ЄДРПОУ і ДРФО викликає великий сумнів, а також у тому, що законодавство зобов’язує платників ПДВ-продавців виписувати податкові накладні навіть при постачанні неплатнику ПДВ, при імпорті (коли податкова накладна виписується фактично самому собі), інших випадках. Порядок заповнення податкової накладної 2014 р. навіть містить поняття „умовний ІПН” (індивідуальний податковий номер).
Вбачається, що існуючий механізм оподаткування ПДВ, при якому право на податковий кредит визначається законом, платник податку веде реєстри отриманих та виданих податкових накладних, які надаються податковому органу у вигляді розшифрувань в розрізі контрагентів, є достатніми для забезпечення функціонування системи контролю за справлянням ПДВ. У необхідних випадках продаж товарів, робіт, послуг може реєструватися у відповідному єдиному реєстрі, однак сама податкова накладна як документ для реєстрації операції – не потрібна.
Отже, основними аргументами за відміну податкової накладної є:
1) документи на товар, роботу, послугу завжди містять суми ПДВ та всю інформацію, достатню для контролю за справлянням ПДВ, яка лише дублюється в податковій накладній;
2) право на податковий кредит, відповідно до логіки оподаткування ПДВ, виникає на підставі закону, а не на підставі спеціального документу;
3) через реєстри та розшифровки, що надаються разом з декларацією з ПДВ держава володіє повною інформацією про суми ПДВ, включені до складу податкових зобов’язань та податкового кредиту;
4) роль податкової накладної – лише створити формальну підставу для зняття податкового кредиту при податковій перевірці;
5) в умовах глобалізації і тотальної електронної комерції, розвитку законодавства в напряму спрощення ведення бізнесу (наприклад відміна обов’язкового застосування печаток) обов’язковий формальний паперовий документ фіскального характеру виглядає застарілим і нелогічним;
6) складання податкових накладних призводить до витрачання десятків тисяч тон паперу (екологічна складова пропозиції) та десятків тисяч людиногодин, а тому відміна податкових накладних здатна значно спростити умови ведення бізнесу та позитивно вплине на екологічну ситуацію.
В процесі удосконалення механізму адміністрування ПДВ слід прагнути до відмови від усіх зайвих інструментів фінансового контролю та спрощення існуючих (наприклад надання податковому органу водночас реєстрів і розшифровок контрагентів виглядає вкрай нелогічним). Вбачається, що має бути залишений лише один інструмент (наприклад реєстри придбання та продажу на зміну реєстрів отриманих та виданих податкових накладних). Замість єдиного реєстру податкових накладних (при його залишенні) може бути створений реєстр операцій, що оподатковуються ПДВ.
Однак навіть в умовах збереження існуючих інструментів, ми переконані, що відміна податкової накладної – є обґрунтованою вимогою часу.

Кравчук О.О., аудитор, к.ю.н., доцент, м.Київ.
Пропоную ввести відповідальність інспектора за те що пишуть в актах.Я,як бухгалтер, персонально несу відповідальність,а вони ні.На сьогоднішній день маємо завалені суди отим брєдом,що вони пишуть/це ж не всі платники відважилися пройти всі суди/.Мені дуже подобається-вже третя перевірка мені каже -ми це мусимо написати/ми знаємо що ви праві/ а ви подайте в суд і там своє відсудите.Да,ми подали в суд,але це витрати додаткові,в нас наприклад немає постійного юриста і т.д...
Quote
wabaw111
Пропоную ввести відповідальність інспектора за те що пишуть в актах.Я,як бухгалтер, персонально несу відповідальність,а вони ні.На сьогоднішній день маємо завалені суди отим брєдом,що вони пишуть/це ж не всі платники відважилися пройти всі суди/.Мені дуже подобається-вже третя перевірка мені каже -ми це мусимо написати/ми знаємо що ви праві/ а ви подайте в суд і там своє відсудите.Да,ми подали в суд,але це витрати додаткові,в нас наприклад немає постійного юриста і т.д...

Так здаєцця на це і розраховано - зате всім є робота
і скорочувати ж когось ніззя борони-бог...sad smiley



Ну і що шо в голові вітер?!
Зате думки завжди свіжі!!!
Quote
wabaw111
Пропоную ввести відповідальність інспектора за те що пишуть в актах.Я,як бухгалтер, персонально несу відповідальність,а вони ні.На сьогоднішній день маємо завалені суди отим брєдом,що вони пишуть/це ж не всі платники відважилися пройти всі суди/.Мені дуже подобається-вже третя перевірка мені каже -ми це мусимо написати/ми знаємо що ви праві/ а ви подайте в суд і там своє відсудите.Да,ми подали в суд,але це витрати додаткові,в нас наприклад немає постійного юриста і т.д...

при чем не обычную админку с выговором, а уголовную ответственностьangry smiley
за мошенничество, подлог и т.д. и т.п.
тогда инспектора будут думать соглашаться ли на внегласные требования своего руководства (которое как раз и "умыло руки") писать заведомо ложные акты....

Кравчук, - круто.
Действительно раздули налоговики тему над этим документом, не удивлюсь если суммы поступления НДС и штрафов по НДС за всякие мелочи, к которым они придираются, будут равны! Нахрен всех, которые пишут дурацкие требования и законы, на улицу!!!!!!! На рынках в магазинах ликерка и табачка без акцизов продается, куча контрабандного товара продается, все через черный нал а они сволочи под лупу точки и запятые в налоговой накладной ищат..... маразм. Я тоже делаю наброски им в виде письма, главное чтобы читали
Quote
tax_agent
Quote
wabaw111
Пропоную ввести відповідальність інспектора за те що пишуть в актах.Я,як бухгалтер, персонально несу відповідальність,а вони ні.На сьогоднішній день маємо завалені суди отим брєдом,що вони пишуть/це ж не всі платники відважилися пройти всі суди/.Мені дуже подобається-вже третя перевірка мені каже -ми це мусимо написати/ми знаємо що ви праві/ а ви подайте в суд і там своє відсудите.Да,ми подали в суд,але це витрати додаткові,в нас наприклад немає постійного юриста і т.д...

при чем не обычную админку с выговором, а уголовную ответственностьangry smiley
за мошенничество, подлог и т.д. и т.п.
тогда инспектора будут думать соглашаться ли на внегласные требования своего руководства (которое как раз и "умыло руки") писать заведомо ложные акты....
так есть ответственность. Просто надо, получив выиграшное решение суда, вступившее в законную силу, обращаться в прокуратуру, требовать привлечь инспекторов к ответственности. Или требовать у суда частное определениею
мы пытались и не раз
прокуратура "спускает на тормозах", поэтому никто не боится

Quote
tax_agent
мы пытались и не раз
прокуратура "спускает на тормозах", поэтому никто не боится
ну то Вы плохо пытались, потому что людей жалко, очевидно. но я с Вами согласен, ситуация абсолютно дурацкая. Мне вообще сложно представить что должно заставить человека писать неправду в акт ради доначисления в мифический бюджет
С точки зрения формальной логики, можно объяснить разные преступления, например кражу, угон авто, получение или дачу взятки. Но как объяснить вот эту писанину бреда, я не понимаю sad smiley
Вчора я із своєю колегою по Міжнародному аналітичному альянсу були на прийомі у Білоуса І.О.

Нам було запропоновано прийняти безпосередню участь у складі робочої групи по удосконаленню податкового законодавства. Зі сторони Міндоходів і зборів за нами закріпили відповідного керівника департаменту.

Прошу всіх у кого є пропозиції щодо внесення змін до податкового законодавства (не тільки до кодексу а й щодо форми декларацій тощо) надсилати свої пропозиції на пошту saivena@svitonline.com з поміткою "Пропозиції щодо зміни податкового законодавства".

Всі пропозиції будуть нами систематизовані і обговорені з відповідальними представниками податкових органів.

_____________________________________________________

"И сказали люди, это пришел тот, которого мы ждали" ©Л.И.Брежнев.
Трубы могут быть бумажными, но документы должны быть железными.
та не, мы оч.даже хорошо пыталисьsmiling smiley
и таких людей нам не жалко, потому как, а кто нас пожалеет и вернет нам нервные клеткиsmiling smiley
шефа "запаяло" после очередного акта с миллионными доначислениями, нервотрепками и беготнёй
даже типа "договаривались" с прокурором, чтоб дело продвинуть
ни фига, типа им дается команда сверху такие дела игнорить и тянуть
прокуратура сама боится за свои места, вот и выполняют

но то уже тема не для Минфиновских посиделокsmoking smiley

Quote
Котег :-)
Мне вообще сложно представить что должно заставить человека писать неправду в акт ради доначисления в мифический бюджет
не что, а кто smoking smiley
Quote
Кравчук
Пропозиція щодо спрощення умов ведення бізнесу шляхом відміни податкових накладних
да, для нас це спростить життя 100%. Але, для податкової - це економічно не вигідно. Більшість перевірок буде закінчуватись безрезультатно. Плюс виитрачено багато часу і ресурсів на те щоб з допомогою електронного реєстру та кодів УКТЗЕД відслідковувати рух товарів, послуг. Відповідно, просто і легко відслідковуються "податкові ями" і наданий ними кредит. Якщо це все відмінять - я думаю "конверти" активізуються.
Вообщем, не вірю що відмінять накладну.
Quote
tax_agent
та не, мы оч.даже хорошо пыталисьsmiling smiley
а у відділ внутрішньої безпеки ніколи не пробували звертатись?
Quote
natalka_l
Quote
tax_agent
та не, мы оч.даже хорошо пыталисьsmiling smiley
а у відділ внутрішньої безпеки ніколи не пробували звертатись?

шеф по своим каналам с ними пообщался и ему тихонько сказали, что именно тех ревизоров, которые нам писали акт, прикрывают с центрального управления
типа есть у них какие-то "неприкасаемые", которые "кормят верхушку" и их не трогают
коррупция и беззаконие во всех структурах и вертикалях....

Quote
natalka_l
Quote
tax_agent
та не, мы оч.даже хорошо пыталисьsmiling smiley
а у відділ внутрішньої безпеки ніколи не пробували звертатись?
да, на прокуроров тоже можно жаловаться ж.
Мне приходит Постанова и я ее оплачиваю,а тут надо бегать,знать кому на кого жаловаться.Есть Ухвала суда-автоматом штраф на инспектора+возмещение суд.издержек за счет инспектора,начальника.Если аргументы не железные-нефиг акт катать
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.000413