Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Критерии блокировки НН

Відправлено користувачем TamiA 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 2 з 44    Сторінки: Попередні1234567891011НаступнаОстання
кто там говорил, что алгебра не нужна в реальной жизни ? вот вам тема - "Достаточные и необходимые условия."
та не, то они так пишут, а не мы так читаем.....
Продовжуєм по ознаках:
3. загальна сума сплачених у 2016 році сум єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податків і зборів (крім суми податку на додану вартість, сплаченої при ввезенні товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами, якими подано податкову накладну / розрахунок коригування на реєстрацію в Реєстрі, становить більше 5 мільйонів гривень (ознака використовується з 01 квітня 2017 року до 01 січня 2018 року);

Теж вроді все зрозуміло. Вам потрібно порахувати всі сплачені податки (в т.ч. ЄСВ), за 2016-ий рік і якщо ця сума перевалить за 5 млн.грн. - то Всі Ваші ПН не повинні підпадати під Моніторинг і не повинні бути заблоковані ВЗАГАЛІ, тому що, є відповідність 3-ій ознаці пункту 5.
Виходить крупним платникам податків в 2016-му році взагалі не повинні блокувати реєстрацію ПН.
Ну і зрозуміло, що цю ознаку перерахують 01.01.2018, логічно що в 2018 році будуть дивитись на сплату податків платниками в 2017-му році.

4. одночасно значення показників D (податкове навантаження) та P (ПДВ по ПН зареєстрованих в поточному місяці), розрахованих у наведеному у цьому підпункті порядку, мають такі розміри:
D > 0,05,
Р < Рм (найбільша сума ПДВ по зареєстрованих ПН за останні 12 місяців) x 1,3
,

Ось це напевне буде основна ознака, через недотримання якої накладні будуть потрапляти на Моніторинг. Мало в кого було податкове навантаження 5 %. Плюс, підприємству важко рахувати дані показники, оскільки і сплачені податки і обсяги беруться за останні 12 місяців, тобто постійно міняються...

І знову ж таки, в цій ознаці як би дві частини які мають виконуватись одночасно!!!!
Тобто якщо у Вас податкове навантаження D (по всіх податках в т.ч. ЄСВ, але крім ПДВ по імпорту) за останні 12 місяців більше 5% і одночасно сума ПДВ по зареєстрованих в поточному місяці ПН з врахуванням ПН яку Ви хочете зареєструвати P менша за найбільшу місячну суму ПДВ за останні 12 місяців Pм помножену на 1,3 - то Ви без проблем зареєструєте свою податкову накладну.

Якщо ж у Вас податкове навантаження за останні 12 міс - 5%, але в цьому місяці у Вас "пішли справи вверх" і Ви нареєстрували в липні ПН на 500 тис.грн. ПДВ, при щомісячній середній сумі поставок за останні 12 місяців в районі 100 тис. ПДВ - то більшість накладних що буде реєструватись в кінці липня - підпаде під Моніторинг. Тому що 500 більше за 130 (100х1,3).

Ну і якщо Ви не мали податкового навантаження за останні 12 місяців 5%, то виходить що всі Ваші ПН мають підпадати під Моніторинг. Але, не забувайте, що підпадання під ознаку 4- це ще не зупинення реєстрації!!!


І тут в мене особисто виникає питання: а що якщо моє підприємство майже не платить податків (податкове навантаження за останні 12 місяців -0% smoking smiley), але щомісячні обсяги реалізації в мене в районі 300 тис.грн. і директор лише є директором на моєму підприємстві.
Таким чином, в конкретному прикладі моє підприємство відповідає ознаці 2, але не відповідає ознаці 4.
Що має відбуватись з моїми ПН?
І тут я знову рахую що потрібно повернутись до речення, яке я цитувала одним із перших:
У разі якщо за результатами перевірки ДФС встановлено, що податкова накладна / розрахунок коригування відповідає одній з ознак, визначених підпунктами 1-4 цього пункту, - така податкова накладна / розрахунок коригування не підлягає Моніторингу.
Виходить якщо хоч дотримується одна ознака ,а інші - ні, то всі мої ПН не повинні підпадати під Моніторинг, і відповідно не повинна бути зупинена їх реєстрація.

Ну правильно ж?
Або інший приклад - якщо моє підприємство заплатило в 2016 році більше 5 млн. податків, але при моїх обсягах податкове навантаження є значно менше 5%, то також дотримується ознака №3, але не виконується №4 - але мене вже це і не повинно хвилювати.


я тоже так понимаю.
что касается налоговой нагрузки - если ваше предприятие отгружает товар, то как вы можете остаться без налогов ? у вас будут хотя бы есв, ндфл и вс, без зп может пройти учредитель, в случае, если предприятие не работает, а если есть отгрузки, то будут и зп налоги.
Quote
TamiA
... что касается налоговой нагрузки - если ваше предприятие отгружает товар, то как вы можете остаться без налогов ?
все відносно )
Якщо моє п-во має мільйоні обороти, а чисельність 3 чоловіка? winking smiley. По ПДВ і прибутку від'ємне значення, то яке навантаження буде?
Кароче, таких багато smiling smiley
нагрузка будет минимальной, с этим соглашусь, но отнюдь, не нулевой.
natalka_l, я прочитала аналогично
с вашими умозаключениями согласна
остается понять что делать, если налоговая не соблюдает этот порядок или читает его иначе
"Я правильно понимаю, что если У меня меньше 5 млн гривен, то я попадаю под мониторинг?"
"нет, если у вас 5 млн, то тогда вы не попадаете под мониторинг...."
Это одно и тоже smiling smiley
Re: Критерии блокировки НН
Quote
natalka_l
Quote
TamiA
... что касается налоговой нагрузки - если ваше предприятие отгружает товар, то как вы можете остаться без налогов ?
все відносно )
Якщо моє п-во має мільйоні обороти, а чисельність 3 чоловіка? winking smiley. По ПДВ і прибутку від'ємне значення, то яке навантаження буде?
Кароче, таких багато smiling smiley

Еще один рычаг давления на любителей минимальной зарплаты smiling smiley

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
Quote
Монна Нонна
Quote
natalka_l
Quote
TamiA
... что касается налоговой нагрузки - если ваше предприятие отгружает товар, то как вы можете остаться без налогов ?
все відносно )
Якщо моє п-во має мільйоні обороти, а чисельність 3 чоловіка? winking smiley. По ПДВ і прибутку від'ємне значення, то яке навантаження буде?
Кароче, таких багато smiling smiley

Еще один рычаг давления на любителей минимальной зарплаты smiling smiley

да, я тоже об этом сразу подумала...сплошные рычаги...
Quote
TamiA
а я пока об этих критериях ничего не думаю, потому как они мне просто не понятны, поэтому как можно оценить, по ним блокируют или не по ним....
про то, что никто ничего не знает - это да, согласна, и увы, не особо хочет знать.... доки на разблокировку все шлют, а о жалобе на неправомерную блокировку даже никто не заикается....[/quДа

что заикаться... если на семинаре говорил аудитор, что все "неправомерно".. .. если брать дату вступления законодательства тестовый период вообще не должен был быть с апреля месяца... а только с 01.07... и т.д. о чем говорить дальше ? ну знаем о критериях ... покачали головой.... и быстро все готовят доки. чтобы хоть как-то зарегить налоговые своим клиентам до 15 числа..работа парализована,если мягко выразиться... а дальше если будет видмова - то пойдут в суд и там уже будут разбираться с критериями
смотрю у Вас аудитор с семинара , практически, с нимбом.... и, ага, суд именно то место, где надо начинать разбираться с критериями....
Re: Критерии блокировки НН
Quote
TamiA
смотрю у Вас аудитор с семинара , практически, с нимбом.... и, ага, суд именно то место, где надо начинать разбираться с критериями....
Для начала надо уговорить руководство, что это оно должно идти в суд, а не бухгалтер должен долбаться с бумажками.

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
для начала руководство должно знать ! а то у некоторых изумительное свойство есть - обнулять память, когда им это выгодно.
///смотрю у Вас аудитор с семинара , практически, с нимбом.... и, ага, суд именно то место, где надо начинать разбираться с критериями..../// у меня рабочий день начинается как и у многих с 8-9 утра и зачастую заканчивается утром в 2-3 ночи... иногда не то, что "складывать пазлы" в законодательстве нет времени...а и в "туалет некогда сходить"
Quote
Монна Нонна
Quote
TamiA
а я пока об этих критериях ничего не думаю, потому как они мне просто не понятны, поэтому как можно оценить, по ним блокируют или не по ним....
про то, что никто ничего не знает - это да, согласна, и увы, не особо хочет знать.... доки на разблокировку все шлют, а о жалобе на неправомерную блокировку даже никто не заикается....
Потому что бухгалтер - самый ответственный сотрудник и может сделать документы самостоятельно, а вот жалобу должен писать квалифицированный юрист, а он стОит намного дороже бухгалтера. И времени на это уйдет больше - пока юрист разберетсч, пока напишет... Это же не ужаленный в попу бухгалтер, который делает все быстро и правильно.

Quote
Olg@
natalka_l, підтримую. Але! В цій темі скоріш за все зібрались ті, кому не припиняли реєстрацію податкових. Бо ті, кому припиняли, сидять в іншій темі і намагаються оперативно вирішувати більш важливі питання, а саме: позареєструвати зупинені податкові. І їм не до вивчення критеріїв, я їх не засуджую, бо ми тут всі в одному "тазику з гівном", вибачте, бо все це інакше не назвеш. І хоча Ви пишите, що все це важливо, але пам'ятаючи досвід введення взагалі цього СЕА, боротьба з незаконними діями нажаль нідочого не призводить. Я читала про Ваш досвід (або досвід Ваших знайомих), що навіть вигравали суд у податкової, що ті мають зареєструвати, але змушити податкову діяти законно сьогодні немає ніякої надії (начебто це Ви писали, вибачте, якщо помилилась).

+100500

+ 10000000000000000...

Разбираться в критериях будет каждый бухгалтер,уверяю вас, но только тогда, когда у него будет на это хоть час - полтора времени! У 80% налогоплательщиков заблокированы были НН с 01.07.17, неделю коллеги возились с техническим освоением и применением закона на практике, учитывая дебильный ЕКН , кибератаку и бардак с ключами и прочая неразбериха на уровне уже ДФСУ , которые в бумажном виде не принимают, а в электронном виде люди не могут, все по тем же причинам, вся работа и время домашнее у людей уходит на сканирование доков из "Вычерпного перечня". Вы лишь правы в одном -в своих замечаниях по поводу сегодня - сегодня подавать доки на разблокировку июньских НН в надежде,что в субботу 15/07/17 их разблокируют и зарегят -уже нет. Ломанулись люди тогда,когда еще было время на разблокировку! Вот как раз сейчас народ и будет разбираться .
На первоначальном этапе достаточно знать всем пострадавшим критерий о том,что нужно выдержавать нагрузку в 5 % от "валового" дохода, в противном случае тебя блокируют.
Мне искренне жаль тех, кому довелось и доведется, сама -производственник, сканер только на работе, осилить весь перечень доков из Наказа по всем входящим кодам из Таблицы данных ... не представляется возможным...так как есть и другие задачи у бухгалтеров,текущие операционные вопросы.
Законность блокировки - ну такое, ведь 99% не будет даже подпадать ни под один из критериев, освобождающий от мониторинга...
Есть ли время писать оскаржування , жалобы - нет.
Я знаю,что нагрузку по критериям мы не выдерживаем, в список УКТЗЕД от 30.06.17 попадаем, этого пока уже достаточно. Чтобы время перенаправить пока на другие срочные буховские вопросы.
И не считаю,что незнание/неправильное понимание формул блокировки на данном этапе делает ваших коллег глупее тех,кто в этой ветке решил осудить тех, кто не с ними обсуждает критерии!!!

Каждый сам решает что ему делать в первую очередь ,а что во вторую!
вызывает сомнение, что человек, которому очень некогда, будет тратить свое время на ненужные оправдания по обвинениям, которые он сам себе и придумал.....

natalka_l, а сегодня будет продолжение ? еще остался пункт 6 со своими 1) и 2) ?
Очень интересно ваше мнение.
Re: Критерии блокировки НН
Quote
Александра_Н
///смотрю у Вас аудитор с семинара , практически, с нимбом.... и, ага, суд именно то место, где надо начинать разбираться с критериями..../// у меня рабочий день начинается как и у многих с 8-9 утра и зачастую заканчивается утром в 2-3 ночи... иногда не то, что "складывать пазлы" в законодательстве нет времени...а и в "туалет некогда сходить"
Про туалет правда smiling smiley
Иногда я не могла вспомнить, пила я сегодня кофе или нет smiling smiley

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
Quote
tiger1
... Я знаю,что нагрузку по критериям мы не выдерживаем, в список УКТЗЕД от 30.06.17 попадаем, этого пока уже достаточно. Чтобы время перенаправить пока на другие срочные буховские вопросы.
...

А от якби проаналізували і задумались над тим що я кажу і пишу - то ще й би знали що того що Ви перелічили якраз таки НЕ ДОСТАТНЬО!
Почитайте уважно, на досуге (коли таки знайдете час), те що я написала вчора (перечитайте) і те що я напишу сьогодні winking smiley
Просто через таку зайнятість і неуважність до деталей декого - нами користуються.
А ми тут, в цій темі, не засуджуємо, а Критерії обговорюєм. Хто хоче, заходить читає/пише/обговорює.
Quote
TamiA
...natalka_l, а сегодня будет продолжение ? еще остался пункт 6 со своими 1) и 2) ?
Очень интересно ваше мнение.

Та да. Просто він великий. Багато писати.
Зараз буде.
Продовжуєм...
Якщо у Ваше п-во не відповідає хоча би одній із перелічених вище ознак, то всі податкові накладні які Ви будете реєструвати будуть підпадати під Моніторинг на два критерії (п.6).

Почну з другого, він простіший smiling smiley і стосується лише певного кола осіб.
2. відсутність (анулювання, призупинення) ліцензій, виданих органами ліцензування, які засвідчують право суб’єкта господарювання на виробництво, експорт, імпорт, оптову і роздрібну торгівлю підакцизними товарами (продукцією), визначеними підпунктами 215.3.1 та 215.3.2 пункту 215.3 статті 215 розділу VI Податкового кодексу України, стосовно товарів, які зазначені платником податку у податковій накладній, поданій на реєстрацію в Реєстрі.
Тут перевірятимуться лише ПН на алкоголь, тютюн. Ну і ліцензії мають бути діючі. Все просто.

1. обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 раза більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу постачання такого товару/послуг, зазначеного у податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, та обсягу придбання на митній території України та/або ввезення на митну територію України відповідного товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, та митних деклараціях, і переважання в такому залишку товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, більше 75 % загального такого залишку та відсутність товару/послуги, зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється)

Тут найважче... І також цей критерій складається з трьох частин... І знову зверніть увагу на формулювання: "і" та "та" - значить всі умови критерію мають виконуватись одночасно.

Перша умова: потрібно визначити чи обсяг постачання конкретного товару чи послуги (маразм smiling smiley ) в Вашій ПН, яку Ви хочете зареєструвати буде більший в 1,5 рази за різницю між придбаним та реалізованим тим самим товаром/послугою по зареєстрованих ПН/РК/ВМД з 01.01.2017 року.
Наприклад: Якщо Ви імпортували чи купили 30.01.2017 року - 1000 шт. ялинок, по ціні 5 грн. за штуку (1000шт*5 грн= 5000 грн.), а хочете продати їх 11.07.2017 року 1000 шт. по ціні 11 грн. за штуку (11000 грн.), то обсяг поставки в Вашій накладній на реалізацію ялинок буде в 1,5 рази перевищувати різницю.
По ідеї програмне забезпечення ДФС буде рахувати: 11000/(5000-0)=2,2 раза.

Тут проблема в формулюванні критерію. Логічно було б порівнювати кі-ть купленого і проданого. Але в критерії зазначається ОБСЯГ ((( Це брєд. Тобто якщо в мене велика націнка – то мої податкові накладні потенційно підпадають під блокування… І не тільки націнка, адже програмне забезпечення не враховує інші витрати які несе підприємство в зв’язку з продажем цього товару і які закладає в ціну товару.

Також, є проблема з залишками нереалізованих товарів на 01.01.2017 року. Тобто, якщо Ви продаєте щось з залишків чи ОЗ – то тоже буде перевищення даного критерію.
Крім того, буде проблемка по придбаних товарах у неплатників ПДВ. Тому що, різниця (залишок товарів) має рахуватись по зареєстрованих ПН/РК/ВМД.
Накладні на попередню оплату, автоматично не пройдуть цю перевірку, тому що придбання не буде.
По послугах - прям біда якась... коли вже в ДФСУ навчаться розуміти що в основному послуги надаються, створюються кимось, а не купляються і перепродаються...

Але, не спішіть панікувати – це лише перша умова критерію з трьох!!!


Друга умова: переважання в такому залишку товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, більше 75 % загального такого залишку.

Нагадую, залишок - це різниця між придбаним та реалізованим товаром/послугами з 01.01.2017 року. Тільки виходить що цей залишок має не кількісний вираз, а вартісний...
І лише тут, треба брати перелік затверджений ДФСУ і дивитися чи в Вашому залишку є товари визначені в списку ДФСУ що затверджений Наказом № 461 від 30.06.2017 року.
І цікавий момент – в переліку тільки товари. Послуг немає. То якщо в мене п-во надає послуги, то як взагалі в теорії можуть виконатись одночасно всі три частини критерію?


Третя умова: відсутність товару/послуги, зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється).

От тут, знову дужеее цікаво. Що за інформація, яка подається платником? Скоріше за все мова йде про Додаток до Критеріїв (таблиця даних платника податку по кодах).
Тоді виходить, що додаток я маю подати ДО відправлення податкової накладної на реєстрацію. Тому що, якщо його не буде на момент перевірки на відповідність ознакам та критеріям на призупинення, то як мою податкову накладну будуть перевіряти на відповідність цій умові щодо відсутності цієї інформації???

Причому, зверніть увагу, в самому Наказі №567 ніде не зазначено коли і як має подаватись цей Додаток по Кодах. Тому не до кінця зрозуміло що Мінфін мав на увазі.
Але, ДФСУ вже поспішила оприлюднити своє трактування:
Інформуємо, що платник податку у разі отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі має право подати на розгляд Комісії ДФС інформацію у вигляді Таблиці даних платника податків за встановленою формою J(F)1312301 (далі – Таблиця).

Тобто, вони вже чомусь зазначили що та сама таблиця з наказу №567 з кодами подається після отримання квитанції про зупинення реєстрації. Але це не зовсім відповідає тому що написано в пп.1 п.6 Наказу №567…
Тільки мені здається що нас всіх дурять?

Ні у на кінець, ще раз почитайте уважно пп.1 п.6 Наказу № 567, там знову ж таки йде мова про одночасне виконання всіх 3-ьої частин критерію: «і» «та».

І бонус smiling smiley - спеціально вигадана ситуація для tiger1
Якщо я виробляю товар зі Списку ризикових товарів ДФСУ, продаю їх платникам ПДВ, місячний оборот п-ва понад 500 тис.грн. без ПДВ і мій директор є ще директором на 4-ьох підприємствах; моє підприємство сплатило менше 5 млн.грн податків в 2016-му році; , податкове навантаження за останні 12 місяців 1% - здавалось би все... мої податкові накладні приречені...
Але ж ні, smiling smiley якщо я, як виробник, подам таблицю з кодами по свої товарах (3-тя умова критерію 1), то перша умова критерію (про перевищення обсягу в податковій накладній в 1,5 раза) може вже і не виконуватись. Хіба не так?
Тому що блокування має бути при одночасному настанні 3-ьох умов критерію, тобто: не подана інформація про товари що на постійній основі виготовляються, товар наявний в списках ДФСУ, і сума в ПН перевищує в 1,5 залишок товарів в грошовому виразі.
Якщо одна з умов не виконується - то блокування не повинно бути.

Тут є інше питання - в налаштуванні програмного забезпечення ДФСУ. Чи дасть ДФСУ подати інформацію без призупенення реєстрації ПН. І якщо воно (ПЗ) невірно запрограмоване, то ми повинні про це всюди кричати (тільки не на форумах smiling smiley ) і вимагати щоб ДФСУ налаштувала його відповідно до вимог чинного законодавства.
Реально, якщо проаналізувати всі ці критерії, то дійсно не так вже й багато накладних повинно підпадати під блокування. По факту маємо зовсім іншу картину. Тому треба зараз «дожати» ДФСУ і Мінфін щоб вони провели відповідні зміни в Накази. В Наказах доречі зазначено що критерії можуть мінятися.

Ще одна історія.
знаєте як депутати приймать зміни до ПКУ? Думаєте хтось реально в змозі прочитати 300-400 сторінок проекту змін до ПКУ, який читати дуже не просто.. за 1-2 доби? А якщо таких проектів декілька? Коли приймаються зміни всі обговорюють лише основні зміни: типу ставка ПнП 18% чи 20%, спец режи скасовуєм чи нє. Ніхто на такі розділи в Кодексі як адміністрування - з депутатів і не звертає уваги під час того хаосу в якому приймаються зміни. І цього разу ніхто з депутатів не звернув увагу на те, що пропихнула ДФСУ в Кодексі на рахунок призупинення реєстрації ПН. Бо реально ніхто не розумів яким чином це мало відбуватись.
Я своїм юристам ще з 01.01.2017 всі вуха прожужала що нада якось оскаржувати ці норми в ПКУ тому що вони реально порушують права платників (зокрема в чому винні покупці і чому вони мають переплачувати гроші через когось і де ті гроші брати). На що мені юристи сказали, ну почекай, будуть критерії - тоді побачим, може ж вони нормальну будуть. Дочекались.
Вообщем суть цієї історії така - тоді ніхто про це не "кричав" і не звертав на це уваги - і все пройшло так як захотіли в ДФСУ.

І якщо зараз ми "закриєм очі" на ці критерії і саме головне на те, як "працює" та як "налаштоване" програмне забезпечення ДФСУ - то так і будем шукати гроші, сканувати всі папери і цілими днями слати їм ці доки.

Треба писати листи, скарги – офіційні звернення (бо форуми то таке...). Приймати участь в цих громадських обговореннях, засіданнях і т.д. Оприлюднювати конкретні факти порушень зі сторони ДФСУ.
Я, в свою чергу, зараз витратила кучу часу для оприлюднення свої думки саме для того - щоб більше людей могли це все усвідомити і почати зі свого боку щось робити.

Знаю доречі як один офіс з ОВП ДФС нещодавно просив п-ва також писати офіційні листи в ДФСУ/Мінфін, щоб вони таки відреагували і змінили критерії/спростили роботу бізнесу winking smiley
грустно.....
natalka_l , спасибо огромное !
очень красиво все разложили.....
Quote
natalka_l
Реально, якщо проаналізувати всі ці критерії, то дійсно не так вже й багато накладних повинно підпадати під блокування.

А откуда такой вывод ?
Мне наоборот кажется, на предприятии, у которого оборот выше 600 тыс в месяц - каждая НН после достижения зарегенных НН объема 500 тыс, может попадать на блокировку, 5% уплаченных налогов или 5 млн - это скорее утопия, нежели наша реальность....
Кропітку роботу зробили, дуже дякуємо!.. але керівники зайняті у нас... все зкинули на буха "типа розбирайтесь і зробіть, щоб все було зареєстровано".. керівників я десь іх і розумію, тому що багато в чому вони не вникають, не тямлять - на це у них є бух... а як звичайний бух може приймати участь в цих громадських обговореннях, засіданнях і т.д. Оприлюднювати конкретні факти порушень зі сторони ДФСУ ? я гадала, що для цього є якісь есперти, аудитори...
згодна, що "закриЛи очІ" БО коли говорила своїм керівникам. що ЧЕКАЄ з 01.07, вони мені відповідали, що я занадто дуже панікую.. все буде добре і в це втягнемось... а теперь дзвонять і наказують зробити хоть щось, но щоб все працювало..
Quote
natalka_l
Знаю доречі як один офіс з ОВП ДФС нещодавно просив п-ва також писати офіційні листи в ДФСУ/Мінфін, щоб вони таки відреагували і змінили критерії/спростили роботу бізнесу winking smiley
Минфин обещал продлить сроки регистрации НН в связи с вирусной атакой, продлил? Признали форс-мажор только на словах и для ТВ, а дальше ни шагу...
Re: Критерии блокировки НН
Quote
filipina
Quote
natalka_l
Знаю доречі як один офіс з ОВП ДФС нещодавно просив п-ва також писати офіційні листи в ДФСУ/Мінфін, щоб вони таки відреагували і змінили критерії/спростили роботу бізнесу winking smiley
Минфин обещал продлить сроки регистрации НН в связи с вирусной атакой, продлил? Признали форс-мажор только на словах и для ТВ, а дальше ни шагу...
[news.dtkt.ua]
Сьогодні у ВРУ нарешті зареєстровано законопроект №6684 щодо незастосування штрафних санкцій за несвоєчасну реєстрацію податкових та акцизних накладних унаслідок несанкціонованого втручання у роботу комп'ютерних мереж платників податків

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
Quote
Монна Нонна
Quote
filipina
Quote
natalka_l
Знаю доречі як один офіс з ОВП ДФС нещодавно просив п-ва також писати офіційні листи в ДФСУ/Мінфін, щоб вони таки відреагували і змінили критерії/спростили роботу бізнесу winking smiley
Минфин обещал продлить сроки регистрации НН в связи с вирусной атакой, продлил? Признали форс-мажор только на словах и для ТВ, а дальше ни шагу...
[news.dtkt.ua]
Сьогодні у ВРУ нарешті зареєстровано законопроект №6684 щодо незастосування штрафних санкцій за несвоєчасну реєстрацію податкових та акцизних накладних унаслідок несанкціонованого втручання у роботу комп'ютерних мереж платників податків
Дай бог, чтоб приняли до каникул, работяги наши...
Quote
TamiA
...Мне наоборот кажется, на предприятии, у которого оборот выше 600 тыс в месяц - каждая НН после достижения зарегенных НН объема 500 тыс, может попадать на блокировку, ...
ну ми ж тільки говорили. Не на блокування а на Моніторинг.
А там перевірка на 3 умови в критерії №1.
І що треба зробити щоб ПН не могла заблокуватись? Обов'язково не відповідати хоча би одній умові. Найпростіше: не відповідати умові про відсутність поданої інформації )))
Ну це логічно.

В когось ще є якісь ідеї?
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 2 з 44    Сторінки: Попередні1234567891011НаступнаОстання
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.000556