Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Списание компьютера и сбор за загрязнение

Відправлено користувачем verashka 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Подскажите есть ли такая ситуация, что когда списываем компьютер и не утилизируем его через спец.фирму, то обязаны платить сбор за загрязнение? Слыхать слышала, но нормативку не нашла.
? Який порядок обчислення збору за забруднення навколишнього природного середовища власниками побутових відходів? У якому випадку збір обчислюється з урахуванням коефіцієнта кратності, що дорівнює 5?

 

Відповідно до п. 2 Порядку встановлення нормативів збору за забруднення навколишнього природного середовища і стягнення цього збору, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку встановлення нормативів збору за забруднення навколишнього природного середовища і стягнення цього збору» від 01.03.99 р. № 303 (зі змінами та доповненнями, за текстом – Порядок № 303), та п. 1.4 Інструкції про порядок обчислення та сплати збору за забруднення навколишнього природного середовища, затвердженої наказом Мінекобезпеки України та ДПА України «Про затвердження Інструкції про порядок обчислення та сплати збору за забруднення навколишнього природного середовища» від 19.07.99 р. № 162/379 (зареєстровано в Мін'юсті України 09.08.99 р. за № 544/3837, зі змінами та доповненнями, за текстом – Інструкція № 162/379), збір за забруднення навколишнього природного середовища справляється в тому числі за розміщення відходів. >>>

Об'єктом обчислення збору для стаціонарних джерел забруднення, зокрема, є обсяги відходів, що розміщуються у спеціально відведених для цього місцях чи на об'єктах (абзац другий п. 3.1 Інструкції).

Суми збору, що справляється за розміщення відходів, обчислюються платниками самостійно щокварталу наростаючим підсумком з початку року на підставі затверджених лімітів, виходячи з фактичних обсягів розміщення відходів, нормативів збору та коригуючих коефіцієнтів, наведених у таблицях 2.4, 2.5 додатка 2 до Порядку № 303 (п. 6.4 Інструкції № 162/379 та абзац другий п. 4 Порядку № 303). 

Обчислення збору за забруднення навколишнього природного середовища за розміщення відходів з урахуванням коефіцієнта кратності, що дорівнює 5, передбачено вимогами п. 8 Порядку № 303 та пунктами 5.4, 5.5 і 6.4 Інструкції № 162/379.

Відповідно до Порядку розроблення, затвердження і перегляду лімітів на утворення та розміщення відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку розроблення, затвердження і перегляду лімітів на утворення та розміщення відходів» від 03.08.98 р. № 1218 (за текстом – Порядок № 1218), ліміт на розміщення відходів – це обсяг відходів (окремо для кожного класу небезпеки), на який у власника відходів є дозвіл на їх розміщення, виданий органами Мінприроди України на місцях.

Від одержання лімітів на утворення та розміщення відходів звільняються власники побутових відходів, що уклали договори на розміщення відходів з підприємствами комунального господарства (п. 8 Порядку № 1218).

У сфері поводження з відходами існують випадки, коли за умовами договору про передачу побутових відходів від їх власника (утворювача) до іншої організації (підприємства комунального господарства) чи за рішенням місцевої державної адміністрації передбачено інший порядок оплати збору за забруднення навколишнього природного середовища, не передбачений чинним законодавством, у частині його сплати власником побутових відходів, а не підприємством комунального господарства, яке безпосередньо здійснює видалення відходу на звалище.

У зв'язку з цим власник побутових відходів, що уклав договір на розміщення відходів з підприємствами комунального господарства, має обчислювати збір за забруднення навколишнього природного середовища виходячи з фактичних обсягів розміщення відходів, нормативів збору та коригуючих коефіцієнтів, наведених у таблицях 2.4, 2.5 додатка 2 до Порядку № 303 без урахування коефіцієнта кратності, що дорівнює 5, оскільки він звільняється від одержання лімітів на утворення та розміщення відходів.

 

Підготовлено за сприяння:
 
Володимира Горохова 
Начальника відділу адміністрування ресурсних
та неподаткових платежів Департаменту
податку на прибуток та інших податків і зборів
(обов'язкових платежів) ДПА України
Світлани Бочарової 
Головного державного податкового
ревізора-інспектора відділу

 

«Вісник податкової служби України», жовтень 2008 р., № 40 (515), с. 38 (www.visnuk.com.ua)
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00026899999999999