Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

как на практике возмещают импортный ндс?

Відправлено користувачем любаша 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Я новичок в ВЭД. Обьясните мне пожалуйста схему возмещения НДС.
1, При растаможке по таможенной деке со всей суммы уплачивается НДС ( сумма / 5)
2, Что я показываю в 1-м месяце в деке НДС?
3, Возвращает ли государство эти деньги?
Всі суми ПДВ, які виникли, наприклад у вересні, ви переновите в Декларацію за вересень у рядок "сплачено митним органам". Включаєте всі ці суми в реєстр. Всі кошти повертаються.
Через какой период возвращаются? И возвращаются через проверку или без проблем?


ці суми ПДВ є частиною Вашого податкового кредиту за період. тому сума буде повернута лише, якщо у Вас буде "від"ємне значення" за період і Ви матимете право на бюджетне відшкодування. І відображати суми ПДВ з ВМД у Декларації можна лише у місяці сплати його при розмитненні (дата вказана на печатці митниці).
То есть я показываю допустим за сентябрь сплату митним органам -70000.00 - это мой НК. А в ноябре у меня отгрузка и вылазит 80000,00 НО. В декабре я плачу 10000,00.
Налоговики спокойно относятся к тому , что НК и НО в разных месяцах?
Или мне лучше показывать НК и НО в одном месяце- ноябре?
1. у вас відгрузка у межах України чи за кордон?
2. Ви відгружаєте товари, вказані у ВМД чи зовсім інші?
7.3.6. Датою виникнення податкових зобов'язань при імпорті є дата подання митної декларації із зазначенням у ній суми податку, що підлягає сплаті.
Тобто показати у листопаді суми ПК ви не можете!
не на той пунк Закону послалась smiling smiley
дивіться п.7.5.2 ЗУ "Про ПДВ"
У меня отгрузка в украине. И отгружаю товар показаный в ВМД. Получается что товар дорожает на 20%....
Спасибо большое за внимание.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема