Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму :: по порталу

Представництва відгукніться!!!!

Відправлено користувачем accountent 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 9 з 18    Сторінки: ПершаПопередні4567891011121314НаступнаОстання
Quote
accountent
Бухгалтери представництв, що не ведуть комерційної діяльності, ви звіт по пільгах в податкову подаєте?
Дуже цікавить це питання!
По Довіднику №77/2 інших податкових пільг станом на 01.01.2016 є код 11020025 - Сума прибутку, що не підлягає оподаткуванню згідно з міжнародними договорами України.

не здавала ні разу, а що треба? smiling smiley
Ні, не комерційним представництвам не треба. Піднімали це питання з аудиторами.
не для пятницы, конечно, новость sad smiley


Налоговая служба посчитала, что некоммерческое представительство является постоянным и признала суммы полученного им финансирования от головного предприятия безвозвратной финпомощью. Как свидетельствует текст решения, их вывод обусловлен тем, что, по мнению проверяющих, представительство осуществляло консультационные услуги (хотя деятельность представительства, исходя из текста решения, состоит в сборе информации).
Представительство с данным выводом не согласилось и обжаловало решение контролеров в суде. Суды первой, апелляционной и кассационной инстанции оказались на стороне представительства. При этом они прямо указали, что такое представительство консультационных услуг не осуществляло.
Но, к сожалению, ВСУ рассудил иначе. Он указал, что в данных проверки нет первичных документов, подтверждающих заключение договоров с другими лицами. Он также сообщил, что согласно данным проверки представительство с целью сбора информации привлекало сторонних лиц и, кроме того, оно с этой же целью направляло своих работников в командировки за рубеж. При этом последнее стало для него основанием для вывода, что представительство осуществляло хозяйственную деятельность, а потому он направил дело на новое рассмотрение в суд первой инстанции.




ВЕРХОВНИЙ СУД УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

від 15 березня 2016 року
......

На обґрунтування позову зазначило, що висновки Інспекції не відповідають вимогам чинного законодавства, оскільки при фінансуванні нерезидентом свого представництва в межах однієї й тієї самої юридичної особи не відбувається перехід права власності і таке фінансування не підлягає включенню до складу валового доходу.

Суди встановили, що з 12 по 27 липня 2012 року Інспекція здійснила позапланову виїзну перевірку Представництва щодо дотримання ним вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 19 жовтня 2007 року по 31 грудня 2011 року, за наслідками якої був складений акт перевірки від 1 серпня 2012 року (далі - Акт).

В Акті зазначено, що Представництво на порушення вимог підпункту 4.1.6 пункту 4.1 статті, пункту 13.8 статті 13 Закону України від 28 грудня 1994 року N 334/94-ВР "Про оподаткування прибутку підприємств" (чинного на час виникнення відносин; далі - Закон N 334/94-ВР), абзацу першого пункту 160.8 статті 160 Податкового кодексу України (далі - ПК) занизило податок на прибуток іноземних юридичних осіб на 624502 грн.

15 серпня 2012 року на підставі Акта Інспекція прийняла Рішення щодо збільшення Представництву грошового зобов'язання з податку на прибуток іноземних юридичних осіб на 585148 грн. 75 коп.

Окружний адміністративний суд міста Києва постановою від 21 січня 2013 року, залишеною без змін ухвалами Київського апеляційного адміністративного суду від 18 березня 2014 року та Вищого адміністративного суду України від 7 липня 2015 року, позов задовольнив: визнав протиправним та скасував Рішення.

Залишаючи без змін рішення судів попередніх інстанцій, суд касаційної інстанції погодився з їхніми висновками про протиправність Рішення виходячи з того, що Представництво не є самостійним суб'єктом, а свою діяльність, яка не була пов'язана з отриманням доходів, здійснює від імені основного підприємства, кошти, що отримуються Представництвом від основного підприємства, залишаються власністю нерезидента основного підприємства зі статусом юридичної особи, тому підстав для кваліфікації отриманих Представництвом від нерезидента коштів як безповоротної фінансової допомоги немає.

При цьому суд встановив, що Представництво згідно зі своїми статутними (реєстраційними) документами не має статусу юридичної особи, а є відокремленим підрозділом німецької компанії " (далі - Компанія). Господарської діяльності через таке представництво в Україні материнська компанія не здійснювала та жодних консультаційних послуг через працівників такого відокремленого підрозділу (представництва) нерезидент на території України також не надавав. Кошти, отримані відокремленим підрозділом від материнської компанії, були використані в межах однієї й тієї ж юридичної особи, перехід права власності не відбувся. Таким чином, суми, отримані представництвом від підприємства, яке це підприємство заснувало, не включаються до валового доходу і, відповідно, з цих сум не сплачується податок на прибуток.

У заяві про перегляд судових рішень Верховним Судом України з підстави, передбаченої пунктом 1 частини першої статті 237 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС), Інспекція просить скасувати постановлені у справі рішення судів та ухвалити нове рішення, яким у задоволенні позову Представництва відмовити.

На обґрунтування заяви додає копії рішень Вищого адміністративного суду України від 12 грудня 2012 року та 4 серпня 2015 року (справи N N К/9991/65840/12, К/800/66502/14 відповідно), які, на думку заявника, підтверджують неоднакове застосування касаційним судом одних і тих самих норм матеріального права у подібних правовідносинах, а саме: підпункту 4.1.6 пункту 4.1 статті 4, пунктів 13.1 та 13.2 статті 13 Закону N 334/94-ВР.

У рішенні Вищого адміністративного суду України від 12 грудня 2012 року касаційний суд у подібних відносинах погодився з висновками судів попередніх інстанцій про правомірність прийнятих податковим органом податкових повідомлень-рішень виходячи з того, що суми прибутків нерезидента, який здійснює свою господарську діяльність на території України через постійне представництво, оподатковуються у загальному порядку. При цьому таке постійне представництво прирівнюється з метою оподаткування до платника податку, який здійснює свою діяльність незалежно від такого нерезидента.

В ухвалі від 4 серпня 2015 року касаційний суд погодився з висновками судів попередніх інстанцій про правомірність прийнятих податковим органом спірних повідомлень-рішень виходячи з того, що представництво товариства з обмеженою відповідальністю "Газпром експорт" в Україні здійснювало господарську діяльність на території України через постійне представництво, а тому відповідно до статті 7 Угоди між Урядом України та Урядом Російської Федерації про уникнення подвійного оподаткування доходів і майна та попередження ухилень від сплати податків, ратифікованої 6 жовтня 1995 року, діяльність такого представництва на території України є оподатковуваною. При цьому суд встановив, що вказане представництво здійснює діяльність, відмінну від дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки.

Перевіривши наведені у заяві доводи, колегія суддів Судової палати в адміністративних справах Верховного Суду України вважає, що вона підлягає задоволенню частково з таких підстав.

Вирішуючи питання про усунення розбіжностей у застосуванні касаційним судом одних і тих самих норм матеріального права у подібних правовідносинах, колегія суддів Судової палати в адміністративних справах Верховного Суду України виходить із такого.

В Акті Інспекція зазначила, що Представництво за період з 2009 року по 2011 рік занизило податок на прибуток у зв'язку з тим, що не включило до складу валового доходу суму фінансування у розмірі 8524881 грн. від материнської компанії на утримання Представництва.

Відповідно до підпункту 4.1.6 пункту 4.1 статті 4 Закону N 334/94-ВР валовий доход включає: доходи з інших джерел, у тому числі, але не виключно, у вигляді сум безповоротної фінансової допомоги, отриманої платником податку у звітному періоді, вартості товарів (робіт, послуг), безоплатно наданих платнику податку у звітному періоді, крім їх надання неприбутковим організаціям згідно з пунктом 7.11 статті 7 цього Закону та у межах таких операцій між платником податків та його відокремленими підрозділами, які не мають статусу юридичної особи, крім випадків, визначених у частині четвертій статті 3 Закону України від 5 червня 2003 року N 911-IV "Про списання вартості несплачених обсягів природного газу".

Згідно з пунктом 13.1 статті 13 Закону N 334/94-ВР будь-які доходи, отримані нерезидентом із джерелом їх походження з України, від провадження господарської діяльності (у тому числі на рахунки нерезидента, що ведуться в гривнях), оподатковуються у порядку і за ставками, визначеними цією статтею.

Для цілей цієї статті як доходи, отримані нерезидентом із джерелом їх походження з України, слід розуміти, зокрема, інші доходи від здійснення нерезидентом (постійним представництвом цього або іншого нерезидента) господарської діяльності на території України, за винятком доходів у вигляді виручки або інших видів компенсації вартості товарів (робіт, послуг), переданих (виконаних, наданих) резиденту від такого нерезидента (постійного представництва), у тому числі вартості послуг з міжнародного зв'язку чи міжнародного інформаційного забезпечення.

Пунктом 13.2 статті 13 цього Закону передбачено, що резидент або постійне представництво нерезидента, що здійснюють на користь нерезидента або уповноваженої ним особи будь-яку виплату з доходу з джерелом його походження з України, отриманого таким нерезидентом від провадження господарської діяльності (у тому числі на рахунки нерезидента, що ведуться в гривнях), крім доходів, зазначених у пунктах 13.3 - 13.6, зобов'язані утримувати податок з таких доходів, зазначених у пункті 13.1 цієї статті, за ставкою у розмірі 15 відсотків від їх суми та за їх рахунок, який сплачується до бюджету під час такої виплати, якщо інше не передбачене нормами міжнародних угод, які набрали чинності.

Відповідно до пункту 13.8 статті 13 Закону N 334/94-ВР суми прибутків нерезидентів, які здійснюють свою діяльність на території України через постійне представництво, оподатковуються у загальному порядку. При цьому таке постійне представництво прирівнюється з метою оподаткування до платника податку, який здійснює свою діяльність незалежно від такого нерезидента.

У разі якщо нерезидент здійснює свою діяльність не лише в Україні, а й за її межами і при цьому не визначає прибуток від своєї діяльності, що проводиться ним через постійне представництво в Україні, сума прибутку, що підлягає оподаткуванню в Україні, визначається на підставі складення нерезидентом відокремленого балансу фінансово-господарської діяльності, погодженого з податковим органом за місцезнаходженням постійного представництва.

У разі неможливості шляхом прямого підрахування визначити прибуток, одержаний нерезидентами з джерелом його походження з України, оподатковуваний прибуток визначається податковим органом як різниця між валовим доходом та валовими витратами, визначеними шляхом застосування до суми одержаного (нарахованого) валового доходу коефіцієнта 0,7.

Наведені положення Закону N 334/94-ВР кореспондуються з відповідними нормами ПК.

Згідно зі статтею 159 КАС судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.

Обґрунтованість рішення полягає у правильності встановлення фактичних обставин справи та правильній оцінці доказів, від чого залежить правильність правової кваліфікації спору.

Обґрунтованим рішення слід вважати тоді, коли суд повністю з'ясував обставини, що мають значення для справи, коли ці обставини доказані та висновок суду відповідає викладеним у рішенні обставинам справи.

Вирішуючи спір, суди виходили з того, що Представництво не є постійним представництвом Компанії в Україні та не займається господарською діяльністю, оскільки в Акті податковий орган не зробив посилання на первинні документи, які б свідчили про укладення позивачем господарських договорів з юридичними особами-резидентами, та, крім того, такі документи відповідач до матеріалів справи не додав.

Однак під час перевірки Представництва щодо дотримання ним вимог податкового, валютного та іншого законодавства Інспекція на підставі наданих для перевірки документів виявила, що Представництво веде в Україні господарську діяльність, оскільки до збору аналітичної інформації воно залучало суб'єкта підприємницької діяльності О. А. М., що підтверджується актами виконаних робіт, який отримав від Представництва винагороду у розмірі 346266 грн. Крім того, співробітники Представництва здійснювали відрядження до країн ближнього зарубіжжя, де займалися збором аналітичної інформації, що підтверджується відповідними наказами про відрядження.

Проте суди належним чином вищевказане не перевірили, належної оцінки цьому не надали, хоча це має суттєве значення для правильного вирішення справи.

Верховний Суд України позбавлений можливості установити необхідні обставини у цій справі та усунути допущені порушення, а тому, на думку колегії суддів, постановлені у справі рішення підлягають скасуванню з направленням справи на новий судовий розгляд до суду першої інстанції.

Під час нового розгляду суду слід вжити передбачених законом заходів, необхідних для з'ясування всіх обставин у справі, та постановити законне й обґрунтоване рішення.

Ураховуючи наведене та керуючись статтями 241 - 243 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів Судової палати в адміністративних справах Верховного Суду України постановила:

Заяву державної податкової інспекції у Подільському районі Головного управління ДФС у м. Києві задовольнити частково.

Постанову окружного адміністративного суду міста Києва від 21 січня 2013 року, ухвали Київського апеляційного адміністративного суду від 18 березня 2014 року та Вищого адміністративного суду України від 7 липня 2015 року скасувати.

Справу направити на новий розгляд до окружного адміністративного суду міста Києва.

Постанова є остаточною і не може бути оскаржена, крім випадку, передбаченого пунктом 3 частини першої статті 237 Кодексу адміністративного судочинства України.


Добрый день!
Помогите пожалуйста.
Директор Представительства уходит в декретный отпуск по уходу за ребенком до трех лет. На его место решением главной компании назначается исполняющий обязанности директора на время декретного отпуска. Человек этот работает на Представительстве на другой должности. Главная компания делает доверенность на нового директора.
Мои дальнейшие действия:
1. Внутренний приказ о назначении сотрудника на новую должность?
2. Сообщаю в ГДИП, статистику, Мин.экономику, налоговую и банк?
В нас теж були суди, у вересні виграли ВАСУ.
Теж була епопея з закордонними відрядженням, але суди були на нашій стороні.)
Quote
ELNik
не для пятницы, конечно, новость sad smiley


Налоговая служба посчитала, что некоммерческое представительство является постоянным и признала суммы полученного им финансирования от головного предприятия безвозвратной финпомощью. Как свидетельствует текст решения, их вывод обусловлен тем, что, по мнению проверяющих, представительство осуществляло консультационные услуги (хотя деятельность представительства, исходя из текста решения, состоит в сборе информации).
Представительство с данным выводом не согласилось и обжаловало решение контролеров в суде. Суды первой, апелляционной и кассационной инстанции оказались на стороне представительства. При этом они прямо указали, что такое представительство консультационных услуг не осуществляло.
Но, к сожалению, ВСУ рассудил иначе. Он указал, что в данных проверки нет первичных документов, подтверждающих заключение договоров с другими лицами. Он также сообщил, что согласно данным проверки представительство с целью сбора информации привлекало сторонних лиц и, кроме того, оно с этой же целью направляло своих работников в командировки за рубеж. При этом последнее стало для него основанием для вывода, что представительство осуществляло хозяйственную деятельность, а потому он направил дело на новое рассмотрение в суд первой инстанции.




ВЕРХОВНИЙ СУД УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

від 15 березня 2016 року
......

На обґрунтування позову зазначило, що висновки Інспекції не відповідають вимогам чинного законодавства, оскільки при фінансуванні нерезидентом свого представництва в межах однієї й тієї самої юридичної особи не відбувається перехід права власності і таке фінансування не підлягає включенню до складу валового доходу.

Суди встановили, що з 12 по 27 липня 2012 року Інспекція здійснила позапланову виїзну перевірку Представництва щодо дотримання ним вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 19 жовтня 2007 року по 31 грудня 2011 року, за наслідками якої був складений акт перевірки від 1 серпня 2012 року (далі - Акт).

В Акті зазначено, що Представництво на порушення вимог підпункту 4.1.6 пункту 4.1 статті, пункту 13.8 статті 13 Закону України від 28 грудня 1994 року N 334/94-ВР "Про оподаткування прибутку підприємств" (чинного на час виникнення відносин; далі - Закон N 334/94-ВР), абзацу першого пункту 160.8 статті 160 Податкового кодексу України (далі - ПК) занизило податок на прибуток іноземних юридичних осіб на 624502 грн.

15 серпня 2012 року на підставі Акта Інспекція прийняла Рішення щодо збільшення Представництву грошового зобов'язання з податку на прибуток іноземних юридичних осіб на 585148 грн. 75 коп.

Окружний адміністративний суд міста Києва постановою від 21 січня 2013 року, залишеною без змін ухвалами Київського апеляційного адміністративного суду від 18 березня 2014 року та Вищого адміністративного суду України від 7 липня 2015 року, позов задовольнив: визнав протиправним та скасував Рішення.

Залишаючи без змін рішення судів попередніх інстанцій, суд касаційної інстанції погодився з їхніми висновками про протиправність Рішення виходячи з того, що Представництво не є самостійним суб'єктом, а свою діяльність, яка не була пов'язана з отриманням доходів, здійснює від імені основного підприємства, кошти, що отримуються Представництвом від основного підприємства, залишаються власністю нерезидента основного підприємства зі статусом юридичної особи, тому підстав для кваліфікації отриманих Представництвом від нерезидента коштів як безповоротної фінансової допомоги немає.

При цьому суд встановив, що Представництво згідно зі своїми статутними (реєстраційними) документами не має статусу юридичної особи, а є відокремленим підрозділом німецької компанії " (далі - Компанія). Господарської діяльності через таке представництво в Україні материнська компанія не здійснювала та жодних консультаційних послуг через працівників такого відокремленого підрозділу (представництва) нерезидент на території України також не надавав. Кошти, отримані відокремленим підрозділом від материнської компанії, були використані в межах однієї й тієї ж юридичної особи, перехід права власності не відбувся. Таким чином, суми, отримані представництвом від підприємства, яке це підприємство заснувало, не включаються до валового доходу і, відповідно, з цих сум не сплачується податок на прибуток.

У заяві про перегляд судових рішень Верховним Судом України з підстави, передбаченої пунктом 1 частини першої статті 237 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС), Інспекція просить скасувати постановлені у справі рішення судів та ухвалити нове рішення, яким у задоволенні позову Представництва відмовити.

На обґрунтування заяви додає копії рішень Вищого адміністративного суду України від 12 грудня 2012 року та 4 серпня 2015 року (справи N N К/9991/65840/12, К/800/66502/14 відповідно), які, на думку заявника, підтверджують неоднакове застосування касаційним судом одних і тих самих норм матеріального права у подібних правовідносинах, а саме: підпункту 4.1.6 пункту 4.1 статті 4, пунктів 13.1 та 13.2 статті 13 Закону N 334/94-ВР.

У рішенні Вищого адміністративного суду України від 12 грудня 2012 року касаційний суд у подібних відносинах погодився з висновками судів попередніх інстанцій про правомірність прийнятих податковим органом податкових повідомлень-рішень виходячи з того, що суми прибутків нерезидента, який здійснює свою господарську діяльність на території України через постійне представництво, оподатковуються у загальному порядку. При цьому таке постійне представництво прирівнюється з метою оподаткування до платника податку, який здійснює свою діяльність незалежно від такого нерезидента.

В ухвалі від 4 серпня 2015 року касаційний суд погодився з висновками судів попередніх інстанцій про правомірність прийнятих податковим органом спірних повідомлень-рішень виходячи з того, що представництво товариства з обмеженою відповідальністю "Газпром експорт" в Україні здійснювало господарську діяльність на території України через постійне представництво, а тому відповідно до статті 7 Угоди між Урядом України та Урядом Російської Федерації про уникнення подвійного оподаткування доходів і майна та попередження ухилень від сплати податків, ратифікованої 6 жовтня 1995 року, діяльність такого представництва на території України є оподатковуваною. При цьому суд встановив, що вказане представництво здійснює діяльність, відмінну від дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки.

Перевіривши наведені у заяві доводи, колегія суддів Судової палати в адміністративних справах Верховного Суду України вважає, що вона підлягає задоволенню частково з таких підстав.

Вирішуючи питання про усунення розбіжностей у застосуванні касаційним судом одних і тих самих норм матеріального права у подібних правовідносинах, колегія суддів Судової палати в адміністративних справах Верховного Суду України виходить із такого.

В Акті Інспекція зазначила, що Представництво за період з 2009 року по 2011 рік занизило податок на прибуток у зв'язку з тим, що не включило до складу валового доходу суму фінансування у розмірі 8524881 грн. від материнської компанії на утримання Представництва.

Відповідно до підпункту 4.1.6 пункту 4.1 статті 4 Закону N 334/94-ВР валовий доход включає: доходи з інших джерел, у тому числі, але не виключно, у вигляді сум безповоротної фінансової допомоги, отриманої платником податку у звітному періоді, вартості товарів (робіт, послуг), безоплатно наданих платнику податку у звітному періоді, крім їх надання неприбутковим організаціям згідно з пунктом 7.11 статті 7 цього Закону та у межах таких операцій між платником податків та його відокремленими підрозділами, які не мають статусу юридичної особи, крім випадків, визначених у частині четвертій статті 3 Закону України від 5 червня 2003 року N 911-IV "Про списання вартості несплачених обсягів природного газу".

Згідно з пунктом 13.1 статті 13 Закону N 334/94-ВР будь-які доходи, отримані нерезидентом із джерелом їх походження з України, від провадження господарської діяльності (у тому числі на рахунки нерезидента, що ведуться в гривнях), оподатковуються у порядку і за ставками, визначеними цією статтею.

Для цілей цієї статті як доходи, отримані нерезидентом із джерелом їх походження з України, слід розуміти, зокрема, інші доходи від здійснення нерезидентом (постійним представництвом цього або іншого нерезидента) господарської діяльності на території України, за винятком доходів у вигляді виручки або інших видів компенсації вартості товарів (робіт, послуг), переданих (виконаних, наданих) резиденту від такого нерезидента (постійного представництва), у тому числі вартості послуг з міжнародного зв'язку чи міжнародного інформаційного забезпечення.

Пунктом 13.2 статті 13 цього Закону передбачено, що резидент або постійне представництво нерезидента, що здійснюють на користь нерезидента або уповноваженої ним особи будь-яку виплату з доходу з джерелом його походження з України, отриманого таким нерезидентом від провадження господарської діяльності (у тому числі на рахунки нерезидента, що ведуться в гривнях), крім доходів, зазначених у пунктах 13.3 - 13.6, зобов'язані утримувати податок з таких доходів, зазначених у пункті 13.1 цієї статті, за ставкою у розмірі 15 відсотків від їх суми та за їх рахунок, який сплачується до бюджету під час такої виплати, якщо інше не передбачене нормами міжнародних угод, які набрали чинності.

Відповідно до пункту 13.8 статті 13 Закону N 334/94-ВР суми прибутків нерезидентів, які здійснюють свою діяльність на території України через постійне представництво, оподатковуються у загальному порядку. При цьому таке постійне представництво прирівнюється з метою оподаткування до платника податку, який здійснює свою діяльність незалежно від такого нерезидента.

У разі якщо нерезидент здійснює свою діяльність не лише в Україні, а й за її межами і при цьому не визначає прибуток від своєї діяльності, що проводиться ним через постійне представництво в Україні, сума прибутку, що підлягає оподаткуванню в Україні, визначається на підставі складення нерезидентом відокремленого балансу фінансово-господарської діяльності, погодженого з податковим органом за місцезнаходженням постійного представництва.

У разі неможливості шляхом прямого підрахування визначити прибуток, одержаний нерезидентами з джерелом його походження з України, оподатковуваний прибуток визначається податковим органом як різниця між валовим доходом та валовими витратами, визначеними шляхом застосування до суми одержаного (нарахованого) валового доходу коефіцієнта 0,7.

Наведені положення Закону N 334/94-ВР кореспондуються з відповідними нормами ПК.

Згідно зі статтею 159 КАС судове рішення повинно бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з'ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні.

Обґрунтованість рішення полягає у правильності встановлення фактичних обставин справи та правильній оцінці доказів, від чого залежить правильність правової кваліфікації спору.

Обґрунтованим рішення слід вважати тоді, коли суд повністю з'ясував обставини, що мають значення для справи, коли ці обставини доказані та висновок суду відповідає викладеним у рішенні обставинам справи.

Вирішуючи спір, суди виходили з того, що Представництво не є постійним представництвом Компанії в Україні та не займається господарською діяльністю, оскільки в Акті податковий орган не зробив посилання на первинні документи, які б свідчили про укладення позивачем господарських договорів з юридичними особами-резидентами, та, крім того, такі документи відповідач до матеріалів справи не додав.

Однак під час перевірки Представництва щодо дотримання ним вимог податкового, валютного та іншого законодавства Інспекція на підставі наданих для перевірки документів виявила, що Представництво веде в Україні господарську діяльність, оскільки до збору аналітичної інформації воно залучало суб'єкта підприємницької діяльності О. А. М., що підтверджується актами виконаних робіт, який отримав від Представництва винагороду у розмірі 346266 грн. Крім того, співробітники Представництва здійснювали відрядження до країн ближнього зарубіжжя, де займалися збором аналітичної інформації, що підтверджується відповідними наказами про відрядження.

Проте суди належним чином вищевказане не перевірили, належної оцінки цьому не надали, хоча це має суттєве значення для правильного вирішення справи.

Верховний Суд України позбавлений можливості установити необхідні обставини у цій справі та усунути допущені порушення, а тому, на думку колегії суддів, постановлені у справі рішення підлягають скасуванню з направленням справи на новий судовий розгляд до суду першої інстанції.

Під час нового розгляду суду слід вжити передбачених законом заходів, необхідних для з'ясування всіх обставин у справі, та постановити законне й обґрунтоване рішення.

Ураховуючи наведене та керуючись статтями 241 - 243 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів Судової палати в адміністративних справах Верховного Суду України постановила:

Заяву державної податкової інспекції у Подільському районі Головного управління ДФС у м. Києві задовольнити частково.

Постанову окружного адміністративного суду міста Києва від 21 січня 2013 року, ухвали Київського апеляційного адміністративного суду від 18 березня 2014 року та Вищого адміністративного суду України від 7 липня 2015 року скасувати.

Справу направити на новий розгляд до окружного адміністративного суду міста Києва.

Постанова є остаточною і не може бути оскаржена, крім випадку, передбаченого пунктом 3 частини першої статті 237 Кодексу адміністративного судочинства України.
На нового директора потрібна Довіреність на управління від головної компанії.
Потім в ГДІП, статистика, податкова і т.д. + лист в Мінекономіки з копією нової Довіреності з повідомленням про зміни керівника.
quote=oksigrom]
Добрый день!
Помогите пожалуйста.
Директор Представительства уходит в декретный отпуск по уходу за ребенком до трех лет. На его место решением главной компании назначается исполняющий обязанности директора на время декретного отпуска. Человек этот работает на Представительстве на другой должности. Главная компания делает доверенность на нового директора.
Мои дальнейшие действия:
1. Внутренний приказ о назначении сотрудника на новую должность?
2. Сообщаю в ГДИП, статистику, Мин.экономику, налоговую и банк?[/quote]
Наткнулась на интересную статью об организации учета между представительством и головной компанией. Создалось впечатление, что писали с моего предприятия)))winking smiley Хотя в статье идет речь о другом государстве, но реалии наши.sad smiley
[«Об учете в представительствах иностранных юридических лиц».

Бухгалтерский учет в представительствах может быть организован четырьмя основными способами:
…Четвертым и наиболее распространенным на данный момент способом организации учета для крупных представительств солидных корпораций и ТНК становится такая практика, когда в представительстве ведется учет как по национальным стандартам, так и специально для головной конторы по стандартам государства, в котором зарегистрирована компания. Это не лишено смысла, так как зачастую две системы учета имеют определенные отличия и для сопоставления показателей требуется довольно трудоемкая работа по пересчету их в другую систему учета и переводу отчетов на язык страны-нерезидента. При такой организации бухгалтерского учета вся эта работа ложится на бухгалтеров представительств...]
Форумчане, поделитесь, как вы организовали отчетность с материнской компанией? Кто ведет учет взаиморасчетов с нерезидентом, представительство или вы только передаете первичку, а в головном офисе сами все сводят?
Очень наболевшая для меня тема – не можем с головным офисом прийти к общему знаменателю в этом вопросе.confused smiley
Конечно же все представительства отчитываються перед головной компанией. У каждой фирмы своя отчетность. У нас в виде баланса, только статьи предоставила компания нерезидент.
Quote
accountent
В нас теж були суди, у вересні виграли ВАСУ.
Теж була епопея з закордонними відрядженням, але суди були на нашій стороні.)
Quote
ELNik
не для пятницы, конечно, новость sad smiley


и.

а в чем проблема была с заграничными командировками? если едет директор или специалист в головной офис для обучения, получения задания и т.д..
или это какие-то другие
наверное к командировкам на выставки прицепились?
а можно по вашему решению реквизиты? почитать аргументы сторон...
Пришлите вашу электронку, сброшу.
Quote
accountent
На нового директора потрібна Довіреність на управління від головної компанії.
Потім в ГДІП, статистика, податкова і т.д. + лист в Мінекономіки з копією нової Довіреності з повідомленням про зміни керівника.
quote=oksigrom]
Добрый день!
Помогите пожалуйста.
Директор Представительства уходит в декретный отпуск по уходу за ребенком до трех лет. На его место решением главной компании назначается исполняющий обязанности директора на время декретного отпуска. Человек этот работает на Представительстве на другой должности. Главная компания делает доверенность на нового директора.
Мои дальнейшие действия:
1. Внутренний приказ о назначении сотрудника на новую должность?
2. Сообщаю в ГДИП, статистику, Мин.экономику, налоговую и банк?
[/quote]
Спасибо!
договор - простая письменная форма, счет покупателю, получение денег, накладная на машину, в накладной указать все данные машины, ну или продажа, а деньги потом ))))) машину снять с учета можно до продажи или во время, покупатель сам ее на себя регистрирует


В критической ситуации вы не подниметесь до уровня своих ожиданий, а упадете до уровня своей подготовки (с)
Доброй день.
Я новичек в бухучете представительства... поделитесь учетной политикой для представительства иностран. компании в Украине без права юрлица aa849999@gmail.com
Заранее спасибо
Добрый день.
Подскажите как правильно организовать работу созданного пред-ва иностр компании без права юрлица (вид деят-ти 73.20 "дослідження конюкрури ринку та виявлення громадської думки). справки со статистики получили еще в начале июля, есть 4-ОПП, также 2-ОПП получили,т.к. к Пенсионном уже не регистрируют. Сейчас на этапе открытия расчетного счета мультивалютного типа "Н" для того чтобі деньги от материнки могли зайти. 1.У меня опасения по поводу того что еще офиц. приказа так долго нет приема на работу ни директора ни других сотрудников, в т.ч. гл.бух по совместительству может быть? т.к. есть основное место работы. Не делаем приказ по причине того что еще нет на рс денег, не с чего будет платить зпл и удержан., эсв... Ничего что приказы будут в сентябре о приеме на работу когда рс откроем и деньги зайдут. В Инпредкадры тоже еще не обращались, обязательно ли это, на что это повлияет (просто стаж не учтется у принятых сотрудников)?
2. Поделитесь опытом как лучше сдавать отчетность по ЕСВ, 1-ДФ в каких программах.... можно ли в бумажном виде или нет?
3. Какая отчетность должна быть в налоговую и какие формы, если будет только финансирование от материнки (справки о междунар. конвенции еще не видела, наверное нет).можно ли подавать в бумажном виде или нет? в какой программе лучше делать отчетность?
4. Если на расч счет от материнки зайдет, например, денеги на 3 месяца на содержание представительства, а не на месяц... как правильно сделать отчетность... часть денег отстается на рс? Что это влечет за собой.
5. Очень много вопросов и мало практики... пожалуйста прошу помощи.Заранее спасибо.
Также подскажите по поводу договора аренды, с кем правильно заключать договор с материнкой через директора представительства, либо через само пред-во? спасибо И если мы арендуем фактически офис в другом районе, нежели зарегистророванны в налоговой...
Quote
aa849999
Также подскажите по поводу договора аренды, с кем правильно заключать договор с материнкой через директора представительства, либо через само пред-во? спасибо И если мы арендуем фактически офис в другом районе, нежели зарегистророванны в налоговой...
Директор представительства совершает все действия на основании доверенности от материнской компании, в которой прописывается, в частности, что директор наделяется полномочиями заключать договора от имени юрлица. Если в доверенности указано, то договоры с контрагентами заключаются от лица представительства.
Quote
aa849999
... если мы арендуем фактически офис в другом районе, нежели зарегистророванны в налоговой...
С 2005 года арендуем офис в другом районе, чем зарегистрированы - проблем не возникало. Возможно у других иначе.
Хелп....
Вопрос, Если на расч счет от материнки зайдет, например, денеги на 3 месяца на содержание представительства, а не на месяц... как правильно сделать отчетность... часть денег отстается на рс? Что это влечет за собой. как правильно отразить конвертацию 65% обязат продажа банка и остальніе 35%если остаются в валюте.
Очень много вопросов и мало практики... пожалуйста прошу помощи.Заранее спасибо.
Quote
aa849999
Добрый день.
Подскажите как правильно организовать работу созданного пред-ва иностр компании без права юрлица (вид деят-ти 73.20 "дослідження конюкрури ринку та виявлення громадської думки). справки со статистики получили еще в начале июля, есть 4-ОПП, также 2-ОПП получили,т.к. к Пенсионном уже не регистрируют. Сейчас на этапе открытия расчетного счета мультивалютного типа "Н" для того чтобі деньги от материнки могли зайти. 1.У меня опасения по поводу того что еще офиц. приказа так долго нет приема на работу ни директора ни других сотрудников, в т.ч. гл.бух по совместительству может быть? т.к. есть основное место работы. Не делаем приказ по причине того что еще нет на рс денег, не с чего будет платить зпл и удержан., эсв... Ничего что приказы будут в сентябре о приеме на работу когда рс откроем и деньги зайдут. В Инпредкадры тоже еще не обращались, обязательно ли это, на что это повлияет (просто стаж не учтется у принятых сотрудников)?
2. Поделитесь опытом как лучше сдавать отчетность по ЕСВ, 1-ДФ в каких программах.... можно ли в бумажном виде или нет?
3. Какая отчетность должна быть в налоговую и какие формы, если будет только финансирование от материнки (справки о междунар. конвенции еще не видела, наверное нет).можно ли подавать в бумажном виде или нет? в какой программе лучше делать отчетность?
4. Если на расч счет от материнки зайдет, например, денеги на 3 месяца на содержание представительства, а не на месяц... как правильно сделать отчетность... часть денег отстается на рс? Что это влечет за собой.
5. Очень много вопросов и мало практики... пожалуйста прошу помощи.Заранее спасибо.
Справка 2-ОПП говорит о том, что вы ведете коммерческую деятельность. Нужно ее срочно сдать в налоговую обратно с письмом сопроводительным и себе оставить с отметкой, чтобы у вас остался экземпляр, доказательство, что вы ёё сдали.
1. Ничего, что приказы будут в сентябре когда придут деньги. Гл.бух по совместительству может быть. В Интерпредкадры нужно обращаться, а то не защитают стаж.
2. Мы используем Соту для ЕСВ, НДФЛ заполняю в ОПЗ и подаю на флешке + бумажный вид, так же отчетность по прибыли.
3. Розрахунок оподаткованого прибутку та податку на прибуток постійного представництва нерезидента подається раз в рік, річний. Але щоб заповнити Відомості - додаток цього розрахунку обов"язково потрібно знайти Конвенцію по країні вашого нерезидента. + потрібно взяти легалізовану довідку в країні вашого нерезидента про нерезидентність. В Україні зробити нотаірально завірений переклад і подати разом з супроводжуючим листом в канцелярію податкової.
4. Це ні на що не впливає. Звітність по прибутку раз в рік. Перед своєю компанією звітуєтесь по вашим установленим формам.
У вас должна быть Доверенность выданная метеринской компанией на права директора. Согласно ей, он будет подписывать Договора. И на аренду в том числе.
quote=aa849999]
Также подскажите по поводу договора аренды, с кем правильно заключать договор с материнкой через директора представительства, либо через само пред-во? спасибо И если мы арендуем фактически офис в другом районе, нежели зарегистророванны в налоговой...[/quote]
Я оформляю поступление на 48 счет - 100% по курсу НБУ на дату поступления валюты на счет представительства.
В этот же день проводками оформляю 65% продажи.
Quote
aa849999
Хелп....
Вопрос, Если на расч счет от материнки зайдет, например, денеги на 3 месяца на содержание представительства, а не на месяц... как правильно сделать отчетность... часть денег отстается на рс? Что это влечет за собой. как правильно отразить конвертацию 65% обязат продажа банка и остальніе 35%если остаются в валюте.
Очень много вопросов и мало практики... пожалуйста прошу помощи.Заранее спасибо.
что же делать с этой справкой на каком основании обратно сдавать, ничего не понимаю.... а почему мы с этой справкой приравниваемся в хоз.деятельности? Прошу помоoи, очень нужно
Quote
accountent
Справка 2-ОПП говорит о том, что вы ведете коммерческую деятельность. Нужно ее срочно сдать в налоговую обратно с письмом сопроводительным и себе оставить с отметкой, чтобы у вас остался экземпляр, доказательство, что вы ёё сдали.
1. Ничего, что приказы будут в сентябре когда придут деньги. Гл.бух по совместительству может быть. В Интерпредкадры нужно обращаться, а то не защитают стаж.
2. Мы используем Соту для ЕСВ, НДФЛ заполняю в ОПЗ и подаю на флешке + бумажный вид, так же отчетность по прибыли.
3. Розрахунок оподаткованого прибутку та податку на прибуток постійного представництва нерезидента подається раз в рік, річний. Але щоб заповнити Відомості - додаток цього розрахунку обов"язково потрібно знайти Конвенцію по країні вашого нерезидента. + потрібно взяти легалізовану довідку в країні вашого нерезидента про нерезидентність. В Україні зробити нотаірально завірений переклад і подати разом з супроводжуючим листом в канцелярію податкової.
4. Це ні на що не впливає. Звітність по прибутку раз в рік. Перед своєю компанією звітуєтесь по вашим установленим формам.

Извините, у меня уже крыша едет... я в форуме не верно написала ни 2-ОПП , а 2-ЄСВ . У нас есть форма 2-ЄСВ, повідомлення про взяття на облік платника єдиного внеску.... это правильно, должно же быть.
Извините, у меня уже крыша едет... я в форуме не верно написала ни 2-ОПП , а 2-ЄСВ . У нас есть форма 2-ЄСВ, повідомлення про взяття на облік платника єдиного внеску.... это правильно, должно же быть.
По Инпредкадры скажу так -фигня за большие деньги. Мы ни по одному сотруднику не подвали трудовые книжки по записи. Но часть сотрудников уволившись, спокойно встали на учет в центр занятости в конце 2015 года и получают выплаты. Сама брала не так давно справку в пенсионном -весь стаж согласно персонифицированный данным на месте. Так что, теперь, когда страховой и трудовой стаж - это разные вещи, Инпреду платить безумные деньги за запись вообще не вижу смысла.

****************************************************************************
Я девушка творческая. Хочу - творю. Хочу - вытворяю.
Как быть с приобретением ОС, нематер. активами и МНМА у представительства, есть какие то нюансы?
вариант 1: если директор материн. компании в Украинев магазине приобрел для представительства в офис оргтехнику (ноутбуки, МФУ), счет еще не был открыт, покупал за свои деньги. Как нам это правильно отразить, актом приема-передачи? не повлечет ли за собой для налоговой как "благо"? Материнка должна у себя все на баланс поставить и амортизацию тоже?
Заранее благодарю за ваши ответы. Спасибо
Я не могу разобраться, пред-ва иностр компании без права юрлица (вид деят-ти 73.20 "дослідження конюкрури ринку та виявлення громадської думки какой нужно подавать розрахунок? Розрахунок оподатковуваного прибутку та податку на прибуток постійного представництва нерезидента, що здійснюється органом державної податкової служби. наш вариант 2), Верно? Ежеквартально?

1)Розрахунок податкових зобов’язань за період, у якому виявлено помилку(и)(Додаток ВП до Розрахунку оподатковуваного прибутку та податку на прибуток нерезидента, який провадить діяльність на території України через постійне...)


2)Розрахунок оподатковуваного прибутку та податку на прибуток постійного представництва нерезидента, що здійснюється органом державної податкової служби


3)Розрахунок оподатковуваного прибутку та податку на прибуток нерезидента, який провадить діяльність на території України через постійне представництво, на підставі складення відокремленого балансу фінансово-господарської діяльності
ПРИБУТОК НЕРЕЗИДЕНТІВ, ЯКІ ПРОВАДЯТЬ ДІЯЛЬНІСТЬ НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ ЧЕРЕЗ ПОСТІЙНЕ ПРЕДСТАВНИЦТВО

05.08.2016|3661

Пропонуємо вашій увазі матеріал, який, сподіваємось, буде корисним для нерезидентів, які провадять діяльність на території України через постійне представництво.
Отже, 29 липня 2016 року набрав чинності наказ МФУ від 13.06.2016 №544 «Про затвердження форм та Порядку розрахунку податку на прибуток нерезидентів, які провадять діяльність на території України через постійне представництво» (далі – Наказ 544), відповідно втратив чинність наказ МФУ від 25 червня 2013 року №610, що визначав відповідні порядок і форми раніше.

Наказ 544 відобразив зміни, внесені до Податкового кодексу України Законом України від 28.12.2014 № 71-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи».

Нагадаємо нашим читачам: положення, що стосуються нерезидентів та оподаткування отримуваного ними прибутку із джерелом походження в Україні, ви знайдете, зокрема, у наступних статтях Податкового кодексу України:

Ст.14.1.193 ПКУ – дає визначення терміну «постійне представництво», яке використовується у контексті оподаткування прибутку нерезидентів;
Ст. 133.2.2 ПКУ – визначає нерезидентів, що є платниками податку на прибуток в Україні;
Ст. 141.4.7 ПКУ - визначає порядок розрахунку податкових зобов’язань з податку на прибуток нерезидентів, які провадять діяльність на території України через постійне представництво;
П.38 підрозділу 4 розділу ХХ Перехідні положення ПКУ – визначає специфіку розрахунку авансового внеску у розмірі 2/9 податку на прибуток за підсумками трьох кварталів 2016 року.
Наказом 544 затверджено:

Порядок розрахунку податку на прибуток нерезидентів, які провадять діяльність на території України через постійне представництво;
форму Розрахунку податку на прибуток нерезидента, який провадить діяльність на території України через постійне представництво, на підставі складення окремого балансу фінансово-господарської діяльності;
форму Розрахунку податку на прибуток постійного представництва нерезидента, визначеного шляхом застосування до суми отриманого доходу коефіцієнта 0,7.
Крім того, наказ містить форму додатків до нових форм звітності:

Відомості про доходи (прибутки), звільнені від оподаткування на підставі міжнародного договору України (Додаток ВД до рядків 03.1 ВД - 03.4 ВД, 06.1 ВД - 06.4 ВД Розрахунку податку на прибуток нерезидента, який провадить діяльність на території України через постійне представництво, на підставі складення окремого балансу фінансово-господарської діяльності та до рядків 03.1 ВД - 03.4 ВД, 05.1 ВД - 05.4 ВД Розрахунку податку на прибуток постійного представництва нерезидента, визначеного шляхом застосування до суми отриманого доходу коефіцієнта 0,7);
Додаток ПН до рядка 14 Розрахунку податку на прибуток нерезидента, який провадить діяльність на території України через постійне представництво, на підставі складення окремого балансу фінансово-господарської діяльності, та до рядка 13 Розрахунку податку на прибуток постійного представництва нерезидента, визначеного шляхом застосування до суми отриманого доходу коефіцієнта 0,7
Додаток ВП до рядків 18-20, 22-24, 26-28 Розрахунку податку на прибуток нерезидента, який провадить діяльність на території України через постійне представництво, на підставі складення окремого балансу фінансово-господарської діяльності (Додаток ВП до Розрахунку 1)
Додаток ВП до рядків 17-19, 21-23, 25-27 Розрахунку податку на прибуток постійного представництва нерезидента, визначеного шляхом застосування до суми отриманого доходу коефіцієнта 0,7 (Додаток ВП до Розрахунку 2).
Відмітимо деякі особливості нових Порядку 544 та форм.

Порядок 544 на відміну від того, що діяв раніше, не містить згадки про постійне представництво нерезидента, суми прибутків якого оподатковуються в загальному порядку, а розрахунок податкового зобов’язання здійснюється у податковій декларації з податку на прибуток.

Новий порядок стосується:

нерезидентів, які провадять свою діяльність не лише в Україні, але й за її межами, і при цьому не визначають окремо прибуток від своєї діяльності, що ведеться через постійне представництво в Україні, - суму прибутку, що підлягає оподаткуванню в Україні, такі нерезиденти визначають шляхом заповнення Розрахунку податку на прибуток нерезидента, який провадить діяльність на території України через постійне представництво, на основі окремого балансу фінансово-господарської діяльності (далі - Розрахунок 1);
нерезидентів, які провадять діяльність на території України через постійне представництво, якщо отриманий ними прибуток з джерелом його походження з України неможливо визначити шляхом прямого підрахування - оподатковуваний в Україні прибуток такі нерезиденти визначають як різницю між доходом та витратами, які (витрати) своєю чергою визначаються шляхом застосування коефіцієнта 0,7 до суми отриманого через постійне представництво доходу, для чого складають Розрахунок податку на прибуток постійного представництва нерезидента, визначеного шляхом застосування до суми отриманого доходу коефіцієнта 0,7 (далі - Розрахунок 2).
Крім загальних правил заповнення Розрахунку 1 та Розрахунку 2, Порядок 544 містить вказівки щодо заповнення Додатку ВД, який подають до контролюючого органу (разом з Розрахунками) нерезиденти, які відповідно до міжнародного договору України мають право на звільнення від оподаткування окремих видів доходів, отриманих через постійне представництво. У Додатку ВД, зокрема, вказується інформація про:

діяльність допоміжного або підготовчого характеру;
діяльність, здійснювану через агента з незалежним статусом;
будівельний майданчик, будівельний, складальний або монтажний об’єкт чи пов’язану з ними наглядову діяльність;
міжнародні перевезення.
Додаток ПН до Розрахунків заповнюється у разі виплати нерезидентам доходів із джерелом їх походження з України. Додаток заповнюється окремо по кожному нерезиденту, якому виплачуються такі доходи.

Додаток ВП Розрахунок податкових зобов’язань за період, у якому виявлено помилку(и), подається платником податку у разі самостійного виправлення помилок минулих звітних періодів у складі звітного/звітного нового Розрахунку 1 чи Розрахунку 2 за звітний період, в якому наводиться інформація про виправлені помилки. За кожний звітний (податковий) період, у якому виявлено помилки, подається окремий додаток. Збільшено кількість рядків для зазначення інформації про виправлені помилки та пов’язані з цим штрафи.

Зверніть увагу на особливості заповнення рядка 16 Розрахунків, у якому відображаються авансові внески з податку на прибуток постійних представництв. У Розрахунках (1 чи 2) за три квартали 2016 року у цьому рядку слід відобразити авансовий внесок у розмірі 2/9 податку на прибуток, який потрібно буде сплатити до 31.12.2016. Якщо ж Розрахунок (1 чи 2) уточнює показники розрахунків за звітні періоди 2013-2014 років, в цьому рядку слід вказати авансовий внесок у розмірі 1/12 нарахованої суми податку на прибуток.





.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 9 з 18    Сторінки: ПершаПопередні4567891011121314НаступнаОстання
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00059100000000001