Підприємство тимчасово припинило свою діяльність, директора звільнено, податкову повідомлено, що немає найманих працівників і не будуть подаватися звіти по єдиному соціальному внеску. Функції керівника номінально буде виконувати власник без нарахування заробітної плати - лише підписувати і здавати раз у квартал "нульовий" звіт з єдиного податку. Власника внесено як керівника в ЄДР, дані про керівника оновилися в базі податкової. Чи потрібно у даному випадку повідомляти податкову про прийом нового працівника на роботу і те, що він приступає до роботи, якщо він власник і працюватиме керівником за сумісництвом без нарахування заробітної плати на підприємстві, яке не здійснює господарської діяльності? Чи потрібно повідомити, коли підприємство відновить діяльність і директор фактично приступить до роботи і буде нарахування зарплати?