Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

Кто уже сдал деку по НДС за 06.2010?

Відправлено користувачем 070476 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 3 з 7    Сторінки: Попередні1234567Наступна
Джессика Автор рядків:
-------------------------------------------------------
> Сегодня пыталась сдать ....

а в какой налоговой сдавали?
Джессика Автор рядків:
-------------------------------------------------------
> Сегодня пыталась сдать (на новом бланке и в новой
> версии, т.е.1.28.1) - не приняли. Сказали
> приложить реестр ( в электронном виде и на
> бумаге). При этом реэстр из 1С им не подходит,
> только в opz. Вернулась на работу, сформировала
> реестр (за июнь, естественно). Вот сижу и думаю -
> нужны ли на реестреподписи директора и главбуха,
> ну и печать? Может кто подскажет?


певно печатку і підписи потрібно.
так, а теперь просвятите как сдавать реестры, если отчет ОТПРАВЛЯЕТСЯ ПО ПОЧТЕ?



не знаю... в мене ще питання на реєстрах же ж не передбачено печатки?
Еще один вопрос по реестрам выданных и полученных налоговых накладных - а именно должны ли в разделе "Полученные налоговые накладные" отражаться операции по приобретению товаров и услуг БЕЗ НДС??? Если такие операции должны отражатся то как мне отразить там допустим комиссию банка, в частности какой вид документа выбрать - ведь комисия банка просто прописываетя в банковской выписке!?!?!?!?!?!
Сдала в Оболонском р-не НДСку без реестров. приняли нормально
Харьков, в Червонозаводской налоговой кто-нибудь сдавал?
ха, народ не поленитесь. позвоните 4541613 и спросите как подавать реестры, если вы отчет шлете почтой...и поверьте ответ будет для вас шоком:

"....зараз розглядаэться можливысть подання звытносты з ПДВ на ПАПЕРОВОМУ НОСЫЪ..."

так что там с номером абзаца про реестры???? так и не посчитались? теперь нате....и будет вам еще херовее чем было

Мне на вопрос про реестры, по телефону ответили "Така інформація відсутня, в єдиній базі податкових знань." ))) что за знания, не известно, думала послышалось, переспросила, так не послышалось ))))))))
Nata06 можно и мне отчетики,спасибо!
elen515@ukr.net
так, теперь: Шевченковский " отправляя почто вложите диск или дискеты (лучше 2) с реестрами в формате ХМЛ" .
Для этого лучше использовать "мягкие" конверты. Не забудьте отметить диск в описи

Ветка Автор рядків:
-------------------------------------------------------
> так что там с номером абзаца про реестры???? так и
> не посчитались? теперь нате....и будет вам еще
> херовее чем было

абзац все таки третій ( який ви рахували другим, бо другий виключений)

Зведені результати такого обліку відображаються у податкових деклараціях, форма і порядок заповнення яких визначаються відповідно до закону. Платник податку веде реєстр отриманих та виданих податкових накладних у документальному або електронному вигляді за його вибором, у якому зазначаються порядковий номер податкової накладної, дата її виписки (отримання), загальна сума та сума нарахованого податку, а також реєстраційний номер платника податку продавця, який надав податкову накладну такому платнику податку. Платники податку подають органу державної податкової служби на безоплатній основі разом з податковою декларацією за відповідний звітний період копії реєстрів виданих та отриманих податкових накладних за такий період в електронному вигляді. Державна податкова адміністрація розробляє та розміщує на своєму офіційному веб-сайті програмне забезпечення з відкритим кодом для ведення обліку записів у реєстрах виданих та отриманих податкових накладних в електронному вигляді і забезпечує його безоплатне розповсюдження (включаючи зміни і доповнення) шляхом надання можливості для копіювання такого програмного забезпечення як через Інтернет, так і шляхом запису на носії інформації платника за його запитом. Зведені результати обліку, що відображені у реєстрах виданих та отриманих податкових накладних, підлягають документальній невиїзній перевірці (камеральній). За наявності оригіналу податкової накладної невключення її до зазначеного реєстру не є підставою для відмови у зарахуванні суми податку, визначеної у такій податковій накладній, до складу податкового кредиту такого платника податку. Форма і порядок заповнення реєстрів отриманих та виданих податкових накладних встановлюються центральним податковим органом.

Какая "шапочка" должна быть на новой декларации?
Почему на сайте бланк с шапочкой

Затверджено
Наказ ДПА України
від 30.05.97 р. №166
(у редакції наказу від 28.04.2009 р. №221, зі змінами внесеними наказом від12.05.2010 р. №313)


а в отчетах 1С и в БестЗвите -
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ ДПА України 30.05.97 № 166
(у редакції наказу ДПА України
від 17.03.2008 № 159)

???

Сегодня курьер сдавал по второму варианту - не приняли

_______________
Корисна інформація для бухгалтера
Голосеевка, сегодня сходила "поздоровалась" с начальником отдела возмещения НДС, без её визы принимать не захотели (заполнена 25 строка), увидев мою дек-ю, сказала: "Ничего не подпишу, идете жалуйтесь кому хотите". Отправлю по почте, благо есть время
Є такий лист ДПАУ


ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 09.09.2009 р. N 8857/6/16-1116

Українському бухгалтерському журналу "БАЛАНС"

Державна податкова адміністрація України розглянула лист редакції українського бухгалтерського видання "БАЛАНС" від 07.08.2009 р. N 70 щодо грифа "Затверджено" у формах податкової звітності з податку на додану вартість і повідомляє.

Згідно з підпунктом 2.26.2 Порядку подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України та проведення їх державної реєстрації, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 12 квітня 2005 р. N 34/5, у грифі "Затверджено" дається посилання на дату і номер розпорядчого документа, яким було затверджено первинний акт, та зазначається, що акт наведено в редакції розпорядчого документа, яким вона затверджується.

Якщо у форму податкової звітності вносяться лише окремі зміни, то у грифі "Затверджено" форми декларації посилання на накази Державної податкової адміністрації України, якими було затверджено такі зміни, не є обов'язковими (лист Державної податкової адміністрації України від 20.04.2006 р. N 7570/7/15-0117).

Враховуючи зазначене, у грифі "Затверджено" зазначається:

• у декларації з податку на додану вартість - "наказ ДПА України від 30.05.97 р. N 166 (у редакції наказу ДПА України від 17.03.2008 р. N 159");

• у декларації з податку на додану вартість (скорочена) - "наказ ДПА України від 23.10.98 р. N 499 (у редакції наказу ДПА України від 21.01.2009 р. N 8)";

• у декларації з податку на додану вартість (переробного підприємства) - "наказ ДПА України від 28.04.2009 р. N 221)".

Відповідно до підпункту 4.1.2 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" від 21 грудня 2000 року N 2181-III прийняття податкової декларації є обов'язком контролюючого органу.

Відмова службової (посадової) особи контролюючого органу прийняти податкову декларацію з будь-яких причин або висування нею будь-яких передумов щодо такого прийняття забороняється та розцінюється як перевищення службових повноважень такою особою, що тягне за собою її дисциплінарну та матеріальну відповідальність у порядку, визначеному законом.

Якщо службова (посадова) особа контролюючого органу порушує норми абзацу першого цього підпункту, платник податків зобов'язаний до закінчення граничного строку подання декларації надіслати таку декларацію поштою з описом вкладеного та повідомленням про вручення, до якої долучається заява на ім'я керівника відповідного контролюючого органу, складена у довільній формі, із зазначенням прізвища службової (посадової) особи, яка відмовилася прийняти декларацію, та/або із зазначенням дати такої відмови. При цьому декларація вважається поданою в момент її вручення пошті, а граничний десятиденний строк, встановлений для поштових відправлень підпунктом 4.1.7, не застосовується.

Платник податків може також оскаржити дії службової (посадової) особи контролюючого органу з відмови у прийнятті податкової декларації у судовому порядку.

Незалежно від наявності відмови у прийнятті податкової декларації платник податків зобов'язаний погасити податкове зобов'язання, самостійно визначене ним у такій податковій декларації, протягом строків, установлених пунктом 5.3 статті 5 цього Закону.

 

Заступник Голови
С. Чекашкін


після 2009 року декларація (звичайна ) не подавалася в новій редакції, отже 1с добрий бланк дає (лІГА такий самий дає)

Какая "шапочка" должна быть на новой декларации?
Почему на сайте бланк с шапочкой

Затверджено
Наказ ДПА України
від 30.05.97 р. №166
(у редакції наказу від 28.04.2009 р. №221, зі змінами внесеними наказом від12.05.2010 р. №313)


а в отчетах 1С и в БестЗвите -
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ ДПА України 30.05.97 № 166
(у редакції наказу ДПА України
від 17.03.2008 № 159)

???

Сегодня курьер сдавал по второму варианту - не приняли







Тоже интересует этот вопрос
Здавала по первому варианту, вопросов не было к бланку, только к заполнению ))))
вчера сдала уточнёнку на старом бланке в подольской - приняли, сёдня в печерской то же самое - не приняли.

С ув.
А что за вопросы к заполнению? У меня 26 строка была в прошлом месяце, можно её переносить в 23.2 кто подскажет? А инспектора в налоговой консультируют? У меня Печерская налоговая. Хочу сегодня попасть к инспектору, всё что узнаю разкажу....
Реестры в Соломенской налоговой, Киев - только за июль сдавать.
(по телефону инспектор сказала)
Щодо грифу "Затверджено"

Лист Державної податкової адміністрації України
від 2 жовтня 2009 р. N 21665/7/15-0217

Державні податкові адміністрації в областях, Автономній
Республіці Крим, містах Києві та Севастополі

У зв’язку з численними запитами платників податків та податкових органів щодо оформлення реквізитів податкових декларацій, зокрема, грифу "Затверджено" у формах податкової звітності Державна податкова адміністрація України повідомляє .
Пунктом 2.14 Порядку подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України та проведення їх державної реєстрації, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 12.04.05 N 34/5, визначено, якщо додаток до розпорядчого документа викладається в новій редакції, у грифі затвердження або відмітці до додатка зазначаються вид, дата та номер основного розпорядчого документа, а в дужках зазначаються вид, дата та номер розпорядчого документа, відповідно до якого цей додаток викладено в новій редакції.
З урахуванням викладеного, у випадках, коли у форму податкової звітності вносяться лише окремі зміни (без викладення її у новій редакції), то у грифі "Затверджено" форми декларації (розрахунку) посилання на накази Державної податкової адміністрації України, якими були затверджені такі зміни не є обов’язковим.
Наприклад, у грифі "Затверджено" декларації з податку на прибуток підприємства зазначається "наказ Державної податкової адміністрації України від 29 березня 2003 року N 143", без обов’язкового посилання на накази Державної податкової адміністрації України від 10 грудня 2003 року N 593, від 12 жовтня 2005 року N 448, від 31 березня 2006 року N 169, від 5 липня 2007 року N 408, оскільки зазначеними наказами форма декларації не викладається у новій редакції.
У грифі "Затверджено" декларації з податку на додану вартість зазначається:
- у декларації з податку на додану вартість – "наказ ДПА України від 30.05.97 N 166 (у редакції наказу ДПА України від 17.03.08 N 159"),
- у декларації з податку на додану вартість (скорочена) – "наказ ДПА України від 23.10.98 N 499 (у редакції наказу ДПА України від 21.01.09 N 8 ),
- у декларації з податку на додану вартість (переробного підприємства) – "наказ ДПА України від 28.04.09 N 221)".
Враховуючи наведене, Державна податкова адміністрація України зобов’язує довести зміст цього листа до підпорядкованих органів державної податкової служби з метою організації та проведення ними відповідної роз’яснювальної роботи серед платників податку.

Заступник Голови
О.М. Любченко
Сбросьте, пожалуйста, и мне обновление для 1С7 (отчетность 2 квартал)

a-leno4ka@bigmir.net

Огромное спасибо!
Что в Святошинской, кто знает?
В бест звите уже есть єлектронніе реестрі - обновление сегодня качнула.
asv Автор рядків:
-------------------------------------------------------
> тепер зобов'язані, читайте закон 2275


Обязаны, но начиная с отчетности за ИЮЛЬ, а не за июнь!
Ветка Автор рядків:
-------------------------------------------------------
> так, а теперь просвятите как сдавать реестры, если
> отчет ОТПРАВЛЯЕТСЯ ПО ПОЧТЕ?


а что здесь объяснять? отчет по почте, а реестры - лично!
Люди кто сдавался в Святошинской?
F-D Автор рядків:
-------------------------------------------------------
> asv Автор рядків:
> --------------------------------------------------
> -----
> > тепер зобов'язані, читайте закон 2275
>
>
> Обязаны, но начиная с отчетности за ИЮЛЬ, а не за
> июнь!

воно та так, але ці листи-роз'яснення ДПА , вище є текст...от і хочуть, щоб реєстри подавали вже за 06 міс...
Скиньте и мне обновления !!!!! Спасибо!!!!

albo@ukr.net
Звонила в Шевченковскую г. Киева, сказали ПОКА реестры сдавать не нужно. На мой вопрос" если я сдам сегодня-завтра, то успею возможно без реестра?", сказали "да". А вот на вопрос когда этот вопрос прояснится - не знают.
По поводу "шапочки", в Шевченковской консультации сказали что принимают с новой шапкой, т.е. с указанием на приказ 313. Причем на мой вопрос, где у вас официально можно это посмотреть, не ответили, т.к. не знают. Но из разных авторитетных источников (в т.ч. ДтКт) подтвердили что внесение изменений в "шапку" в данном случае не предусмотрено.
Пойду сдавать на двух бланках, посмотрим какой примут, потом отпишусь.
С ув.
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 3 з 7    Сторінки: Попередні1234567Наступна
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.00041099999999994