Головна порталу Дт-Кт  
Головна ДКНовиниПублікації ДКПередплатаДовідникиБланки, формиКонсультаціїДокументи


Розширений пошук по форуму

ЗАПРЕТ ДОЛЖНОСТНЫМ ЛИЦАМ РАБОТАТЬ ПО СОВМЕСТИТЕЛЬСТВУ с 1 января

Відправлено користувачем O.O. 
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 16 з 25    Сторінки: ПершаПопередні1112131415161718192021НаступнаОстання
Олег Автор рядків:
-------------------------------------------------------
> Еще интересно мнение, если ОСНОВНАЯ работа не
> связана с бухгалтерией, а по совместительству есть
> подработки главным бухгалтером или бухгалтером.


ГБ не может заниматься иной оплачиваемой деятельностью, кроме науч,преп.,творч
Стаття 4. Обмеження, спрямовані на запобігання та протидію корупції
1. Особам, зазначеним у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, забороняється:
1) використовувати своє службове становище з метою одержання неправомірної вигоди або прийняття обіцянки/пропозиції такої вигоди для себе чи інших осіб, у тому числі:
а) неправомірно сприяти фізичним або юридичним особам у здійсненні ними господарської діяльності, одержанні субсидій, субвенцій, дотацій, кредитів, пільг, укладанні контрактів (у тому числі на закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти);
б) неправомірно сприяти призначенню на посаду особи, яка не має переваг перед іншими кандидатами на цю посаду;
в) неправомірно втручатися в діяльність інших органів державної влади, органів місцевого самоврядування або посадових осіб;
г) неправомірно надавати перевагу фізичним або юридичним особам у зв'язку з підготовкою проектів, виданням нормативно-правових актів та прийняттям рішень, затвердженням (погодженням) висновків;
2) займатися іншою оплачуваною або підприємницькою діяльністю (крім викладацької, наукової та творчої діяльності, медичної практики, інструкторської та суддівської практики із спорту, що здійснюються в позаробочий час) безпосередньо або через інших осіб, якщо інше не передбачено законом;
3) входити, у тому числі через інших осіб, до складу органу управління чи наглядової ради підприємства або організації, що має на меті одержання прибутку (крім випадків, коли особи здійснюють функції з управління акціями (частками, паями), що належать державі, та представляють інтереси держави в раді товариства (спостережній раді), ревізійній комісії господарського товариства), якщо інше не передбачено законом;

4) відмовляти фізичним або юридичним особам в інформації, надання якої передбачено законом, надавати недостовірну чи не в повному обсязі інформацію.
Обмеження, передбачені пунктами 2-3 частини першої цієї статті, не поширюються на депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутатів місцевих рад (крім тих, які здійснюють свої повноваження у відповідній раді на постійній основі), а також на осіб, зазначених у пункті 2 частини першої статті 2 цього Закону.

Стаття 2. Суб'єкти відповідальності за корупційні правопорушення
1. Суб'єктами відповідальності за корупційні правопорушення є:
1) особи, уповноважені на виконання функцій держави або органів місцевого самоврядування:
а) Президент України, Голова Верховної Ради України та його заступники, Прем'єр-міністр України та інші члени Кабінету Міністрів України, Голова Служби безпеки України, Генеральний прокурор України, Голова Національного банку України, Голова Рахункової палати, Уповноважений Верховної Ради України з прав людини, Голова Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Голова Ради міністрів Автономної Республіки Крим;
б) народні депутати України, депутати Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутати місцевих рад;
в) державні службовці;
г) посадові особи місцевого самоврядування;
ґ) військові посадові особи Збройних Сил України та інших утворених відповідно до законів військових формувань;
д) судді Конституційного Суду України, професійні судді, народні засідателі і присяжні;
е) особи рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ, податкової міліції, державної кримінально-виконавчої служби, органів та підрозділів цивільного захисту, Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України;
є) посадові особи і працівники органів прокуратури, дипломатичної служби, митної служби, державної податкової служби;
ж) посадові та службові особи інших органів державної влади;
2) особи, які для цілей цього Закону прирівнюються до осіб, уповноважених на виконання функцій держави або органів місцевого самоврядування:
а) посадові особи юридичних осіб публічного права, які не зазначені в пункті 1 частини першої цієї статті, але одержують заробітну плату за рахунок державного чи місцевого бюджету;
б) члени окружних/територіальних та дільничних виборчих комісій;
в) керівники громадських організацій, які частково фінансуються з державного чи місцевого бюджету;
г) помічники-консультанти народних депутатів України та інших виборних осіб, які не є державними службовцями, посадовими особами місцевого самоврядування, але одержують заробітну плату за рахунок державного чи місцевого бюджету;
ґ) особи, які не є державними службовцями, посадовими особами місцевого самоврядування, але надають публічні послуги (аудитори, нотаріуси, експерти, оцінювачі, арбітражні керуючі, незалежні посередники чи члени трудового арбітражу під час розгляду колективних трудових спорів, третейські судді, а також у встановлених законом випадках інші особи);
д) посадові особи іноземних держав (особи, які обіймають посади в законодавчому, виконавчому, адміністративному або судовому органі іноземної держави, а також інші особи, які здійснюють функції держави для іноземної держави, зокрема для державного органу або державного підприємства);
е) посадові особи міжнародних організацій (працівники міжнародної організації чи будь-які інші особи, уповноважені такою організацією діяти від її імені);

3) особи, які постійно або тимчасово обіймають посади, пов'язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських обов'язків, або особи, спеціально уповноважені на виконання таких обов'язків в юридичних особах, а також фізичні особи - підприємці;
4) посадові особи юридичних осіб, фізичні особи - у разі одержання від них особами, зазначеними в пунктах 1-2 частини першої цієї статті, або за участю цих осіб іншими особами неправомірної вигоди;
5) юридичні особи - у визначених законом випадках.
выходит, что на тех, кто приравнивается к госслужащим, в т.ч. аудиторы и оценщики, запрет работать по совместительству не распространяется.

но понятно,что они могут работать не должностными лицами.


Мне это очень напоминает Закон о тендерах разлива 2007 года. Год всех колбасило от дикости и беспредела норм этого закона, и ведь его все же отменили!!! Очень надеюсь, что и этот бред все-таки отменят.
O.O. Автор рядків:
-------------------------------------------------------
> выходит, что на тех, кто приравнивается к
> госслужащим, в т.ч. аудиторы и оценщики, запрет
> работать по совместительству не распространяется.
>
>
> но понятно,что они могут работать не должностными
> лицами.


уточню свой вывод: на тех, кто приравнивается к госслужащим, в т.ч. аудиторы и оценщики, будет распространятся запрет, если они являются физлицами-предпринимателями.
На правах голубоглазого аудитора позволю и себе кое какой вывод сделать - считаю, что указанные выше ограничения не распространяются на аудиторов, в т.ч. на тех, которые зарегистрированы субъектами предпринимательской деятельности.


Я уже ранее об этом писал и просил товарища О.О. привести должные аргументы в противовес этой позиции, но так и не дождался... smiling smiley

_____________________________________________________

"И сказали люди, это пришел тот, которого мы ждали" ©Л.И.Брежнев.
Трубы могут быть бумажными, но документы должны быть железными.
Закон Украины "О принципах предотвращения и противодействия коррупции":
Ограничения, предусмотренные пунктами 2 - 3 части первой настоящей статьи, не распространяются на депутатов Верховной Рады Автономной Республики Крым, депутатов местных советов (кроме тех, которые осуществляют свои полномочия в соответствующему совету на постоянной основе), а также на лиц, указанных в пункте 2 части первой статьи 2 настоящего Закона.

А физлица-предприниматели указаны не "в пункте 2 части первой статьи 2 настоящего Закона", а в пункте 3:

3) особи, які постійно або тимчасово обіймають посади, пов'язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських обов'язків, або особи, спеціально уповноважені на виконання таких обов'язків в юридичних особах, а також фізичні особи - підприємці;

Стало быть, оно распространяется на всех предпринимателей.
Alf Автор рядків:
-------------------------------------------------------
> На правах голубоглазого аудитора позволю и себе
> кое какой вывод сделать - считаю, что указанные
> выше ограничения не распространяются на аудиторов,
> в т.ч. на тех, которые зарегистрированы субъектами
> предпринимательской деятельности.
>
>
> Я уже ранее об этом писал и просил товарища О.О.
> привести должные аргументы в противовес этой
> позиции, но так и не дождался... smiling smiley


Так О.О. вроде был с Вами согласился. Хотя ни вы ни он в данном вопросе, ИМХО, не были полностью правы.
Не совсем так, дорогой товарищ... Пункты 2-3 ч.1 ст.4 являются общими нормами.. Вот эта часть "Обмеження, передбачені пунктами 2-3 частини першої цієї статті, не поширюються на депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутатів місцевих рад (крім тих, які здійснюють свої повноваження у відповідній раді на постійній основі), а також на осіб, зазначених у пункті 2 частини першої статті 2 цього Закону" является специальной, поскольку определяет особый субъектный состав, на который указанные выше ограничения не распространяющийся. Не распространяются они в т.ч. и на аудиторов как таковых не зависимо от того предприниматели они или нет. А в пункте 3 ч.1 ст.4 речь идет о предпринимателях вообще. Следовательно, если из этого пункта есть исключение (а оно есть - ".. передбачені пунктами 2-3 частини першої цієї статті "), то его нужно применять с учетом изъятия. ИМХО...

_____________________________________________________

"И сказали люди, это пришел тот, которого мы ждали" ©Л.И.Брежнев.
Трубы могут быть бумажными, но документы должны быть железными.
я не сторонник правила "общей нормы", поскольку определить объективно и точно, какая норма общая, а какая специальная, - практически нельзя.

В данном случае считаю, что статус СПДФЛ - не завистит от статуса аудитора. Это вообще независимые статусы. Полагаю, что аудитор, оценщик итд., работающий где-либо на фирме - не подпадает под действие запрета. Но аудитор, оценщик итд., который имеет статус СПДФЛ - подпадает под действие запрета, поскольку все СПДФЛ подпадают.
Котег :-) Автор рядків:
-------------------------------------------------------
> я не сторонник правила "общей нормы", поскольку
> определить объективно и точно, какая норма общая,
> а какая специальная, - практически нельзя.
>
===
Ну как же, как же дорогой товарищ... Почему это нельзя? Объясните тогда мне, что такое специальная норма...

_____________________________________________________

"И сказали люди, это пришел тот, которого мы ждали" ©Л.И.Брежнев.
Трубы могут быть бумажными, но документы должны быть железными.
Alf Автор рядків:
-------------------------------------------------------
> ===
> Ну как же, как же дорогой товарищ... Почему это
> нельзя?

потому что норма может казаться специальной с одной позиции, и общей - с другой.
устранение конкуренции норм - осуществляется всегда, исходя из субъективной позиции лица-правоприменителя. Поэтому правоприменение в условиях коллизионных норм - это всегда творческий процесс. Поэтому я считаю, что объективно установить специальную норму в таких условиях нельзя.

Объясните тогда мне, что такое специальная
> норма...
определение посмотрите в справочной литературе.
это кстати классический пример: Вы считаете, что специальна норма о правовом статусе аудитора, а я считаю, что специальна норма о правовом статусе СПДФЛ.

так что объективно определить, какая из них точно специальная - нельзя
Котег :-) Автор рядків:
-------------------------------------------------------
> это кстати классический пример: Вы считаете, что
> специальна норма о правовом статусе аудитора, а я
> считаю, что специальна норма о правовом статусе
> СПДФЛ.
>
> так что объективно определить, какая из них точно
> специальная - нельзя


===
Изъятие касается п.2 и п.3, т.е. и ИЗ СОСТАВА ПРЕДПРЕНИМАТЕЛЕЙ...

"Котег :-) Автор рядків:
-------------------------------------------------------
> это кстати классический пример"

Да, да классический ".....усь, но не покорюсь smiling smiley "

_____________________________________________________

"И сказали люди, это пришел тот, которого мы ждали" ©Л.И.Брежнев.
Трубы могут быть бумажными, но документы должны быть железными.
Alf Автор рядків:
-------------------------------------------------------
> "Котег :-) Автор рядків:
> --------------------------------------------------
> -----
> > это кстати классический пример"
>
> Да, да классический ".....усь, но не покорюсь smiling smiley "


Вам виднее.
Оно и понятно winking smiley

_____________________________________________________

"И сказали люди, это пришел тот, которого мы ждали" ©Л.И.Брежнев.
Трубы могут быть бумажными, но документы должны быть железными.
Alf Автор рядків:
-------------------------------------------------------
> Не совсем так, дорогой товарищ... Пункты 2-3 ч.1
> ст.4 являются общими нормами.. Вот эта часть
> "Обмеження, передбачені пунктами 2-3 частини
> першої цієї статті, не поширюються на депутатів
> Верховної Ради Автономної Республіки Крим,
> депутатів місцевих рад (крім тих, які здійснюють
> свої повноваження у відповідній раді на постійній
> основі), а також на осіб, зазначених у пункті 2
> частини першої статті 2 цього Закону" является
> специальной, поскольку определяет особый
> субъектный состав, на который указанные выше
> ограничения не распространяющийся. Не
> распространяются они в т.ч. и на аудиторов как
> таковых не зависимо от того предприниматели они
> или нет. А в пункте 3 ч.1 ст.4 речь идет о
> предпринимателях вообще.
Следовательно, если из
> этого пункта есть исключение (а оно есть - "..
> передбачені пунктами 2-3 частини першої цієї
> статті "), то его нужно применять с учетом
> изъятия. ИМХО...


Вы, кажется, перепутали статьи.

Указываемое Вами "изъятие" (исключение) касается лиц, указанных в п. 2, 3 ч. 1 статьи 4, а запрет для предпринимателей (точнее то, что они входят в перечень лиц, для которых установлен запрет) - определен в п. 3, но в части первой статьи 2. /красным выделено мною/.
Що заборонено.
Частина 1 ст.4. Особам, зазначеним у пунктах 1-3 ЧАСТИНИ ПЕРШОЇ статті 2 цього Закону, забороняється:
Пункт 2 частини1 ст.4 - займатися іншою оплачуваною або підприємницькою діяльністю (крім викладацької, наукової та творчої діяльності, медичної практики, інструкторської та суддівської практики із спорту, що здійснюються в позаробочий час) безпосередньо або через інших осіб, якщо інше не передбачено законом;
Пункт 3 частини1 ст.4 - входити, у тому числі через інших осіб, до складу органу управління чи наглядової ради підприємства або організації, що має на меті одержання прибутку (крім випадків, коли особи здійснюють функції з управління акціями (частками, паями), що належать державі, та представляють інтереси держави в раді товариства (спостережній раді), ревізійній комісії господарського товариства), якщо інше не передбачено законом;

На кого розповсюджується обмеження, визначені у ст.4:
Пп. «Ґ» ПУНКТУ 2 ЧАСТИНИ ПЕРШОЇ ст.2 особи, які не є державними службовцями, посадовими особами місцевого самоврядування, але надають публічні послуги (АУДИТОРИ, нотаріуси, експерти, оцінювачі, арбітражні керуючі, незалежні посередники чи члени трудового арбітражу під час розгляду колективних трудових спорів, третейські судді, а також у встановлених законом випадках інші особи);

АЛЕ!

Виключення
ОБМЕЖЕННЯ, передбачені пунктами 2-3 частини першої статті 4 , НЕ ПОШИРЮЮТЬСЯ на депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутатів місцевих рад (крім тих, які здійснюють свої повноваження у відповідній раді на постійній основі), а також на осіб, зазначених У ПУНКТІ 2 ЧАСТИНИ ПЕРШОЇ СТАТТІ 2 цього Закону.

_____________________________________________________

"И сказали люди, это пришел тот, которого мы ждали" ©Л.И.Брежнев.
Трубы могут быть бумажными, но документы должны быть железными.
Alf Автор рядків:
-------------------------------------------------------
> Що заборонено.
> Частина 1 ст.4. Особам, зазначеним у пунктах 1-3
> ЧАСТИНИ ПЕРШОЇ статті 2 цього Закону,
> забороняється:
> Пункт 2 частини1 ст.4 - займатися іншою
> оплачуваною або підприємницькою діяльністю (крім
> викладацької, наукової та творчої діяльності,
> медичної практики, інструкторської та суддівської
> практики із спорту, що здійснюються в позаробочий
> час) безпосередньо або через інших осіб, якщо інше
> не передбачено законом;
> Пункт 3 частини1 ст.4 - входити, у тому числі
> через інших осіб, до складу органу управління чи
> наглядової ради підприємства або організації, що
> має на меті одержання прибутку (крім випадків,
> коли особи здійснюють функції з управління акціями
> (частками, паями), що належать державі, та
> представляють інтереси держави в раді товариства
> (спостережній раді), ревізійній комісії
> господарського товариства), якщо інше не
> передбачено законом;
>
> На кого розповсюджується обмеження, визначені у
> ст.4:
> Пп. «Ґ» ПУНКТУ 2 ЧАСТИНИ ПЕРШОЇ ст.2 особи, які
> не є державними службовцями, посадовими особами
> місцевого самоврядування, але надають публічні
> послуги (АУДИТОРИ, нотаріуси, експерти, оцінювачі,
> арбітражні керуючі, незалежні посередники чи члени
> трудового арбітражу під час розгляду колективних
> трудових спорів, третейські судді, а також у
> встановлених законом випадках інші особи);
>
> АЛЕ!
>
> Виключення
> ОБМЕЖЕННЯ, передбачені пунктами 2-3 частини першої
> статті 4 , НЕ ПОШИРЮЮТЬСЯ на депутатів Верховної
> Ради Автономної Республіки Крим, депутатів
> місцевих рад (крім тих, які здійснюють свої
> повноваження у відповідній раді на постійній
> основі), а також на осіб, зазначених У ПУНКТІ 2
> ЧАСТИНИ ПЕРШОЇ СТАТТІ 2 цього Закону.


ак точно. а предприниматели указаны не
> У ПУНКТІ 2
> ЧАСТИНИ ПЕРШОЇ СТАТТІ 2 цього Закону

а У ПУНКТІ 3
ЧАСТИНИ ПЕРШОЇ СТАТТІ 2 цього Закону

стало быть, на предпринимателей общий запрет распространяется
> Виключення
> ОБМЕЖЕННЯ, передбачені пунктами 2-3 частини першої
> статті 4 , НЕ ПОШИРЮЮТЬСЯ на депутатів Верховної
> Ради Автономної Республіки Крим, депутатів
> місцевих рад (крім тих, які здійснюють свої
> повноваження у відповідній раді на постійній
> основі), а також на осіб, зазначених У ПУНКТІ 2
> ЧАСТИНИ ПЕРШОЇ СТАТТІ 2 цього Закону.


Указаны ли аудиторы в п.2 ч.1 ст.2?

_____________________________________________________

"И сказали люди, это пришел тот, которого мы ждали" ©Л.И.Брежнев.
Трубы могут быть бумажными, но документы должны быть железными.
Мы в Одессе? smiling smiley

_____________________________________________________

"И сказали люди, это пришел тот, которого мы ждали" ©Л.И.Брежнев.
Трубы могут быть бумажными, но документы должны быть железными.
1.Я думаю, что я прав.
2.Если я не прав - читай пункт первый.

winking smiley


P.S. ИМХО, много ненужных книжек вы начитались smiling smiley

_____________________________________________________

"И сказали люди, это пришел тот, которого мы ждали" ©Л.И.Брежнев.
Трубы могут быть бумажными, но документы должны быть железными.
Alf Автор рядків:
-------------------------------------------------------
> 1.Я думаю, что я прав.
> 2.Если я не прав - читай пункт первый.
>
> winking smiley
>
>
> P.S. ИМХО, много ненужных книжек вы начитались smiling smiley


или Вы мало нужных smiling smiley
16 страница, а ты все нудишь про какие то законы... я вот Космо почитал... Так ржал smiling smiley

_____________________________________________________

"И сказали люди, это пришел тот, которого мы ждали" ©Л.И.Брежнев.
Трубы могут быть бумажными, но документы должны быть железными.
И так.. Космополитен за февраль 2010-02-01

«Пусть спит, отобрав у тебя одеяло. Подложив ладони под небритые колючие щеки. Со спрятанными под кроватью носками. Под звездным небом, где его коллекции видеоигр отведен целый шкаф. В мире, который полон твоей любви и понимания» (стр.109)

«Даша: Как говорят, настоящий мужчина могуч, вонюч и волосат!» (стр.112)

«Мы знаем, что управлять мужчиной легче всего в постели, и если бы женщины могли делать минет нон-стоп, они управляли бы миром» (стр.80)

«обхвати член рукой и оближи его сверху до низу, чтобы хорошо смазать. Возьми головку в рот, медленно опустись к основанию члена и вернись обратно. Рука должна скользить вслед за губами. Если она не скользит, а скорее трется , оближи свои ладони и еще раз проведи языком по члену..» (стр.80)

«Подними пенис вверх так, что бы тебе были видны яички… Представь, что у тебя в руках леденец на палочке…»(стр.81)

«Схема действия: рот-рука-вторая рука –снова в рот» (стр.81)

_____________________________________________________

"И сказали люди, это пришел тот, которого мы ждали" ©Л.И.Брежнев.
Трубы могут быть бумажными, но документы должны быть железными.
Читала аж 16 страниц...

у меня такая ситуация

3 фирмы:
3 директора они же друг у друга технические директора и все учредители и СПД

А+В - на этой фирме директор по совместительству, один учредитель гл.инженер(А) он же СПД, второй тех.директор(Б) он же СПД с доверенностью от директора по совместительству+ главбух на основном

В+А - на этой фирме директор (В) он же СПД и гл.инженер(А) он же СПД + главбух по совместительству
В+С - на этой фирме директор (С), комерческий директор (В) он же СПД + главбух по совместительству

ВОПРОС

что нам всем делать?????????????????
Список форумів Список тем Нова темаПопередня тема Наступна тема
Сторінка 16 з 25    Сторінки: ПершаПопередні1112131415161718192021НаступнаОстання
Вибачте, тільки зареєстровані користувачі можуть писати в цьому форумі.

Авторизуватись



Повідомлення, розміщені на форумах ДК-порталу, відображають лише особисту позицію авторів повідомлень.
Адміністрація форумів не несе відповідальності за їх зміст.

© 2023 "Дебет-Кредит", український бухгалтерський портал, web_dk [ @ ] gc.com.ua





0.000467