кстати, налоговая до 1.01.11 по этому вопросу давала такую консультацию:
Діє до 01.01.2011 В одному з місяців кварталу працівник не мав право на отримання ПСП. Як правильновідобразити у ф. № 1ДФ суму виплаченої заробітної плати (двома рядками: без пільги та з пільгою)?
Коротка відповідь : Ні, не потрібно. Заповнюють лише один рядок, причому в ньому зазначають, що до працівника була застосована податкова соціальна пільга – у графі 8 проставляють відповідну ознаку пільги.Повна відповідь : Згідно з п.3.8 Порядку заповнення та подання податковими агентами податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку, затвердженого наказом ДПА України від 29.09.03 №451 та зареєстрованого в Мін’юсті України 22.10.03 №960/8281 із змінами та доповненнями у графі 8 "Ознака податкової соціальної пільги" відображається ознака податкової соціальної пільги згідно з довідником ознак податкових соціальних пільг, наведеним у додатку до Порядку. Графа 8 заповнюється тільки для фізичних осіб, які мали пільги щодо податку у звітному періоді згідно з чинним законодавством, за місцем отримання основного доходу. За відсутності у фізичної особи пільг у звітному періоді графа 8 заповнюється прочерком. При заповненні графи 8 слід враховувати ту ознаку пільги, яка відповідає нарахованому доходу. Допускається наявність кількох рядків з однією ознакою доходу тільки у разі наявності у фізичної особи кількох ознак пільг за такою ознакою доходу (наявність різних пільг у кожному з трьох місяців кварталу).
Отже, заповнюють лише один рядок, причому в ньому зазначають, що до працівника була застосована податкова соціальна пільга – у графі 8 проставляють відповідну ознаку пільги.